- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Diablo IV
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #42026 üzenetére
Igen, a faágat én is észrevettem, hogy nem is azon a régión volt a faág ahol feltűnt a karika nézetben, de mivel soha nem volt a fejemen szemkövetős headset, ezért nem vagyok benne biztos, hogy pont azt tükrözi ahol épp a karika van, vagy gyorsabban jeleníti-e meg a képet, mint ahogy a karika mozgása lekövetné a szem pozícióját.
Ezt meg én nem tudom mennyire érthető.
Szóval azon gondolkoztam, hogy a karikába lehet hamarabb vetíti a képet, amerre néz a szemével, min ahogy a karikát áttenné abba a pozícióba amire a szem fókuszál.Meg nézd a karikán belüli horizontot a kívüli horizonthoz képest. Ez volt a fura, hogy az is egyszer felette, egyszer alatta van. Ezért gondoltam, hogy horizontálisan is lehet némi eltérés, ha már vertikálisan is van.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen