-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz gulasoft #32749 üzenetére
Nem ugyanazt mondjuk, mert Te azt állítottad, hogy gyengébb hardverről könnyebb erősebbre portolni:
"Az oculusról portolni egyszerűbb egy erős hardverre, mint egy erős hardverről portolni az oculusra."
Én pedig pont az ellenkezőjét mondom: erős hardverről könnyebb portolni a gyengébbre, mert a jobb minőségű asseteken levenni textúra felbontásból vagy a modell részletességéből könnyebb, mint nulláról újragyártani őket. Tehát a Quest-es fejlesztéseket vagy eleve multiplatformra fejlesztik, vagy később PCVR-hoz teljes remake-t gyártanak. Ez alól csak az olyan zéró grafikás játékok a kivételek, mint a RecRoom vagy a Keep Talking. -
gulasoft
őstag
válasz #54625216 #32751 üzenetére
Hát akkor tényleg nem értünk egyet. Van egy vasad ami 75 képkockát tud megjeleníteni egy adott játékból Fogod és egy az egyben átviszed egy erősebb vasra, és az kapásból 90-100 képkockát jelenít meg, nem kell azzal szórakozni, hogy a háttérfolyamatokat optimalizáld. Nem lesz szebb, ugyan olyan minőségű lesz mint a másik, csak sokkal több képkockát tud. Ha most ezen az erős hardveren fejlesztesz egy játékot, ami csak 75 képkockát tud, vért pisálsz mire a gyengébb hardveren fogja tudni a 75 képkockát, melózhatsz raja, hogy melyik assetet, hogy csökkentsd hogy fusson, hogy optimizáld a kódot, hogy a háttérben futó kód ugyan olyan gyors legyen mint az erősebb gépen. Mit gondolsz miért jelent meg egy csomó pc vr-os game lite verziója sok sok hónappal az eredeti után a questen. Ma már a programozók nem a biteket faragják egy 2*-es szorzást nem biteltollással csinálják hanem megszorozzák 2-vel. Ma 64k-s kód elképzelhetetlen, mert egy csomó felesleges library befordítódik a kódba. Én még spectumon, c64-en és amigán nevelkedtem. Ott még bitfaragás volt, és a quest gyenge hardvere miatt ott ismét bitfaragás lett a dolog ha nem is olyan komolyan mint az amiga 64k-s demóiban, és ehhez kevés programozónak fűlik a foga, és még kevesebb ért is hozzá, mert minek, és nagyon sok "felesleges" munkaóra, ami matt nem éri meg portolni a gyengébb vasra. Egy erősebbre egy crossplatform fordító kevédbé hatékony kódja is jobban fut mint az eredetin.
[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
a2d2
addikt
Na aki Synth Riders-ezni szeretne az most húzza be: [link]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-
gulasoft
őstag
Nem lesz itt adatgyűjtés! Jöhet a quest2. Ugyan nem az adatgyűjtés ellen állt ki az európai bizottság, de meglátjuk elenged e 400 millió fizetőképes ügyfelet a facebook. Amerikában már feketeseggűek. Kinek fog hirdetni? A afrikai éhezőknek, vagy az arab olajmágnásoknak, az indiai csóróknak? (elnézést ha netán rasszistának hatott volna, nem nézem le a listában felsorolt embereket, csak az anyagi helyzetük miatt nem hiszem hogy nagy piac lenne)
[link][ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
Én csak egy minimálist javulást látok. A nagyobb felbontás csak ennyit tesz hozzá? Pixeleket közelebbről megnézve sokkal jobb, de összességében nem úgy tűnik, mintha hú de élessé válna.
Az új Walking Dead 22 euró. Synth Riders 19, leakciózva.
Ne vicceljünk már! Ha ez így megy tovább a büdös életbe nem lesz több ritmusjátékom a Beat Saberen kívül.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz speppi #32750 üzenetére
A mobil megoldásoknak mindig gyengébb lesz a grafikájuk, kidologozottságuk de megvannak a vitathatatlan előnyei a PCVR-ral szemben.
Ha valaki összehasonlításokat néz, szerintem azért teszi, mert megvan a lehetősége arra, hogy válasszon a két út között (vagy bevállalja mindkettőt).
Ez után már csak azt kell eldönteni mi a fontosabb: a mobilitás vagy a minőség.
Szvsz nem csalódni kell, hanem felismerni a platformok előnyeit és hátrányait, hogy a számunkra megfelelő megoldást válasszuk. Mindkettő jó a maga nemében. És a VR már többször bizonyította, hogy nem a grafika a fontos, hanem az élmény, hogy azt kapod-e amit vársz.(#32758) Jinxb1rd: Szerintem a Beat Saber mellett nincs is szükség másra. Eddig minden ritmusjáték copyzni próbálja a Beat Sabert de azért lássuk be, nehéz attól frankóbb ritmus játékot kitalálni, mint mikor fénykarddal kaszabolsz.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
#54625216
törölt tag
válasz gulasoft #32752 üzenetére
A multiplatform játékfejlesztésnél az asset gyártás az igazán költséges, nem a kódolás.
Jó példa erre a Nintendo Switch: ki gondolta volna, hogy pont az egyik leginkább VGA gyilkos játékot, a Witcher 3-at fogják portolni rá?
A W3 PC-s minimál követelménye: i5 3.3GHz, 6GB RAM, GTX660.
És ezt portolták egy telefon hardverre. Nem azért, mert olyan egyszerű a kódolás, hanem mert a Switch elérte azt a kritikus piaci részesedést, amikor már megérte ráoptimalizálni a játékot.
Ha van benne elég pénz, akkor érdekes módon előkerül a programozói tudás is.
Ugyanakkor ha a teljes asset library-t nulláról újra kellett volna építeni és nem csak a textúra felbontást, shadereket és a polygonszámot kellett volna redukálni, akkor sosem kezdenek bele, mert azzal egy komplett új Switch játékot kellett volna fejleszteniük.Persze, ha az erősebb vasra portoláskor megmaradnak az eredeti asseteknél, akkor könnyebb a kiadók helyzete, csakhogy néhány szándékosan lowend grafikájú játékot leszámítva, mint RecRoom, SuperHot, BeatSaber nem tudnák eladni, mert az erősebb hardver platformokon az elvárások is magasabbak.
Most képzeld el, ha PC-n a Witcher 3-at a Switch verzió grafikájával adták volna ki. Elég lett volna, hogy ugyanaz a ratyi textúra és gagyi shader 4K 120 fps-el megy PC-n, vagy zúdult volna a fikaáradat, hogy nehogymár egy felskálázott telefon játékkal akarják kiszúrni a "PC Master Race" szemét? -
gulasoft
őstag
válasz #54625216 #32766 üzenetére
Nem lett volna 4k támogatás és annyi.
Legalább elfutott volna alacsonyabb hardveren is.
Azt te sem mondod komolyan hogy a : i5 3.3GHz, 6GB RAM, GTX660. az 4k-t tudott volna.
Lehet volt benne 4k-s támogatás (ezt te biztos jobban tudod) de szerintem az emberek 25%- játszotta 4k-ban.
[link]
Egyébként meg a witcher egy 2015.májusi játék, a switch 2017.márciusi, és a portra 2019. okt. 15.-ig kellett várni. Azaz bő 2 évet, egy 2015-ös játékra. Mert vértpisáltak mire átrakták. Azért ha valaki tud hivatalos infót, hogy mikor kezdték el portolni, akkor az lenne a mérvadó.És pont ezt mondtam, jócskán megkésve jelenik meg, míg ha nintendóra csinálták volna csak meg, és kiadják pc-re a grafikusok, meg dolgoznak rajta fél évet és kb kész mert kizárt dolog, hogy kifejezetten switchen csinálták meg az asetteket, egy ilyen projektnél csinálnak egy kafa modelt, és azt butítják vissza annyira amit még elbír az engine . Sok programozás nem kell alá, hiszen elfuttatja a switch, tehát a logikát átfordította volna a crossplatform fordító. Ezzel a példával pont azt erősítetted meg amit mondtam, hogy egy erősebb gépről portolni valamit egy gyengébb gépre években mérhető, visszafelé biztos nem lett volna ennyi.[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
#54625216
törölt tag
válasz gulasoft #32767 üzenetére
Átrakom OFF-ba, mert nagyon elkanyarodtunk.
"És pont ezt mondtam, jócskán megkésve jelenik meg, míg ha nintendóra csinálták volna csak meg, és kiadják pc-re a grafikusok, meg dolgoznak rajta fél évet és kb kész mert kizárt dolog, hogy kifejezetten switchen csinálták meg az asetteket, egy ilyen projektnél csinálnak egy kafa modelt, és azt butítják vissza annyira amit még elbír az engine ."
Na de ez az, hogy ha nem eleve multiplatformra tervezik a játékot, akkor az asseteket is az adott platformhoz készítik, mert egyetlen kiadó se ellensége önmagának, hogy tízszer annyi időt és pénzt öljön az asset gyártásba, ha be sem kerül a játékba. Ha meg később kapcsolnak, hogy mégis csak jó lenne jobb hardverre portolni, az gyakorlatilag már nem portolás, hanem remaster.
Azaz ha Nintendo-ra készül el előbb a Witcher, akkor jó eséllyel sose jelenik meg PC-n vagy csak ha totál kultjáték lett és remasteredként kiadják teljesen újradesignolva (hogy aztán a fanok fanyalogjanak rajta egy sort és a kukában végezze, mint a legtöbb remastered verzió)."Egyébként meg a witcher egy 2015.májusi játék, a switch 2017.márciusi, és a portra 2019. okt. 15.-ig kellett várni. "
Ebben az játszotta a fő szerepet, hogy a Switch első két évében még nem látszott, hogy mennyire lesz sikeres és hogy egyáltalán megéri kiadni rá a multiplatform címeket, vagy megmarad a Nintendo saját kis ökoszisztémájában, ahogy általában a kézikonzoljai szoktak. Szvsz a witcher porton a Skyrim switch verzió megjelenése után kezdtek el egyáltalán gondolkozni.
ON:
A lényeg, hogy a játékoknál sosem a kódolás a szűk keresztmetszet, hanem mindig az asset gyártás, ezért nem fog működni az a modell, hogy előbb majd megjelenik a játék Quest-re és ha sikeres, akkor visszaportolják PC-re.
Tegyük hozzá, hogy elméletileg nem is nagyon kellene, mert Quest-re is PC-n fejleszenek ugyebár méghozzá multiplatform game enginekkel, így természetesen adja magát, hogy eleve multiplatformra tervezzenek.
A gond inkább az, hogy ha a Facebook nagyon elmegy "csak mobil" irányba, akkor a zárt ökoszisztémával alapból kizárják a multiplatform lehetőségét és onnantól valóban beragad a VR a mobilgaming látványvilágba. Ami nem feletétlenül baj, de sokan visszalépésként fogják megélni és ez hátráltatni fogja a VR terjedését. -
s:zozo
aktív tag
válasz gulasoft #32767 üzenetére
"Ezzel a példával pont azt erősítetted meg amit mondtam, hogy egy erősebb gépről portolni valamit egy gyengébb gépre években mérhető, visszafelé biztos nem lett volna ennyi."
Nem tudod mennyi idő volt a portolás és a legfontosabb, hogy nem tudod hány ember dolgozott rajta. Az optimalizálás akkor vesz el sok időt, ha nagyon gyenge hardverre dolgoznak.
Azt akarom mondani, hogy a mellett kardoskodni, hogy mindig jobb és könnyebb gyengébb hardverről felfelé dolgozni, vagy mindig jobb és könnyebb erősebb hardverről lefelé építkezni, nem helyes, hisz sok esetben nem is így zajlik a fejlesztés, hanem pár főtől felfelé célszerűbb platformokra egy időben fejleszteni. Ez már így zajlott Commodore 64 és ZX spectrum idejében is. Egy főnél, vagy ahol nem fejlesztenmek egy időben több platformra, egy profi fejlesztőnek látnia kell, hogy melyik a költséghatékonyabb megoldás. Ha most megnézek egy indie fejlesztést pl, akkor azt látom , hogy PC port jön ki előbb, és később ha sikeres a játék jönnek létre mondjuk a konzolos vagy VR portok.Lásd, és maradjunk CD Projekt, Cyberpunk 2077 játékánál. Elérték azt a hardvert, xbox one-ról van szó, amely nagyon gyenge volt a generáción belül és sok időt el vett el az optimalizálás. Értem én hogy mire gondolsz. Tegyük fel, hogy xbox one-ra fejlesztik a játékot, ez lesz a definitív hardver. Később ezt viszik az erősebb gépekre és meg tehetnék, hogy ugyan azt a verziót portolják az erősebb gépekre és nulla fejlődés van, hisz nincs 60 fps, nincs nagyobb felbontás nincs jobb textura, jobb és több effekt.
Ez lenne a könnyebb és gyorsabb megoldás, de szerencsére a játékfejlesztés nem így működik, hisz ki venné meg az így fejlesztett játékokat. Ebben az esetben célszerűbb, előre gondolkodni és az erősebb hardverre felkészíteni a játékot vagy erősebb hardveren fejleszteni is és onnan elvégezni a butítást.
xbox one és one x esetében pl. nem is volt egyszerű az a megoldás amit, írtál.
"Van egy vasad ami 75 képkockát tud megjeleníteni egy adott játékból Fogod és egy az egyben átviszed egy erősebb vasra, és az kapásból 90-100 képkockát jelenít meg, nem kell azzal szórakozni, hogy a háttérfolyamatokat optimalizáld"
Sok játéknál nem, hogy nagyobb FPS nem volt, hanem a stabil, állandó sem. A fejlesztés így zajlott és rögzített FPS-k voltak ezeknél a játékoknál.Nézzünk egy példát arra, hogy valamikor olyan szakadás van a generációban, hogy nem portolnak rá játékot. Nintendó wii pl. Nem érte meg sok estben portolni a játékot és valamikor teljesen más játékot kaptál a Wii-n.
Nézüük egyből a fonákjáról is. Wii portok miért nem születtek nagyobb gépeken? Olyan siralmas eredményt kaptak volna, hogy az gyalázat. -
Dyingsoul
Topikgazda
No Man's Sky update 'doubles' the game's variety, adds new planets, volcanoes, and weather events
Na ezért csípem annyire ezt a játékot, mindig jön hozzá valami újk tartalom.Máshol ezeket 4-5 DLC-ben adnák ki, NMS-ban pedig megkapjuk ingyen.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
barcalaci84
őstag
November elején kezdik el szállítani a g2-ket
[link] -
Márton
nagyúr
válasz Raymond #32707 üzenetére
Na, tegnap megvettem a Pigasust.
Tetszik a felülete, a funkciói, de a 72p-s videóm itt is akad úgy 3mp-enként a GO-n.
Raymond, várom az általad kódolt, gyorsabb sebességű verziót
Akkor ez 60Hz frissítést nem is tud?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #32772 üzenetére
Úgy legyen, szerintem mire hozzánk ér, lesz az nov közepe-vége.
Viszont ez jól hangzik: "Upcoming VR support for Microsoft Flight Simulator"Ez meg már kevésbé:
"Our Engineers found an opportunity to lower persistence without lowering brightness and this required higher power draw, so the HP Reverb G2 will require the adapter to be plugged into the wall."https://divecenter.hu
-
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #32774 üzenetére
Köszi, force-oltam 60-ra, és a 60-as videó is megakad.
Sima 2D fullhd, h264, 10mbps..
Tehát akkor kijelenthetjük, hogy nincs egyetlen normális videólejátszó sem a GO-ra?
Nem hiszem, hogy kevés a vas, hiszen foroghatok össze-vissza 72Hz-en, az nem akad. Inkább valami bug van a videódekódolásban/megjelenítésben. De hogy ez senkit nem zavar?
Most már irtó kiváncsi vagyok a te videódra vagy az enyémre Quest-en.
(van egy sanda gyanúm, hogy ott is akad)Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
barcalaci84
őstag
Hi folks,
Happy 3rd day of Fall!
Firstly a quick note on why we have been quiet on giving an official release date outside of “Fall 2020”. Our priority is delivering the best immersive experience, a high-quality product, and giving you information that can be trusted. As we go through development ship dates can shift by a few days and sometimes weeks, and nothing is more frustrating than being told the wrong date! We have been focusing on testing and verifying the quality of the devices, and I am happy that today we have reached the point where we feel confident in our ship date. Devices will begin shipping to preorder resellers the second half of October, and we expect units to begin reaching your hands the beginning of November.
One reason there has been such a long period between previews and product ship, is that those units were very early prototypes. Normally we would never send out such early prototypes, the goal with this choice was to get feedback from you and press on what we should change. As such, here are some of the changes that came directly from your feedback:
· Updated lenses
o Contrary to the rumors on here of us cheapening the lenses, we have not found a way to make the lenses cheaper, we all wish we had of course!
o To pull back the curtain a bit, we start out with a theoretical goal for how the lenses should perform, and then we work on getting mass production methods to match that theoretical goal. No one public saw the first version of the lenses as they were terrible, the second version held major improvements and we felt were good enough to show press in order to give you confidence to preorder.
o We then had to make a decision, spend time and money to go after a third revision of the lenses or ship what was already getting great feedback. We love VR and our first priority is giving you the best immersive experience, so of course we chose to spend the time and money (yes, this new revision of lenses cost us money). Boy are we glad we did! Big reduction in Fresnel ring reflections and improved clarity.
· Controllers
o Feedback was mostly positive with one big issue, no one could tell the menu and windows button apart by feel. The menu button is now domed so that you can tell by feel. It makes for a great button to use for changing weapons in Half Life Alyx.
· USB-C to A adapter
o After we did wide distributions of test units internally, the biggest out of box blocker was our cable terminating in type-c.
o Too many people were forced to purchase type-A to type-C adapters, a customer shouldn’t have to buy an adapter to make their new device work.
o In addition to the full size to mini DisplayPort adapter we are also including a type-a to type-c adapter in box. This costs us money, but it is the right choice.
· Brightness
o Some of the loudest feedback has been about brightness. Key to this discussion is the topic of backlight persistence, which is a measure of what % of each frame the backlight is turned on for. The brightness for a set pair of optics comes down to how long your backlight persistence is, and how bright you can drive your panel during that time.
o Additionally the lower your persistence, the less display smear you get when you move your head.
o The choice came down to longer persistence and a brighter image, or lower persistence and a dimmer image. We did not like this choice and went back to the drawing board to improve how bright we can drive the backlight.
o The tradeoff is increased power draw; the device can no longer draw enough power over USB-C alone. Reverb G2 will require the included power adapter to be plugged in to the wall to function, and in return you get the best visual experience we can deliver.
· Non-motherboard USB
o This will not be a surprise to VR veterans, we have found a significant number of USB ports that aren’t direct from the CPU/motherboard to cause USB issues on VR headsets. Think PCI add in cards or USB ports on graphics cards. Whatever VR headset you use, we highly suggest using the ports on your motherboard that come from the CPU USB controller.
I want to thank all of our partners, testers, customers, and press for their outspoken feedback during Reverb G2’s public development. We run a lean operation and this feedback provides invaluable ammo for us to correctly allocate our resources and time on improving the product.
If I had to give a personal favorite feature of Reverb G2 that I am excited for you all to try, I would have to highlight comfort. With previous devices I wanted them off my face after about two hours, my eyes and face would be tired. With Reverb G2 I knock out 4 hour sessions and come out feeling fresh! The Valve designed optics, mechanical IPD, new headband and face gasket truly spoil when it comes to comfort. -
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #32776 üzenetére
bennem ez nem realizálódott valahogy, hogy több a fogyasztása mint a sima reverb-nek. Mondjuk nem értem, mitől, semmi extra nem került bele tudtommal.
https://divecenter.hu
-
a2d2
addikt
Újabb Rift S, Quest 2 és Quest összehasonlító video Link kábellel.
5:04-nél azért elég durván látszik a különbség: [link]
Maga a kontraszt viszont siralmas (pl a text-es résznél). Meglátjuk majd élőben.Kb 2 hónap múlva adják ki hozzá a Link update-et (90Hz, alacsonyabb késleltetés, kevesebb tömörítési artifact, ...)
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #32772 üzenetére
Hát ez már nagyon tökéletes headset lesz!
Gáz hogy csúszik, pedig reménykedtem benne, hogy sokan visszamondjáék a Quest 2 miatt, de hát csak az a fránya PCVR...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #32778 üzenetére
Most akkor erre kíváncsi leszek, mikor is jön a G2 a Bestware-től, de csak november eleje lesz. Azért remélem születésnapomig megjön...
"o Contrary to the rumors on here of us cheapening the lenses, we have not found a way to make the lenses cheaper, we all wish we had of course!"
Ki is ugrált azon, hogy olcsósítják a headsetet?
"o We then had to make a decision, spend time and money to go after a third revision of the lenses or ship what was already getting great feedback. We love VR and our first priority is giving you the best immersive experience, so of course we chose to spend the time and money (yes, this new revision of lenses cost us money). Boy are we glad we did! Big reduction in Fresnel ring reflections and improved clarity."
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
barcalaci84
őstag
válasz bunnyhu #32779 üzenetére
Ezt már júliusban írták h lesz power adapter...
Annyi a változás most h már akinek usb-c-s kártyája van, annak is kell majd használni...
Igazából a többi hmd-nel is jó lett volna egy ilyen, és akkor itt a fórumon se azzal kezdődne minden második embernek a Vr élménye h találja meg azt az USB portot a gépen amin pont elg a tapellatas....gyakorlatilag ez probléma a a cv 1 óta sokaknál... Itt szerencsére elébe mentek a dolgoknak...
A fórumokon a sírás is jó volt az usbc usb a ügyben, így az adaptert is belerakjak -
dan83
tag
Sziasztok!
Pár napja váltottam Rift S-ről Index-re, megosztanék néhány gyors tapasztalatot, hátha érdekel valakit
Lényegében azt kaptam amit vártam/olvastam az eszközről. Tényleg minőségi cucc, ez már látszott a csomagolásán is. Nem akarom szídni az Oculust, azt is nagyon szerettem, de érezhetően több szeretet van az Indexben. Most így pár nap használat után, már nehéz lenne visszaváltani az Oculusra.
Szebb, sokkal tisztább képe van az Indexnek, és nagyon nagyon sokat számít az a 120hz, akárki akármit mond. Persze ehhez jó ha van egy erősebb gép is, ami ki tudja szolgálni rendesen. A kontrollerek zseniálisak, igaz, egyelőre nem olyan sok játék támogatja a finger trackinget, de pl. az Alyx teljesen más élmény vele.
Megéri-e az árát? Jó kérdés. Elsőre azt mondanám, hogy drága. Nagy drága. Reális ára szerintem 280-300ezer ft körül lenne ( újonnan ) . Én mindenesetre nem bántam meg a cserét, de még elég az elején vagyok a dolognak.
Tudtok ajánlani játékot, ami kihasználja az Index előnyeit?
Köszi hogy elolvastad -
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #32778 üzenetére
Ezek után már fotó realisztikus tű éles képet várok el a Reverb G 2 nél.. És talán a kisebb FOV val akkor meg tudok barátkozni.. Sebastian véleménye szerint még a kis FOV val is előre lépés lesz , mert annyira tiszta minden . Meglátjuk\meglátom! 😊
-
Dyingsoul
Topikgazda
Nem a finger tracking tekintetében, hanem a handstrap és a kontrollerek követés pontossága miatt a Beat Sabert szerintem mindenképp nézd meg vele (bár már lehet megtetted).
A Boneworks-ben teljes knuckles controller támogatás van, ha jól tudom.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
dan83
tag
válasz Dyingsoul #32786 üzenetére
Boneworks próba már megvolt Beat Saber-t még nem próbáltam ( csak Riften ), de teszek majd vele egy próbát.
Tegnap Alyx közben megijedtem, mert sokszor volt hogy a jobb kezem amelyikben a fegyvert tartom, egyszer csak elindult előre ( pedig én meg sem mozdultam ) , utána helyreállt, de pl töltésnél ide-oda ugrált...aztán felemeltem a sisakot hogy wtf, és látom, hogy teljesen háttal állok a szenzoroknak Észre sem vettem, és megfordultam.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #32625 üzenetére
Köszi szépen!
Mondjuk az még megoldható, nyilván csak azt a pár címet venném meg akkor a másik accountra, csak akkor jól meg kell nézni, mi az, amit lehet irányított multiban játszani, és nem csak bedob egy lobbyba 10 évesekkel, ahogy írod. -
Vaze
őstag
Oculus Quest 2 256GB [link] Item due on 14 October 2020
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Jinxb1rd
addikt
Hát akkor leveszem a hirdetésemet hardverapróról, mert a végén 2 hónapig megint nem lesz VR szemüvegem. Az viszont nem tetszetős, hogy így leesett az áruk, remélem a koronavírus odateszi magát és végbemegy némi korrekció.
We are only Stardust...
-
Márton
nagyúr
Engem megvett, a felbontás mindent visz.
A fekete meg csalóka, nem lehet annyira rossz, mint az egyik jelenetben ahol szürke, hisz akkor a rift s-nek is szürkének kéne ott lenni, de az jobb. Márpedig az is LCD-s.
Alakul a dolog, tartalomfogyaszásra kell a felbontás. Már csak a súlyt kéne felezniEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Jinxb1rd
addikt
Btw, az nem tetszik hogy eltolódik a postázás, de amiket írnak, az alapján olyan szemüveget várhatunk, ami azért rendesen odateszi majd magát.
Én főleg a god ray effektől és a gyenge fekete-kontrasztól vagyok rosszul, szerintem ezek vesznek el az élményemből Rift S esetén.
We are only Stardust...
-
Dyingsoul
Topikgazda
Nem átlósan helyezted el a szenzorokat? Úgy tudom a lighthouse szenzorok telepítésének ajánlás szerinti módja az, hogy átlósan vannak a szenzorok, így nem tudod kitakarni azokat (csak nagyon hülye módokon).
(#32795) Jinxb1rd: A Godray nekem is a halálom... Kezdetben nem idegesített különösebben, de mára herótom van tőle. Kb, mint mikor az életben rápillantasz valamire, de a nap tükröződve elvakít. Nem ilyen durva az effekt persze, csak kb annyira idegesít, mint ez a real life jelenség. Zavar, hogy nem tudok tisztán, élesen kivenni vonalakat mikor jelen van a Godray.
Engem ami már most aggaszt, az az, hogy két AA elemet használ a kontroller és még így is gyorsabban fog merülni, mint a Rift CV1 kontroller. Ezt persze majd kiküszöbölöm azzal, hogy veszek még pár tölthető elemet. De a súllyal nem tudok mit kezdeni, azért az a +1-1 elem nem hiányzik nekem súlyban. Így bemondásra persze nem sok, de BS-ben nem jó. Mondjuk ott a követése is ki tudja milyen lesz experten, de már nem érdekel, kell az élesebb kép máshol.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #32796 üzenetére
Na igen, az szerintem is aggasztó, asszem két órát olvastam, hogy addig bírja majd egyszerre? Az se lesz mindegy, milyen a szoba világítása, valszeg a követés se lesz olyan pontos... Lehet ez lesz a gyengepontja a cuccnak, és ezzel kapcsolatban semmi előrelépés nem történik, nem is nagyon beszélnek róla...
We are only Stardust...
-
-Sawyer-
tag
Sziasztok!
Egy technikai kérdésem lenne:
Adott egy Valve Index full VR kit, és egy Oculus rift CV1 touch bundle.A probléma:
A Valve Index knuckles kontrollerje valóban jó, de pl. ergonómiailag szerintem jobbak az Oculus touch kontrollerjei, jobban kézre esnek (Sebastian is pont ezt magyarázta egy tesztben). Illetve egyes Oculus exclusive játékoknál (Pl Lone Echo) habár működik a knuckles kontroller, de közel sem tökéletesen.A kérdés:
Megoldható-e az, hogy az Oculus touch kontrollereket használjam a Valve Index fejszettel?
Tudom, hogy két teljesen különböző követési technológiát használ a két kontroller, de pl egy olyan konfigurációban működhet-e, hogy a Valve index minden eszköze csatlakoztatva van, kivéve a két kontroller, e mellé pedig csatlakoztatom a két Oculus szenzort és a touch kontrollereket. A SteamVR mindkét eszközt tudja kezelni, külön-külön, kérdés az, hogy a kettőt vegyesen be lehet-e állítani?Próbálkozott már valaki ilyesmivel?
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Konteó topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Horgász topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Exkluzív órák
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest