-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
válasz csabi1971 #33403 üzenetére
a gumitámasztékon próbáltál állítani? akkor se kényelmes, ha a pedálra csak a benyomás legvégén hat a plusz ellenállás?
ill. azt nem tudom, ki lehet-e teljesen szedni.... nekem t3pa pro van és abból IGEN!
nem tudom egyébként, hogy hagytál-e magadnak elég "megszokási" időt.... nyilván totál más érzet a régi alap pedálok után, tehát nem érdemes "ugyanazt" várni ettől - előbb utóbb adaptálódsz majd, s talán a realizmus ad annyi élményt, hogy megérje a "szenvedést"
gtsport bevallom nem rémlik, hogy mennyire szabható testre.... gamepadon biztosan át lehet állítani bizonyos dolgokat, de nemtom kormány esetén a pedálok variálhatóak-e - próbáltad? nincs opció rá az options-ban a kormány beállításainál?
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz csabi1971 #33429 üzenetére
és gumi nélkül is keménynek érezted??
a kuplung szvsz borzalmasan "nem fék" érzetű... szinte magától "beesik" (nyilván túlzok)
a gyakorlatot nyilván a keménebb fékkel gondoltam, de ezekszerint nem adtál magadnak/pedálnak esélyt
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
GalaHU
őstag
válasz csabi1971 #43998 üzenetére
Nekem a PS4 miatt volt egy rövid ideig CSL-em, de utána nem sokkal váltottam Podium DD1-re. Akkoriban csak ez volt PS kompatibilis. Csak a GTS-el játszottam vele huzamosabb ideig, a többi autós stuff csak rövid tesztelés végett fordult meg nálam, mert alapvetően PC-n szimezek.
A base tök jól működik GTS-el (valószínűleg a GT7-el se lesz panasz) kezeli a H-s váltót, V3 pedált, kézit. Nekem sokkal precízebb érzetet adott mint a CSL, örülök hogy cseréltem.Ja, ami nagy poén, hogy bármilyen Rim-et rátehetsz, annak nem kell PS-esnek lennie, a gombok működni fognak. Nagyon flash XBox HUB-al GT-zni…
De talán a legjobb a BMW GT2-es rim…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
zsozsa74
senior tag
válasz csabi1971 #44015 üzenetére
Van még a ps-es DD1 az F1 kormánnyal, persze némileg más árkategória. Egyébként abból kiindulva, hogy a ps komp dd1 baset sem kezdték el önállóan árulni, szerintem a csl dd-t sem fogják. A Sony elég pöcs tud lenni ilyen ügyekben.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
JulesTS
őstag
válasz csabi1971 #44354 üzenetére
ACC-hez McLaren kormány: https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/csl-elite-steering-wheel-mclaren-gt3-v2
vagy ha egy kicsit többet szánsz rá, akkor F1 V2.5: https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/clubsport-steering-wheel-formula-v2.5-x
Ehhez érdemes az Advanced Paddle Modult is megvenni. -
gaborvezer18
tag
válasz csabi1971 #44358 üzenetére
Én a v2.5 öt cseréltem le Mclanre. Nagyon király a 2.5 masszív amivel már most gyárilag adják a mágneses fülek is nagyon jók. Viszont pici az átmérője. A mclarennel sokkal királyabb az érzés az autót is könnyebb megfogni ha össze kell szedni. A gombok sztem elengendőek rajta és ezen alapból van két analóg fül pl kézi kuplungnak. Ár érték arányban a Mclaren a nyerő véleményem szerint. Bár a 200 euros áron műanyag qrel kapod én használok kerek kormányt is műanyaggal nincs bajom vele de mclarenen fém van. Én nagyon szeretem nem vennék már olyan formula kormányt.
-
chris0000
őstag
válasz csabi1971 #44409 üzenetére
az f@sz@ fuhh milyen bosszantó az ilyen... legalább tetszik a szett, perecet meg veszeget az ember +ba úgyis, csak győzze pénzzel... de nem is tudom mit gondoltak, főleg, h az előrendeléssel együtt indították... sajnos nem elérhető még..jah de mégis azonnal 150€-ért felárba, de márc.14-től ugyanaz -150€ pffh.. üdv.
-
fatal`
titán
válasz csabi1971 #44483 üzenetére
A PS4/PS5 kompatibilitás nem a perectől, hanem a bázistól függ. Így, ha a bázisod PS kompatibilis, akkor OK, ha nem, akkor nem.
Fanatecnél a PS kompatibilitás a bázisban, az XBOX kompatibilitás a perecben van.
De nem tudom mennyi értelme van CSL-hez Podium perecet venni drágábban, mint maga a bázis.
A funkcionális gombok megfelelően működnek az ACC-ben?
Ezt nem tudom, PC-n játszom. -
szacsee
nagyúr
válasz csabi1971 #44483 üzenetére
Thomas írta, hogy nincsenek Fanatec-nél akciók év közben.
Egy nap van amikor akciós vagy egyedi ajánlatot adnak az pedig a fekete péntek.
Ezen a napon várhatók akciós áron meglevő kormányok BF kiadásai, esetleg szettek egyéb akciók, vagy bejelentések.
Amit látsz az a Bundle kedvezmény (tudtommal állandó).Kicsit máshogy nézve:
CSL DD-hez én könnyebb perecet vennék, de szíved joga azt venni amit szeretnél.
Podium Button modulról nincs infó (leírás szerint 0,8kg manual, kábellel stb)
Clubsport Universal hub 1000gr + wheel
Porsche kormány 825gr
Ez alaphangon is 2kg felett lesz.
Perecek súlyok szerint:
Mclaren GT3 V2 1090 g (QR1 Lite) / 1280 (QR1)
CSL Elite Steering Wheel WRC 1092 g (QR1 Lite ) /1280 g (QR1)
P1 V2 BF edition: 1209g
CSL Steering Wheel BMW: 1224 g
Clubsport F1 V2.5: 1250g
Clubsport Steering Wheel RS: 1653g
Clubsport BMW GT2 V2 1661g
CSL Universal Hub 870g + perec (flat 692g kör alakú 8-900g)
Podium kormányok hub + perec 1400-1700gr. (classic - nascar)
Clubsport Universal hub 1000gr + perec (flat ~700g, kör ~800g)fatal' és mozso: Többihez hasonlítottam "nem csúszik mint a konkurencia".
+ van némi súlyfeleslegem így a lábaink súlya sem valószínű egyforma.
Tény viszont, hogy rögzíteni kell kb mindegyiket. -
JulesTS
őstag
válasz csabi1971 #44488 üzenetére
"A Porsche kormány kétszer olyan nehéz mint a McLaren, ez gyakorlatban mit jelent?"
Azt, hogy nagyobb a tehetetlensége, nehezebb megindítani. Kisebb erejű bázis szenvedhet vele, az FFB részletességét elvesztheti.
"A McLaren formájától idegenkedek, félek, hogy a szűk sikánokban nem tudok majd fordulni, hiszen nem tudom a kezemmel a forgást lekövetni mivel nem kör, remélem érted mire gondolok."
WRC kormánnyal vettem a CSW-t, aztán két hónapra rá vettem egy F1 perecet, azóta (lassan háromnegyed éve) nem vettem elő a WRC-t. Egyszerű a megoldás, kormány szöget le kell venni. A pálya autók, openwheel-ek kormányszöge amúgyis kb. 360 foktól 540 fokig szokott lenni. Ilyen kormányszöget még átfogás nélkül körbe lehet tekerni. Ha az 540 fokot kényelmetlennek érzed, akkor simán le lehet venni 420-ra esetleg 360-ra. Nagyobb kormányszögre akkor lesz szükségem, ha felkerül az állványra a váltó és a kézifék és rallyezni, meg driftelni kezdek... -
szacsee
nagyúr
válasz csabi1971 #44488 üzenetére
"A McLaren formájától idegenkedek, félek, hogy a szűk sikánokban nem tudok majd fordulni, hiszen nem tudom a kezemmel a forgást lekövetni mivel nem kör"
Nyugi van megoldás :
Ha nincs kamion szimulátor használatban nálad, akkor aszerint járnék el amit JulesTS is írt.
#44495 JulesTS : A sima CSL BMW pereccel vigyázzatok, ahogy a P1 V2-vel is!
Azt igaz, hogy valamiféle gumi a bevonata, de full műanyag érzet a perec körbe.
P1 v2 BF edisün perecem van és igaz, hogy kellően vastag, de nagyon kemény.
Kb.: mintha a műanyag perecet plasti dippel lefújták volna.
Érzetre inkább műanyag, mint gumi. (nemsokára dobok róla képet)
Gondolom a BMW perec is hasonló, de ha van valakinek megerősít, vagy megcáfol.
Ezen a videón jól látszik, hogy úgy van összecsavarozva a két oldal mint pl a T150-nél.
Nem azt mondom, hogy nem jó, csak kicsit több gumi nem ártott volna, kesztyűben mindegy, de az első amikor megtapiztam a kormányt az az volt, hogy ha bedöglik kell venni egy RS-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows 10
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen