-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfhgb
aktív tag
Azert gondoltam update re, mert ugy tunik, mintha kb azota tapasztalnam a dolgot.
-
wolfhgb
aktív tag
Gyronak tunik, belepofazik a dolgokba, gyors vizszintes fejforditasnal, mikor megall az eszkoz mozgasa, meg lassan utanall a pozicio kis mertekben, ha lassan forditom a fejem, nincs semmi csuszas. Erdekes, mar csak arra kene rajonnom, h a szoftver v a hardvare okozza e.
-
Jack@l
veterán
válasz wolfhgb #3952 üzenetére
Gondolj egy vizzel félig teli palackra amit gyorsan elforgatsz. Olyankor himbálózik benne a lötty.
Ez a hardver része a dolognak, szoftveresen viszont lehet(ne) rajta javítani.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Segal
veterán
válasz wolfhgb #3952 üzenetére
Rém egyszerű a megoldás vegyél mégegyet és ha az is csinálja akkor a szoftver ha nem akkor a hardver
Viccet félretéve szerintem telepítsd újra az oculus szoftverét hátha csak összeakadt valami a frissítésnél."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Espla
aktív tag
-
izomman1
senior tag
Kedves HTC Vive tulajok!
Time Warp beállítása alapból nincs beállítva ezért a lentebbi vidi alapján állítsátok be és megszűnik az időnkénti szellemkép dadogás ha túl magas supersamplingot állítanátok be:
(Annyi fontos, hogy a videón steam VR beta letöltését mutatja, de sima steam VR találtok és a béta fülön ki tudjátok választani ezt a szuper alkalmazást)
Kb. nekem 20-30 % al jobban mennek a játékok teljesen tökéletesen folyamatosan.
-
-Solt-
veterán
No úgy néz ki beszáll az MS is: [link]
www.smart-bus.hu
-
veterán
Ez a design valami miatt nekem nagyon Virtual Boy-os
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
-
nortsen
aktív tag
-
izomman1
senior tag
Fentebbi új fejlesztés egészen pontosan nem 20-30 % teljesítmény növekedést eredményez "szemre" tegnap este erre saccoltam,de max fél órát volt időm tesztelni) hanem 50 % ot mivel elég már csak 45 FPS a folyamatos működéshez (minden második képkockát ahogy az Oculusba van mellé vetít… Tényleg működik a technológia! Kisebb gépigénnyel is menni fognak a játékok nem csak egy piár fogás volt ez az Oculus részéről…..
Annyi hátrány van még, hogy AMD kártyákat nem támogat (ez az Oculusnál is így van jelenleg) és a kéz mozgás még nem megoldott akadozhat , mert még a space warp nincs kifejlesztve ami az oculusnál lesz ha egyszer megjelenik a Touch… de biztos vagyok benne, hogy ezen is dolgoznak a Steam nél, hogy azt is „lemásolják” Hajrá Vive! Egyre szebb az elérhető grafika ezeknek hála (Supersampling – reprojection) és így elég baró élményt kapunk ami már nem is sokkal „gyengébb” képi világ mint egy FULL HD monitor… De az élmény ugye össze se hasonlítható egy monitoros játékkal…[ Szerkesztve ]
-
lanszelot
addikt
Hello,
Szeretnék venni egy VR eszközt. Ma láttam először vr-t /psvr/, nem voltam elájulva. Homályos volt. Nem a lencse, hanem ami elöl volt az éles volt, de ami távolabb, az homályos. A szemüveg nem fedte rendesen a szemem körül, így bejött egy minimális fény, ez is rontott az élményen. Még mobil vr-t próbáltam, de az ultra gagyi.
Azt az eszközt szeretném megvenni, amelyiket érdemes is, mert régen megvettem a kinect-et, de se játék nem jött ki rá, és amik kijöttek...na hagyjuk
Tehát első szempont lenne, hogy rengeteg játék legyen rá, és ne kocka tologatós :/
Szerintetek melyiket érdemes megvenni, és miért.Ui: rx480 nitro+ , i7 : ps4pro géppel venném majd, ha ez kérdéses.
-
M3nyus
aktív tag
Ha kijön az Oculus Touch akkor még van értelme Leap Motion -t venni? Úgy néztem a Touchban magában van valami fajta kéz érzékelő.
Én vagyok M3nyus!
-
veterán
attól függ mire használnád. A touch-ban kapacitívek a gombok, tehát érzékelik hogy mikor van egy gombon az ujjad és mikor nem, de ez olyan precizitású ujjérzékelést jelent csak, hogy ha a hüvelykujjad nincs a gombon, akkor várhatóan "thumbs up" jelet mutathatsz. Ami fizikailag kb így is van, de ez inkább egy "ujj felemelkedés-detektor", mintsem hogy melyik ujjad milyen pozícióban is van.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
izomman1
senior tag
válasz lanszelot #3968 üzenetére
Ha jobbat akarsz mint a PS VR akkor a HTC Vive ot javasolnám (de jóval drágább is) eddig ez a legjobb VR headset ...Bár ha Touch kijön lehet fordul a helyzet, de szerintem a követésbe még akkor se fogja az Oculus megverni.
Én nem bántam meg , hogy megvettem mindíg van friss tartalom rá, de sajnos a legtöbb Early access ... és sok a gagyi progi is rá, bár van pár igazán kiemelkedő is..
Igazi AAA Skyrim teljes játék kategóriát még ne várj , de idővel az is lesz szerintem rá ha más nem a Fallout 4 ami elvileg jövőre jelenik meg Vive ra :-)
Vagy ha még kibírod 3-5 évig akkor várd meg mondjuk a Vive 2.0 át az valószínüűeg már 4K lesz és tényleg ütni fog... Bár a felbontáson már most is a supersampling eljárás már valamicskét segít... 3-5 év múlva már több tucat AAA kategóriás teljes VR játék is lesz ahogy a többiek is mondják...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Csavez™ #3976 üzenetére
kétlem. ezeknél mindig gond van a tartóssággal, mert baromi kis és könnyű szerkezettel kellene valahogy megakadályozni hogy te ökölbe szorítsd a kezed, és ilyenkor törnek és szakadnak az alkatrészek.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
M3nyus
aktív tag
válasz Menthirist #3972 üzenetére
Leginkább játékok érdekelnének, van valami lista hogy mi támogatja a Leap Motiont? Gondolom a legtöbb program inkább tech demoként szerepel.
Én vagyok M3nyus!
-
veterán
-
M3nyus
aktív tag
Köszi, figyelem majd az akciókat hátha lesz majd megint jóárasítva.
Én vagyok M3nyus!
-
zpeti2
tag
válasz lanszelot #3973 üzenetére
Nem én ajánlottam, te írtad a hsz-ed utolsó sorában, azért raktam idézőjelbe. Ha arra sem emlékszel, hogy ezt te írtad...háááát
De az előttem lévő hozzászólásban van a teljes igazság, nincs olyan opció ami neked megfelelne, 8K/szem, még odébb van.
Én ezzel játszom, nekem tökéletesen megfelel. Nem mondom, hogy tű éles a kép, de használható, és élményben messze a legjobb választás, (eddig 3db 2K27"144hz monitorral játszottam, de eladtam, és nem sírom vissza). Amíg hardveresen ez a max addig nincs értelme hasonlítgatni a monitor képéhez. Sokkal nagyobb élmény az, hogy benne érzem magam az autóban, ezért sem érdekel az, hogy nem látom élesen a 300-as előjelző táblát.
[Rift CV1][ Szerkesztve ]
-
wolfhgb
aktív tag
Az oculusnal miert nem latok fps novekedest az uj geptakarekosabb illesztonek koszonhetoen? Minden automatikus updatet felengedek, de igazabol semmi drasztikus valltozas nem tortent futas teren a kozelmultban, vagy ezt engedelyezni kell valahol? Vagy, ha az ember izmos vassal hajtja az eszkozt, ez az opcio nem jatszik?
-
lanszelot
addikt
Hello
Félre értettél valamit, én a végén a 2 gépet írtam le, hogy mivel futna a vr eszköz. Ott a pc, és a ps4, mivel mindkettőből több lehetőség van, ezért írtam le.
Azóta utána olvastam a psvr-nak, és nem csak nekem homályos, hanem mindenkinek. /Virtuális világ résznél a kép alatti részt olvasd el/ Tehát a psvr ki is esett, báááár most arra van a legtöbb játék, de hiába, ha nem jó az élmény.
No, de akkor vive, vagy oculus?Oculus pozitívum: kevesebb, jobban megoldott kábelezés, mind a fej, mind az érzékelők résznél. /touch mindjárt itt van/
Árban az oculus egy kicsit olcsóbb. oculus 660Gbp vs vive 750GbpGTA5 játszható mindkettővel./igen, nem hivatalos, de kit érdekel/ és jó pár régi játékra rá lehet húzni mindkettőt.
No, de a vr játékokban melyik a támogatottabb? Mert úgy láttam pár vive játékkal használható az oculus, vagy minddegyik?
The Lab -ot lehet -e oculus-sal játszani?izomman1: a psvr és a htc vive ugyanazon az áron fut. psvr 800Gbp vs Htc vive 750Gbp. Írtam, hogy ps4pro-val, tehát azt meg kel venni, és a psvr csak a szemüveget tartalmazza, amihez kell még a kamera, és a fagyi kontroller, itt túl is lépte a htc vive-ot. Miért ps4pro? Mert később tuti kellesz majd a vr-hoz, hogy ne dadogjon.
-
izomman1
senior tag
válasz wolfhgb #3982 üzenetére
Oculus esetén már ott volt a Time Warp az elején is ami duplázta az FPS számod..
Ezért ment jobban a Project Cars például Oculus tulajoknak és rosszabbul a Vive -osoknak..
De most a Vive is felzárkózott ehhez a technológiához. A space warp ot fejlesztette ki most a kontrollerekhez az Oculus.. Szerintem ez így volt...... igaz a kommunikációba most dobták be a köztudatba, hogy kisebb géppel is mehet a Rift.. -
zpeti2
tag
válasz lanszelot #3983 üzenetére
Ha a Psvr nem felelt meg, nem fogja a rift és a Htc sem hozni azt a szintet amit te szeretnél. A legjobban akkor jársz, ha mindkettőt kipróbálod.
Riftet Samsung mintaboltban, pl: pólus center, vagy Silverkartban Simhousenál tudod kipróbálni, Htc-t nem tudom hol lehet.Nem értettem félre, még egyszer leírom, nincs olyan eszköz jelenleg a piacon ami az elvárásaidnak megfelelne. Akiknek ez a mostani állapotában is tetszik és megveszik, azok nem a tökéletes képminőség, és rengeteg használható játék miatt vették meg. Amit te és az elégedetlenkedők vártok, az kb 4-5 év múlva lesz elérhető, kapható, talán, esetleg, remélem
-
lanszelot
addikt
Látom, te kötekedő Péter vagy.
Se 4k-ról, se semmi extra elvárásról nem beszéltem. A psvr homályos, olyan mintha szemüvegre lenne szükségem. Nem csak éles nem volt, hanem szellemképes szerű volt. Ami közel volt az tökéletes volt, ami távol ahhoz szemüveg kellett. Vízalatti merülés volt amit próbáltam, lehetséges, hogy az a vr lett rosszul megírva.
Annyira nagyok az elvárásaim, hogy minen játékot low-ban nyomok, mert egyáltalán nem érdekel a giga pixel.Ha lenne lehetőségem, akkor kipróbálnám, és nem kérdezősködnék, de nem utazok több mint 2000km-t, hogy kipróbáljam a Pólus Centerben. Itt pedig csak a psvr-t lehet kipróbálni, ezért azt próbáltam. És nincs más, csak a vízalatti merülés, tehát mást se tudok kipróbálni.
Ui: Nem vitának szánom, hanem beszélgetésnek. Egyszerű kérdést tettem fel, mert érdekelne más tapasztalata, és nem elvakultsága.
-
izomman1
senior tag
Megismétlem.. Ha a lehető legjobb VR eszközt akarod venni akkor szerintem : HTC Vive
Ha tudsz megfelelő vasat pakolni alá ( GTX 1080 vagy 1070 minimum) akkor szépen lehet felskálázni (Supersampling) a képet és nem annyira pixeles lesz a kép..
Pl.: Raw Data mostani új szoftverfrissítéssel mindent maxra állítva és supersamplingot 2 re állítva tökéletesen viszi! - 6 pálya van már benne legalább 20 órát toltam csak ezt az egy játékot..(A látvány magéért beszél mert 4 K felbontást generál a gép de csak 2 K kijelződ van..) Ettől függetlenül élesebb a kép sokkal.
HTC Vive egyik nagy előnye, hogy a lencséje élesebb képet ad és jobban látható a felskálázás mint az Oculus esetén, mivel ott trükközik a lencse elhomályosítással a pixelek között (Ezért pixel mentesebb picit) de a felskálázás e miatt nem olyan jó Oculusban mert a lencse elcsalja a felskálázást és nem látod olyan élesnek. (igaz lencse szélek homályosabbak Vive esetén , de úgyis előrre nézel 90 % ban) Asynchronous Re-Projection vagy Oculusnál Time Warp egyébként lehetőséget biztosít arra, hogy akár max grafikával egy 4k kijelző is meghajtható legyen (előbb említett Raw Data vagy akármi.) - Nem kéne Vive 2.0 ra várni 3-5 évet , de hát ez az üzlet és igaz kevesen tudnának még így is 4 K meghajtani..
Room Scale miatt szintén a HTC Vive javasolt, ha nem akarsz még több pénzért 3 vagy 4 kamerás Oculus rendszert kiépíteni.. (Room scale ért)
Miért fontos a room sale és a 360 fok ?Két gameplayt csak hasonlítsd össze és tudni fogod mi tetszik:
HTC Vive
Oculus üdvöskéje:
Látszik az Oculus Gameplay esetén, hogy csak egyhelyben állásra tervezik rá a játékokat (Ez a hívatalos komuniké is) és főleg 180 fokra fix teleportálást láthatunk ebbe a játékba – (ez utóbbi azért nem minden játékukba így lesz)
Ezek a kötöttségek nyomába sem érnek egy Raw Datához képest.
De lényegében nekem teljesen mindegy mire teszed le a voksod lehet tévedek és Oculus dec 6. án nagyot fog alakítani de sok sok kommuniké és videó nem ezt mutatja számomra… (Én is elgondolkodtam jobb lenne e a Rift és dobjam a Vive ot, de isten őrizz vissza lépni nem akarok)
Egy utolsó gondolat : Felskálázott játékot sajnos bemutató termekben nem hiszem hogy fognak neked mutatni.. Pedig akkor tudnád eldönteni mit hozhatsz ki max a headsetekből mi a csúcs VR
Ha viszont te csak 180 vagy max 360 ba akarsz csak forogni (kicsi a helyed nem érdekel a room scale ) és nem akarsz max grafikára (Felskálázottra) törekedni mert úgyse vennnél erősebb (csúcs) gépet jobb választás a Rift ..
Nekem viszont ez az egy hobbim van én ha sokba is kerül áldozok rá a látvány oltárán[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3987 üzenetére
180 fokos Gameplay Oculus Touch al (csak hogy lásd az ember mennyire mozog Vive hoz képest és elég lenne e?) :
Láttam egy videót, ahol az Oculus os fickó nyilatkozta főleg ezeket a gameplay mehanikákat akarja az Oculus nyomni (elől két kamera ) , mivel erre van „szerintük” a legnagyobb igény. (Hát mivel a Touch hoz alapból nem adnak többet nehéz lenne room scalet mindenkinek nyújtani). A room scale ról annyit mondott igen lehetséges Rifttel, de 3 vagy több kamerával és ez kísérleti jelleggel üzemel (tehát hívatalosan nem támogatott ilyen játékokat nem terveznének.)
[ Szerkesztve ]
-
zpeti2
tag
válasz lanszelot #3986 üzenetére
Nem vagyok kötekedő, de aki így indít, hogy a PSVR-től nem tette le a haját és homályos életlen és kevés a játék hozzá, azt nem tudom komolyan venni (inkább mondanám trollkodásnak).
Psvr kb rift DK2 szint, a CV1 és HTC sem akkora előre lépés, hogy az neked megfeleljen, ennyit írtam, nem kötekedtem.
Ha az egyéni véleményekre vagy kíváncsi akkor mint az előttem lévő hsz is csak az általa megvásároltat fogja isteníteni, én pl pont lesz..om a room scale-t, meg ezeket a kamu felskálázós efekteket, ezektől nem lesz több pixel a kijelzőn. Kipróbáltam a HTc-t is nekem nehéz bumfordi és a képe is rosszabb a cv1-hez képest, szóval ebből is leszűrheted, semmivel nem vagy előrébb, ha más véleményére hagyatkozol -
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3990 üzenetére
Azért én is elgondolkodom néha megéri e ennyi pénzt ölni gépbe és headset be (mert rohadt sok) , de mindig arra jutok ha viszonylag vannak is kötöttségek ( nem annyira pixelmentes kép kábel és AAA teljes játék kevés van rá) akkor is arra jutok, hogy hiányozna a Vive .. Már a szívemhez nőtt a VR sima játékkal már nem is játszom..
-
izomman1
senior tag
„Láttam egy videót, ahol az Oculus os fickó nyilatkozta főleg ezeket a gameplay mehanikákat akarja az Oculus nyomni (elől két kamera ) , mivel erre van „szerintük” a legnagyobb igény. (Hát mivel a Touch hoz alapból nem adnak többet nehéz lenne room scalet mindenkinek nyújtani). A room scale ról annyit mondott igen lehetséges Rifttel, de 3 vagy több kamerával és ez kísérleti jelleggel üzemel (tehát hívatalosan nem támogatott ilyen játékokat nem terveznének.) „
Ezt a kijelentésemet ezzel a hivatalos videóval tudom igazolni:
(Kb. a közepén beszél erről a témáról.)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz wolfhgb #3993 üzenetére
Nem a Vive esetén is jelenleg a Time Warp -nak megfelelő lett kifejlesztve... Így ha felskálázom a játékot és használom ezt a funkciót akkor a kezem szellemképes, mivel a térben nem követi le rendesen (Ehhez kéne a space warp) , de már így is jó annyira nem a zavaró ha nem a kezedet figyeled..
Komunikációs trükk volt az Oculustól, hogy a space warp szorítja le a minimális gépigényt.. Mind a kettő igazándiból Time és space warp csak míg az előbbi a látott képet az utóbbi a kezed mozgását teszi "folyamatossá" (dupla képpé) ---
HTC nek van space warp kifejlesztésében "elmaradása" , de igazándiból még az Oculus részéről se lehet dec 6 előtt ezt a technológiát élvezni van idejük beérni\ lemásolni :-)
Szimulátorok esetén (is) viszont már teljesen utólérte az Oculust a Vive mivel ezek jobbak voltak Riften... (Oculus -os time warp tavasz óta megvan)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Meg kell hagyni ez egy pozitívum az Oculus és a Sony részéről, hogy ezt a duplázást kifejlesztették és a HTC Vive is csatlakozott a sorhoz..De ennyi erővel az FPS-t lehetne triplázni is nem?
Vagy az már túl akadt képet biztosítana? Túl nagy és gyors volna a fejlődés nem kéne senkinek sem a 100-200 e ft os VGA? (Nekem se)
Régen asztali gépeknél miért nem fejlesztettek ki ilyen technológiát? 30 FPS ed lett volna de a szoftver 60 ra felskálázta volna a játékot… (piszkos üzleti érdek tudom én)[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
izomman1: nem akarom megszámolni, de szerintem lassan meglesz az 50db "a Vive a legjobb választás" commented. Szerintem elég lesz De viccen kívül: rengeteget lehetne erről vitázni, ráadásul semmi értelme a dolognak, és királyi utat meg igazságot se lehet hirdetni ebben a témában. Szóval nem lehetne túllépni a dolgon? Szerintem már mindenki tudja/ismeri a részletese véleményed, jobban is mint szeretnénk, szóval értelme sincs még több karakterrel kifejteni újra és újra
-
Raymond
félisten
Jo hir annak akinek meg nincs meg a Project Cars jatek, itt egy izelito limitalt, de ingyenes valtozat formajaban:
Play Project CARS - Pagani Edition
Csak Pagani autok ugyan (5 darab) es csak 3 palya, de ezek a Nurburgring+Nordschleife, Monza GP es a szep hosszu Azure Coast.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
zpeti2
tag
válasz Csavez™ #3999 üzenetére
Nem azt mondom, hogy rosszabb, inkább más a freshener lens különböző kialakítása miatt. A riftben nagyobbnak és élesebbnek érzem a látható teret, a htc inkább a dk2-höz áll közelebb kialakításban. Htc-ben mintha távcsőben nézném, kerekebb képet látok, cv1-ben szinte az egéz kijelzőt látom, közel négyzet alakú a kép. Én levettem a vastag szivacsot így már látom a kijelző széleit is, pár fokkal megnőtt a látható tér. Próbáltam, hogy teljesen kiveszem az arcra felfekvő műanyagot, de úgy már nagyon kényelmetlen, az orromon támaszkodik a lencse. Nekem dk2 érzésem volt htc próba közben, jobb a felbontása, de súlyban és dizájnban kb ugyan az. Rift jóval könnyebb, beállítás és a baseball sapka szerű kialakítás, hordhatóság is sokkal jobban bejön.
Aztán lehet, hogy csak placebo, vagy a megszokás plusz én mindig is riftet akartam, akinek htc-je van az pont az ellenkezőjét fogja mondani
Ki kell próbálni mind a hármat, csak a saját tapasztalatodban bízhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Automata kávégépek
- Építő/felújító topik
- Mobilhasználat külföldön
- Direct One (műholdas és online TV)
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- xDefiant teszt
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs