-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
R.A.P 91
csendes tag
Sziasztok!
Csütörtökön vettem át az Alzában a felbontott T300 GT Edition szetet.A doboz állapotát leszámítva minden nagyon jó állapotban volt.Azonban tegnap este óta ezt produkálja a pedálom miközben tövig le van nyomva a kuplung és a gáz pedál.
Ha jól sejtem ezt csak a pedál szétszedésével tudnám ezt orvosolni,más egyéb módon nem lehet,igaz?
Előre is köszönöm a segítségeteket![ Szerkesztve ]
-
Rico33
aktív tag
-
R.A.P 91
csendes tag
Igazából az a baj hogy nem 100%-on érzékeli hanem 80%-on a gàzt és a kuplungot, pedig mind a 2 le van nyomva tövig 3 pedàlos verziónàl.
-
dashed
senior tag
válasz Rico33 #36557 üzenetére
Félreérthető volt, hogy azt írtad állítsa vissza kétpedálosra mivel neki 3 pedálos a kormánya. Ne húzd fel magad ezért.
Én is amikor olvastam azt hittem félreértettél valamit, de valójában jó a megfejtés csak a T-LCM mode-ból kell visszarakni a T-LCM elötti mode-ba.To manually switch your racing wheel base from T-LCM mode to
T2PA / T3PA / T3PA-PRO mode:
Simultaneously press the left (DOWN) speed paddle shifter on the wheel + MODE
button on your racing wheel base for two seconds, then let go (the LED flashes once
and T2PA / T3PA / T3PA-PRO mode is now stored in the internal memory of your racing
wheel base).[ Szerkesztve ]
-
R.A.P 91
csendes tag
Köszönöm szépen mind a kettőtök segítségét. Most màr minden rendben, úgy làtszik véletlenül 1x valamikor elàllítottam.
Elnézést kérek Rico félre értettem amit írtàl így azt hittem nem ugyanarról beszélünk így nem néztem meg,pedig meg kellett volna. -
Géjza
őstag
Kb 2 hónap várakozás után megjelent az írásom a T300 átépítéséről: [link]
Jó olvasgatást ;) kérdések, észrevételek jöhetnek :)
-
Laby
senior tag
Atesz féle cockpit vs Fanatec CSL Elite pedál rögzítés.
Félek, hogy világi balek vagyok, de nem jövök rá hogy kéne rögzítenem a pedáltartót a cockpithez.
Felcsavaroztam a pedálomat a pedáltartóra, de szélesebb a Fanatec pedál, mint maga a talp rész, ezáltal nem tudom becsavarozni sem a cockpithez mert elakad a pedálom szélében.
Ha addig emelem a pedált, hogy lyukon legyen, akkor majdnem függőlegesen áll a pedálom, és ugye megszűnik az állítási lehetősége.[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Én vagyok ostoba?
-
Laby
senior tag
válasz kpeter #36563 üzenetére
Közben Atesztól kaptam egy puskát, valóban ez a két furat kell, illetve fent is van még 2, csak az azért nem adta ki nekem mert a pedálnak a legszélső részére van rakva a gáz, és a kuplung. Azokat beljebb kell hozni 1-1 pozícióval és utána jó lesz. Csak közben el kellett jönnöm otthonról, úgyhogy még a gyakorlatban nem sikerült kiviteleznem.
-
ForRedGlory
félisten
Van valakinek ClubSport Pedals V3 Damper Kit és/vagy ClubSport Pedals V3 Brake Performance Kit?
Érdekelne róla vélemény. Ahogy nézem, a Damper Kit a gázhoz lenne jó, a Performance Kit pedig a fékhez, na de vajon megéri?
-
FLx
addikt
válasz ForRedGlory #36565 üzenetére
Most rendeltem damper-t, szoval errol meg nem tudok velemenyt. De a break performance kotelezo, anelkul nagyon gyenge a fek a clubsporton. Illetve a gazhoz be kell rakni a fekete rugot, a pirosat kisujjal tovig nyomom.
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz ForRedGlory #36567 üzenetére
Szerszamok nincsenek a kiegeszitokhoz, de jobb is. Nem nagy sztori a break performance szereles, ha a pici csavar nincs megszorulva a fek hatuljan. Anelkul az egesz clubsport pedal nem er sokat, ugyanolyan kb. mint az elite, sokak szerint rosszabb.
-
zsozsa74
senior tag
Damperrel szuperjó a fék. Nem használok hozzá mást. A kettő együtt felesleges. A megrendelt dampert persze rakhatod a gázra is, van aki úgy csinálja, de szerintem az a perverzitás netovábbja. Nem lehet játszani a gázpedállal, mert olyan lassan jön visszafelé. A keményebb rugóval az is pont jó.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
kpeter
tag
Így, hogy feljött a téma véglegesítettem a setupot. Ehhez kellet két plusz lyuk: csak a kuplungnak szánt csavarhelyet tudtam felhasználni, mert a gázt bentebb raktam, mint ahová Atesz gondolta, illetve a féknek alapból nincs furat. Viszont nekem az a menetes szár a műanyag távtartókkal annyira nem adja, hogy azt mindenképp meg akartam szüntetni. Sztem így most megvagyok, jövő héten megjön a váltó és kézifék is, aztán eltűntem a családom életéből.
-
GalaHU
őstag
válasz ForRedGlory #36565 üzenetére
Nekem újkora óta van dumper a féken, és nagyon bejön. Viszont volt olyan kolléga akinek kölcsönadtam egy példányt (kettőt rendeltem, de a gázhoz nekem nagyon suta), de neki nem jött be...
Szóval ízlések és pofonok itt is különböznek.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Lifer092
senior tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Kb. bő 1,5 évet kihagytam a szimulátorozás világából. Mivel szeretnék újból visszatérni ezért tanácsot kérnék kormány/pedálszett választás terén. Sokat olvasgattam de nem győztek meg igazából sem arról hogy melyiket vegyem, sem arról hogy melyiket ne. Noha a Logitech sem rossz, korábban mielőtt abbahagytam G29-et használtam, de egy kicsit feljebb akartam lépni. Ezért nézegettem a Thrustmaster termékeit. Szóba került a TMX Pro (Újonnan), illetve egy T300RS (használtan, gyári 2 pedálos változat). TMX Pro kb. 82k (új), T300RS 70k. (használt, no gari) T300RS nagyon megtetszett, viszont a gyári 2 pedálos megoldásról kb. csak rosszat olvastam, gyenge a poti, gagyi az összeszerelés minősége, illetve nagyon műanyagnak érződik az egész stb.... Na ezzel nem lettem meggyőzve, azért 70kilóért nem egy babakocsi feelinget szeretnék kapni. Tudom-tudom, ez az ultimate szimulátor élményhez képest aprópénz. Itt jött a képbe a TMX Pro, ami a T3PA pedálszettel van együtt. Mivel relatíve elég limitált a büdzsém erre most, valamint a lélektani határ kb. 80 +/- pár ezer forint amit szánnék rá így nem tudom melyik mellett döntsek? Igazából félek a használt T300RS pedáltól, alapból hogy már out of the box új korában is azt mondják rá hogy f*s, pláne hogy használtan meg ki tudja mennyi lett már beletéve alapból. Külön T3PA pedálra pedig most biztos nem lenne keret jó darabig a 70 ezres T300RS-en felül.
Szimulátor fan vagyok, viszont nem hardcore, tehát nem ebből szeretnék megélni illetve nyilván ebből a limitált büdzséből szeretném a maximumot kihozni.
-
sutatokisr
tag
-
gaborvezer18
tag
válasz Lifer092 #36574 üzenetére
SZia! Mindenképp 3 pedálost vegyél sok százalékat adja ki a szimezésnek a jó fékezés. Bázisok között sztem lényegi különbség nincsen. Az olcsóbb Th kormányokra sokan panaszkodnak. Nekem Tx bázis volt bő másfél évig előtte 2 évesen vettem. Hibátlan üzemeléssel adtam tovább. Én Tmx prot ajánlanám bár a 150 se sokban különbözik talán a fordulási szögben. Sajnos iszonyat módon elszálltak az árak.. Viszont mindenképp Th . Logitech ahogy írtad babakocsi feeling vélményem szerint .
-
zsozsa74
senior tag
válasz #15779328 #36573 üzenetére
Az, hogy kitárgyaltuk, nem változtat azon, hogy nekem milyen érzés. Lassítja a gázpedál mozgását. Ami logikus is, hiszen egy dampert, azaz "csillapítót" raksz rá, aminek az a funkciója, hogy hidraulikus érzetet biztosítson. Ahogy írtam, ettől még valakinek bejöhet, tán még használni is tudja. Nekem mindenesetre nem feküdt.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zodo
nagyúr
válasz Lifer092 #36574 üzenetére
Miben jobb bármelyik belépő szintű Thrustmaster mint a G29?
Kérdezem úgy hogy volt anno Thrustmaster F430 FFB Racing Wheel kormányom ami még a T150 szintjét sem üti meg és pár hónap (2-3) alatt szétment a váltó kapcsoló.
Nem szervizelték, nem adtak újat hanem választhattam hogy kp vagy levásárolóm.
Ekkor lett G27-em.
Visszatérve a Thrustmaster-re, nagyon gáz pedál, fék kőkemény, gáz puha és a nagyon gagyi összhatás azzal a műanyag karokkal.
Ahogy nézem azóta sem tettek ki magukért az anyaghasználat terén.
T300RS pedáljai pont ugyanúgy néznek ki mint az én anno 40k kormányomé csak kicsit pofásabb taposókkal.
T3PA belsejét elnézve, biztosan nem vennék Thrustmaster-t.
Szíjas erővisszacsatolás lehet hogy jobb de Logi -al sincs gond szerintem, talán csak beállítás kérdése. -
ForRedGlory
félisten
Kösz mindenkinek a véleményt. Akkor ez a damper kit még megfontolás tárgya, de a performance kit ide is jönni fog.
-
Danecay
őstag
válasz Lifer092 #36574 üzenetére
Nem tudom mennyire elírás mert mindenhol drágább és igaz csak a 2 pedálos T300 de nem rossz az ár szerintem. Az enyém is 2 pedálos és nekem is egy G29 után jött, de nagyon szokatlan a fék a G29 után. Nem is tudom már hányszor szettem szét különböző MOD-olási kísérletek miatt
-
biker
nagyúr
Nekem G29 van, és csak igazi autókkal tudom összevetni, mert amik előtte voltak, azok a logitech formula force kategóriák voltak
Két dologgal nem vagyok csak kibékülve:
- a váltófülek puhán járnak, és eddig 3 féle magnet shifter moddal próbálkoztam, érdemi változást nem hozott. amúgy sem sokat vezetek kézi váltóval, inkább automata. Egyszer talán veszek hozzá váltót, de valószínű nem a gyárit, mert az csak H váltó, nincs hozzá szekvenciális opció.
- a gáz/kuplung nagyon jól sikerült, a fékpedál felkeményedése túl hirtelen. ameddig el nem érkezik a keményedő betétig túl puha, utána hirtelen keményebb, és onnan már csak 10% van hátra. Ez nem a legélethűbben sikerült. Majd talán megmoddolom egyszer ha ráérek.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Lifer092
senior tag
Nem tudom, mivel Thrustmasterrel nincs tapasztalatom, ezért is kérdeztem. Nem bántottam a Logit, mert nagyon jó kormányai vannak, korábban Formula Force, DF Pro, DFGT, G29 kormányaim voltak más márkát nem is használtam. Azonban így hogy most nincs egyáltalán, gondoltam kipróbálok egy más fajtát, "más technológiával" működőt. G29-nél számomra túl "kattogós-pattogós" volt az FFB érzete, de lehet csak beállítás kérdése ez ahogyan írtad is.
G29 esetében nyilván a pedálszett az amivel elsősorban nyerni tud egy belépő szintű Thrustmasterrel szemben.
-
zodo
nagyúr
válasz Lifer092 #36585 üzenetére
Nem azonnal de tervezem hogy beszerzek egy kormányt és jelenleg nem tudnék dönteni.
Anno én is Force ex-el kezdtem.
Thrustmaster-rel mint írtam nagyon megszívtam ezért félek tőlük.
Kicsit bánom hogy eladtam a G27-et.
G29 talán elegendőnek gondolnám mert nem vagyok pro és csak alkalom szerűen lenne használatban, nem úgy mint rég mikor napi szintű gyakorlás és heti versenyek mentek.Tetszetősek a T kormánykerekei mint pl: Tmx pro vagy kicsit feljebb a T150 RS Pro
de ránézésre kb. a force ex jut eszembe.
T300 Ferrari 599XX Evo kormánykereke amire azt mondanám hogy ok de még mindig ott a pedál szerkezet, kevesebb gomb és plusz ~40k -
iceman007
aktív tag
válasz Lifer092 #36585 üzenetére
Én használtam/om mind2-t cockpithez rögzítve. A Thrustmaster fékét sokkal könnyebb adagolni, ezáltal rövidebb féktávot tudsz venni. Ráadásul itt tudod állítani a gumibak "előfeszítését" így a gumi öregedésével utána tudsz állítani vagy csak simán személyre szabni. A G29nél a gumi újonnan túl kemény, majd az idő múlásával puhul. A potméterek szokásos kikopásáról és jelugrálásáról nem is beszélve. Szóval ez egy urban legend, hogy a G29-nek jobb a pedálja...
-
Lifer092
senior tag
válasz iceman007 #36587 üzenetére
Igen a belépőszintű pedálok mindegyikében potis megoldás van, az pedig egy idő után kopni kezd és elkezdi a jelugrálást. Ezt én is tapasztaltam mindegyik kormányomnál eddig. Gondolom azért terjedt el a G29 pedáljáról hogy "jobb", mert a belső felépítése "masszívabb" illetve kívülről is annak tűnik. Néztem G29 pedált szétszedve, T3PA-t csak neten de azt is szétkapva, de az alap az ugyanaz, poti. Most az hogy a G29 pedálon belül még van plusz fém erősítés, T3PA-ban pedig "nincs" olyan szintű szerintem nem oszt nem szoroz. A G29 fékpedálja amúgy nekem is baromi kemény volt, nem is volt meg a "feeling", sokszor csesztem el féktávokat miatta.
[ Szerkesztve ]
-
iceman007
aktív tag
válasz Lifer092 #36588 üzenetére
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a G29ben több a fém, de ott is nagy szerepet játszik a műanyag. Ha valaki nem direkt széttaposni akarja, akkor a TM pedálja is elég robosztus. Ami a G29 előnye lehet, a kényelmesebb perec fogás, a fordulatszámmérő LED és a több gomb (kivéve a tekerő kapcsolót az egy rakás szar).
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #36589 üzenetére
a tekerő nem tudom, mire jó. ráadásul ha fix pozíciókba pattanna és egy tekerés klikk egy gomb lenne, lenne értelme, de sokszor egy klikk nulla nyomás vagy épp két nyomást jelent. normálisan nem használható
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Danecay
őstag
válasz Lifer092 #36588 üzenetére
"Igen a belépőszintű pedálok mindegyikében potis megoldás van, az pedig egy idő után kopni kezd és elkezdi a jelugrálást"
Anno kb. 6 évig nyúztunk a tesómmal egy Logitech Wingman Formula Force GP kormányt amit később egy Driving Force Pro váltott ami kb 10 évig volt meg, igaz már csak részben használtunk ketten de nem emlékszem ilyen problémára. A DFP-t tökéletes műszaki állapotban adtam aztán el, max a használtság jelei látszottak rajta. Biztosan van péálda arra is amit Te írsz de nem tudom mennyire tekinthető jellemző jelenségnek, miközben nyilván vannak profibb megoldások de nem hiszem, hogy a potméteres megoldás el kellene, hogy tántorítson bárkit is, főleg ha erre a kategóriára van belőve a ráfordítható keret is.
-
GalaHU
őstag
válasz #15779328 #36592 üzenetére
Ja, nyilván rajtad kívül mindenki hülyeséget beszél, egyedül te vagy a fény az éjszakában!
Légy erős, már innen a fórumról is többen kipróbálták, és nem jött be nekik az érzet amit ad. Ragozhatod ahogy akarod, de talán el kellene fogadnod, hogy a tiéden kívül más vélemény is létezik...A stílusra meg az animokra sem ártana figyelni, mert ez itt nem kívánatos!
Peace!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
iceman007
aktív tag
-
Lifer092
senior tag
válasz Danecay #36595 üzenetére
Használati gyakoriság illetve a használat "módja" is befolyásolja valóban. Én anno jó pár éve még sulis időszakban volt hogy naponta 3-4 sőt 5 órákat is beletoltam napi szinten , nem volt szerintem azon kívül sok pihenése a kormánynak amíg én is aludtam , de így viszonylag hamar, kb. 2 év alatt elment a pedál poti az örök bitmezőkre és olyan fajin' jel problémák voltak hogy lábujjheggyel hozzáértem a fékhez aztán satuzott, utána két lábbal nyomva alig fékezett, gázpedál állását akkor kezdte el érzékelni mikor félútig be volt nyomva a pedál stb. Lehet csak rossz konstrukciót fogtam ki, nem kizárt.
A még nagyon-nagyon régi időszakban mikor még egy kis próba kormányom volt, kb. 10 ezer forintos kategória, még maga a kormány is potis volt, na az volt szép mikor megadta magát. Átment verseny közben Tesla üzemmódba.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
válasz #15779328 #36592 üzenetére
Figyu! Ennek már 4 éve, hogy kipróbáltam, szóval simán lehet, hogy a nyomást lassítja, de, hogy a valós érzettől nagyon távolra viszi az egészet, az tuti! Mindegy, hogy a nyomást, vagy a visszatérést lassítja, pont a lassítástól nem lehet normálisan játszani a gázzal, ha kellene.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Rico33
aktív tag
Sirvafakadok menten...t-lcm várhatóan szept. 9., több mint egy hónapja rendeltem. A 100 euros fanatec pedálra meg 40 euro a fuvar..
-
GalaHU
őstag
válasz Rico33 #36598 üzenetére
Hát a Fanánál a futárcégnek fizetsz, attól nekik nem lesz több. Cserébe normális partnerekkel dolgoznak, nem tűnik el a csomag, normál szállítás olyan gyors mint máshol az expressz!
Ezzel kapcsolatban ért már pár fórumtársat kellemes meglepetés... Persze csak ha van készleten az adott cucc...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs