Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    aktív tag

    válasz Cifu #21 üzenetére

    Ez ennyire nem egyszerű. Ha egy cég hozzászokott az európai háklis OEM-ek, vagy a Ford által megkövetelt szinthez, akkor a belső folyamatait is hozzá igazítja, aminek eredménye, hogy a fillérbaszók a kértnél jobb minőséget kapnak, és az általuk elvártnál drágábban. Take it or leave it elv mentén.

    Egy egyszerü példa a múltból:
    Egyik német prémium gyártó low cost autójának komoly visszahívása volt, a bajuszkapcsolókon belüli kábeltörés miatt.
    A termék minden gyártó általi és saját belsö teszten korábban átment. A spec-ben -20°C minimum hömérsékelet volt megadva tesztelni, azon minden fasza volt. A vizsgálatok során kiderült, hogy a beszállító más szigetelö anyagot használt a kábeleken, mint ami elö lett írva, de -20 fokon még jó volt, d gyakorlatilag az volt a limitje. Tanulság levonva, ezentúl minden teszt nagyobb hömérséklet intervallumon lesz elvégezve, mint a megrendelö által megadott. Vagyis pl. -40..+120 fok tartományban muszáj neki jól müködni. A Bosch és hasonló nagy márkák meg konkrétan azt mondják, ezt gyártom, ennyiért, vedd, vagy húzz picsába.

  • vicze

    félisten

    válasz Cifu #21 üzenetére

    BAIC a gyártó, nekik pedig kb. minden nagyobb márkával van "joint venture"-jük, "bizonyos" okokból, így ja szállítanak mindenkinek is.

    #20 pengwin: Még egyszer a teljes EV piac több mint 60%-ka Kína. US-ben a piac kb. megállt, EU-ban még döcög máshol meg nem létezik, mert nem tudnak az államok ilyen luxusra pénzt kidobni. Kínában vagy stagnáló vagy csökkenő lesz a tendencia, majd kiderül, de a 1,2 milliárd kínai nagyobb EV vásárlóerő mint a 500milla európai.

Új hozzászólás Aktív témák