- Xbox Series X|S
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz Bandit21 #64950 üzenetére
Nem nyulok hozza jo ez igy nekem. Ha elfelejtem elinditani azt az elso kanyarba eszreveszem, vmiert az uccso winfrissites ota nem hajlando magatol indulni.
Az az idopont nekem sose jo. Vagy korabban vagy sokkal kesobb tudok menni. De amugy ezen a hetvegen is dolgozok ugyhogy semmi esely ra. Amig ti gurultok elkeszitek par porka valtot.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Steve1207
veterán
válasz IntelKiller7 #64949 üzenetére
Van 5 setup profile, adott játékhoz bállítod egyikre az egyiket, másikra a másikat, ami optimális és kész, az a bázisban marad. Onnantól meg amelyikkel játszol arra átlövöd a profilt és kész (függetlenül attól, hogy épp min játszol). Én ezt és az alapokat mindig kormányról intézem, pl ffb erősség, kisebb kormányszög, mást nem is babrálok, azt meg megjegyzem, hogy a 2-es a wrc, a 3-as az acc stb és két gombnyomásból megvan.
PC-n se feltétlen szükséges szerintem fanalab, az alap szoftverben gyorsan beállítható minden főbb amúgy, azért jobb ott buherálni, mert az első beállítás azért gyorsabb kattintgatva, egerezve. Csak a v2.5x-en lévő több led miatt használom pc-n a fanalabot, hogy jobban legyen kezelve, amúgy azt is hanyagolnám..
-
JulesTS
őstag
válasz IntelKiller7 #64940 üzenetére
A bázis 5 setupot tud tárolni, plusz van az automata. Ezeket a setupokat lehet (gyári Fanatec) kormányról, PC-n driverből és Fanalab-ból is állítgatni. Addig amíg valamelyikkel át nem állítod, vagy Fanalabban valamelyik profillal felül nem írod, ezek a beállítások megmaradnak és kormányról is tudod váltani. Szóval PC nélkül is tudod váltani és finomhangolni is ezt az 5 profilt, akár menet közben is (rendszeresen csinálom, hogy verseny közben egy-egy hosszú egyenesben a gumikopást kompenzálva állítok a fékerőn, meg ha fáradok akkor veszek le az FFB-ből).
ACC ffb beállításhoz írtam egy kis útmutatót, ugyan PC-n Fanalabbal sokkal több lehetőség van, de az értékek Xbox-hoz is jók és pár gyakran használt autóhoz elég az alap 5 setup is (igazából ACC-ben csak a kormányszög (SEN) és a Fanalab Led profil (ami Xbox-on nem is használható) változik autónként):
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_52519-52519.html -
JulesTS
őstag
válasz tome0001 #64937 üzenetére
Szia, nem Clubsport RS, hanem Porsche 918 RSR-em van amit árulok. Csak annyi "baja" van, hogy egyszerűen nem rakható fel rá a QR2 (még egy külön adapter kellene hozzá, ami szintén költség),, meg APM-et se tud fogadni és gari sincs már rá...
Nem tudom, hogy érdekelne-e a csere? -
jozefgucci1
addikt
Srácok playseat leváltásra milyen lehetőséget tudtok ami masszív és nem hajlik , csörög mint a playseat Evolution vagy a Next level Racing sem játszik sajnos , mert az is instabil. Főleg ACC+ lemans+IRacing -et játszik a gyerek benne .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
kzolee216
aktív tag
válasz jozefgucci1 #64958 üzenetére
Ha valami hasonlón gondolkozol, akkor keresd Ateszt.
Bár elnézve régen lépett fel az oldalra.
Nekem az alap vázam van kicsit kiegészítve, de bármilyenre le tudja neked gyártani. Nekem meg se moccan és van rajta 4 bass shaker is. Igaz van vagy 60-70 kiló[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz jozefgucci1 #64958 üzenetére
Alu cockpit, pl. SimLab vagy Trak Racer, GT Omega (NLR-nek is van). Ha kevés helyed van vagy mozgatni akarod könnyen, akkor PlaySeat Trophy.
Esetleg Atesz, bár nagyon be van havazva, ha jól tudom.
-
Sztenn
tag
válasz jozefgucci1 #64958 üzenetére
Rseat P1? Elég masszív cucc.
-
jozefgucci1
addikt
Köszönöm mindenkinek , kaptam pár jó ötletet .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
JulesTS
őstag
De van.
Sima hallelemesként így:
https://4utem.blogspot.com/2022/10/hall-elemes-kezifek-fanatec-csp-v3-hoz.html
Vagy ami jobb, az a loadcellesként:
https://4utem.blogspot.com/2024/02/loadcelles-kezifek-fanatec-pedallal.html -
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
A topik összefoglaló illetve a keresés alapján nem sikerült válaszra találnom, így megkérdezem direktben: tapasztalt valaki olyat iRacing-ben DD-vel (esetleg CSL DD-vel), hogy kanyar közben a kanyarodással ellenkező irányba hirtelen, nagyon nagy erővel egy-egy pillanatra beleránt a kormány?
Setup: CSL DD 8 NM gyári táppal, McLaren GT3 perec és egy GT Omega ART cockpit.
Feltöltöttem egy kicsit béna, egykézzel vezetős videót is a Drive-omba, amit itt értek el.
FF1600 Summit Point-on, teljesen az ajánlott Fanatec beállításokkal, 9.9-es in-game strength mellett. Jól látható, hogy kanyarok közben, amikor éppen nem próbálja kirántani a kezemből, az FFB 20-40%-on van csak, és még a rántásokkal sem clippel. Ezek a pillanatnyi, extrém erős ellenkező irányú mozgások egyszerűen annyire kellemetlenek, hogy teljesen elveszik a kedvem attól, hogy játsszak. Értem, hogy ezen a pályán rossz az út minősége, de az ennyire erős és nyers feedback-et indokolatlannak érzem.
Amiket próbáltam állítani: NDP, INT, FEI és in-game smoothness, de igazából még csak tompítani se nagyon sikerült rajta. Az az egy megoldás van, ha ennél is jobban visszaveszem az in-game strength-et, de akkor már semmit sem lehet érezni az autóból. Az iRacing auto force feedback feature kb. 15-re lőné be magától, ahhoz képest már ez a 9.9 is kevés, mégis vezethetetlen.
MX5-tel és GT3-as Ferrarival is nagyon hasonló a jelenség. A Ferrarival nem is igazán érzem nagysebességű kanyarokban a leszorítóerőt, mert ott is összevissza darál a kanyarban az FFB.
Bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok!
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
ahha, bilincs csere vagy QR csere ha QR1 lite van, vagy QR1 metal de kotyog
sajna kommhiba és pillanatra ugrik egyet, nekem is volt míg nem ellenőriztem végig mindent, és nem cseréltem le a gyári ratyi bilincset a nyakonElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsozsa74
senior tag
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
Elég különös. Más szimnél is csinálja? Ha igen, javítás lehet a vége.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64965 üzenetére
Mentem Lotus79-el rajta, nálam dampert feltolva csak az útegyenetlenség akarta kitépni a kezemből a kormányt.
IR és Fana Tuning menüről csinálnál képernyőképet, hátha van aki egyből kiszúrja mi okozhatja. -
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon köszi a sok választ, azonnal reagálok is rájuk.
#64966 biker
QR1 Lite-om van, és amikor középen áthúzom, általában van egy "clunk" hang is. Elég gagyi ez a műanyag. A bilincses dolognak utánanézek, köszönöm!#64969 zsozsa74
Igen, AC-ban is próbáltam. Ott egy F1 és Monza kombó nagyon hektikus.#64970 szacsee
-
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64971 üzenetére
Keress rá a blilincs szóra a topikban, érdemes elolvasgatni a hozzászólásokat.
Szigetelőszalag kicsit segít a nútba rakva a terhelésváltásnál jelentkező kottyanásoknál.
Bilincs meg így nézzen ki mikor oldalról ránézel mint ebben a hsz-ban.
Beállítások nekem is hasonlók NRF és NIN nem offon van, de nálam Podium DD bázis van fém QR1-el.
Egyenesben gödrgöknél nem ugyanilyen erőhatást érzel?
Előfordulhat, hogy valami miatt erősebbnek érzed kanyarban, mert ott amúgy is kormány ellen dolgozol.
NDP: 20
NFR: 20
NIN: 10
beállítást megnéznéd, ott is így viselkedik? -
adamvarga013
csendes tag
válasz szacsee #64972 üzenetére
Ellenőriztem a bilincset, és azzal minden rendben. A szigszalagot kipróbáltam, és valamennyit használ, de lehet, hogy kéne rá egy második réteg, csak pont elfogyott.
Megnéztem a javasolt beállításokkal, és egy leheletnyit jobb lett, de összességében az élmény ugyanaz. Hasonlít amúgy az egyenesben érzett visszajelzéshez az útról, de már az is furán hat, mert olyan érzés, mintha két fogaskerék fog között ugrálna ide-oda. Ez erősödik fel a kanyarban. G29 után pont ez a gondolatom volt, hogy most olyan, mintha nagyobb fogaskerekeim lennének.
-
Bandit21
addikt
Gyakorlatilag ugyanez a fana cuccom van csak nem gyári a 8 nm táp.
Megpróbálom lemásolni a beállításokat mind és megnézem.
Ha jól gondolom friss Iracing előfizető vagy mint én ezért mész summit ff1600-on.Annyi hogy nekem fém a qr1( amíg lite volt 2 réteg szigszalag volt jó)
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Moby
addikt
válasz adamvarga013 #64973 üzenetére
Esetleg azt nézd meg, hogy fana control panelben ha lassan körbeteked a kormányt, akkor a kormánypoziícó-visszajelző nem ugrabugrál-e. Lehet, hogy enkóderhibád van.
-
szacsee
nagyúr
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
DD is nemrég van meg, vagy már egy ideje használod?
Csak azért kérdem, mert pl Logitech után nagyon erős lehet a visszajelzés. ~2Nm vs. 8Nm. -
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
A kocsi setuphoz nyúltál? Melyik kanyarokban jön elő a dolog? És ha nem gond, milyen tempót mész? Én párszor mentem itt ezzel, 1.20 fölött volt elsőre, aztán 1.18 a második stint pár nap után. Még én ott az elején vagyok, hogy másodpercek jönnek ha oda ülök (most lesz a 3. alkalom). Azt tudom, hogy a menők 1.15-16 közt mennek. Azért kérdezem, mert ha sokkal gyorsabb, sokkal lassabb vagy akkor nyilván más is éri az autót közben. De ha 17-22 közt mész, akkor kb annak kéne történnie nálam is, mint Nálad.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64975 üzenetére
Nos én úgy gondolom, hogy szacsee-nál lesz a megfejtés.
Ezzel a beállítással amit a képeken küldtél (és lényegesen lejjebb a fanalab ajánlott 15% ndp-vel - Nálad 40% - is) a CSL DD kormány ilyen. Még egyenesben is, kanyarban végképp.
Tart majd dob rajta az út és akkor elmegy a tapadás amit úgy érzel mintha rántana ellenkező irányba ami azért van mert a levegőbe lógó tapadás vesztő kerék menne vissza egyenesbe.Ez több dolog miatt van így, az első, hogy a pálya hepehupás, a másik, hogy a kocsi gumija egy kis virsli, a harmadik pedig, hogy könnyű is a járgány.
Dobálja az út.
Megnézem a Winton Motor Raceway-t is, tök ugyanez.
Ami végkép döntő viszont, hogy a Centripetal circuiton próbálva ami tükörsima, ebből sem egyenesben sem egyre nagyobb (akár 4 fokozatban már hátsó kitörésig húzott) tempóval semmi ilyen nincs, a kocsi mintha felhőn siklana.
Ergo amit érzel, az a DD hajtás és annak az ereje. Csak épp 4x annyi erővel mint eddig (bár a játékban a scale az 50% volt tehát 4 nm az így igazából)
Hogy ez tetszik így vagy túl erős arra ott a sok csúszka beállítani, de a lényeg, hogy egy kis autót 160-nál kanyarban egy rögös út így dobál, ez így jó, ezért vetted a DD bázist, örülj neki .
Ha bármi kérdés van még, szólj.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Moby
addikt
Megnéztem, nálam ugyanilyen, mint a videón. Egyszerűen ilyen szar az aszfalt azon a tracken
-
Bandit21
addikt
Nalam a körpályán dőlt el a kérdés. Mentem egyenesen aztan 1-2-3-4 ban egy egy kört ameddig bírta a hátulja és nulla, semmi olyan nem jött elő ami amúgy a rendes versenypályán igen.
Ergo a játék és a kocsi tud simán is futni de nem ezeken a próbált pályákon.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lac-coo
őstag
egyébként szerintem is ilyen ,nincs ezzel baj... Nem vágom a fana szoftverét ,de gondolom kicsit csillapítani kell a visszajelzéseket és akkor nem üt ekkorát vissza ...
-
Bandit21
addikt
válasz Lac-coo #64985 üzenetére
Egy gyors jobbos kanyarban a nagy sebességet azzal kapjuk meg a kormányon hogy nehéz - egyre nehezebb - jobbra tekerni.
Ezt a bázis azzal éri el hogy balra huz egyre erősebben ellened.
Ha elmegy a segge (jobbos kanyarban balra kivéve talán defekt) akkor abból veszed észre hogy hirtelen könnyű lesz jobbra tekerni. Akkor bele nyulsz balra ami könnyű mert a valóságban épp a kocsi segge Neked dolgozik a SIM világban meg mert épp konnyul a balra húzó erő.
Aztán megvan a tapadás és megint erős, lehet tovább gépészkedni a jobbra húzással. Ami nehéz mert a kormány balra ellen tart.De ugyanez van ha az első kerék veszít tapadást. Nyilván egy perecen nehéz modellezni az első /hátsó tengelyt is de kb azt kapod ilyenkor mintha épp a segge indulna csak szerencsére ott a szemünk és az látja hogy az iv nem mozdult. Meg nem is konstans az érzés mint a hátsó tapadás vesztesnel hanem rövidebb ideig tart, dobál oda vissza. De mégis akart valamit a programozó hát azt kaptad hogy jobbos kanyarba a nehezen jobbra tekerheto kormány pillanatokra el könnyul sőt ránt balra kicsiket.
Amúgy a centrifugális erő miatt tapadás vesztes esetén amúgy is egyenesen indulnal előre arra amerre a kocsi orra épp néz tehát mivel a valóságban ilyenkor egyenesen mennél tovább és a kormány a kezedben is épp jobb (fordítva de nem írom már át ) helyett balra rant ezért azt gondolom így most frissen próbálva hogy nem hülyeség ha azt gondolom/ érzem hogy a kanyarban el pattogó kérek középre huz. Ráadásul a két első kerék közul csak az egyik pattan el éppen és ahogy az első hátsó tengely is egy percen jön át a jobb bal kérek is.
Egy mix van a kezünkbe amin a szemünk segít eligazodni.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
adamvarga013
csendes tag
Nagyon köszi mindenkinek a válaszokat, a rászánt időt és a beszélgetést!
Úgy néz ki, hogy az én fejemben volt a hiba, és megfelelő a működés. A jövőben kicsit több időt szánok majd a beállításokkal szórakozásra, addig pedig szokom a DD erejét a G29-hez képest.
Felnéztem én is a Centripetalra, ott semmi ilyesmit nem tapasztaltam, cserébe jókat körzőztem.
-
Bandit21
addikt
válasz adamvarga013 #64987 üzenetére
Ez a lényeg, örülök!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lac-coo
őstag
válasz Bandit21 #64986 üzenetére
Elkönnyüléssel ez első kerék tapadásvesztésést jelzi, hisz ott orrtolás van....
De érdemes kipróbálni gyári RF2 Cliot, ott aztán van baj, mikor az első hajtott kerék pörög el, az nem elengedi olyankor hanem még rá akarja húzni a kormányt ... mint ahogy igaziból is az történik .
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
-
YxVs
senior tag
Hallottátok, hogy az idei BF korábban lesz? Sikerült is behúznom pár jó cuccot a Fanától! Ja, nem... bocsi, ez még a tavalyi...
Szóval 116 nap után, múlt héten kedden befutott a UPS a Fana szettjével, és végre a hétvégén felszerelésre került a porosodó Trak Racer rigre.
Öröm és boldogság, Xbox a platform, ha esetleg kevés lenne - bár noobként ezt még nem érzem - akkor minden adott a továbblépéshez PC-re.
4 hónapot szerintem semmire nem éri meg várni, de talán most az egyszer megtudok bocsátani.
CSL DD + WRC perec + Formula V2.5X perec + V2 pedál + 2 db QR2 + QR2 base side, mindez 1000 euróért, abszolút bestbuy. Végül is, szó nélkül, sorry kupon nélkül is törölhette volna a rendelést a Fana. Szóval a próba után egy csapásra megszépült minden.
Bár a kormány nem passzol a képernyő tartalmával, de vájt szeműek láthatják a háttérben a játékhoz megfelelő kormányt is.
Ha már EA Sports WRC, hogy ennek a grafikája mennyire szarul néz ki... a táj, az autók, mind fos. Ez PC-n is így van?
Dirt Rally 2.0 simán leveri látványban.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
"
Ha már EA Sports WRC, hogy ennek a grafikája mennyire szarul néz ki... a táj, az autók, mind fos. Ez PC-n is így van?
Dirt Rally 2.0 simán leveri látványban."Nincs így, PC-n gyönyörű, ha kellő GPU van alatta
Szerintez öreg xboxra ennyi grafika fért
[link] egy példa esetleg ez?ja és pöpec lett a rig
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsozsa74
senior tag
Gratula! Nagyon szép! Ilyenkor mindig bax az ideg az alurig miatt, hogy inkább az kéne...
De ebből pc lesz előbb-utóbb, bizton állíthatom. Én minden mást csak konzolon vagyok hajlandó játszani, nem hiányzik a pc-s baszkódás, de szimhez előbb-utóbb muszáj a pc. Még nem hiszed el, de majd idővel...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
-
YxVs
senior tag
Minden más azért sokkal jobban nézni Xbox-on is. Meg a tv is 4K OLED, tehát nincs bajom a képi világgal.
Itt viszont játékon belül nem találtam meg a szokásos quality/performance grafikai beállítást sem, ergo semmit nem tudok állítani.
Mivel most telepítettem a játékot, lehetséges, hogy a patcheket utólag kell hozzá, manuálisan telepíteni. -
zsozsa74
senior tag
-
tome0001
Topikgazda
válasz adamvarga013 #64992 üzenetére
Magyar, egyedi gyártású aluriggekkel kapcsolódóan a topic összefoglaló cockpit bekezdésében találsz ajánlásokat.
-
GalaHU
őstag
Gratula a cucchoz, ezer júróért tényleg nagy királyság. Sok örömet a szetthez, és várunk szeretettel PC-n!
A WRC-re visszatérve, anno a DR 2.0-val sokat toltam Boxon, mert olyan ligában mentem, de ugye megvolt PC-n is. Már akkor is zongorázni lehetett a különbséget, sajnos ez mindig is így lesz.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
YxVs
senior tag
válasz GalaHU #64999 üzenetére
Köszi!
Azért próbálom élvezni, és kihúzni egy ideig...most gyűjtögetés van.
Egészen addig amíg nincs tapasztalatom PC-vel, addig bőven tudom élvezni a konzolt is.
Egyébként mennyiből lehet manapság 0-ról építeni egy PC-t, hogy elbírja a 4K-s tv-t, vagy esetleg 1440p-ig a 3 monitort?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- World of Tanks - OFF topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- eBay
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen