-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz LaptopSystem #5041 üzenetére
A grafika mindketton ugyanaz, mert ez a jatektol fugg, a kepminosegben vannak kulombsegek a konstrukcio es a lencsek miatt - a Rift kepe picit elesebb es ez eles "sweet spot" is valamivel nagyobb, de van ilyen "god rays" effekt ha feher/vilagos szoveg stb. van fekete hatteren. Ez a loading screen-eknel jon elo alltalaban, jateknal mar nemigen. A Vive-nal ezek inkabb olyan koncentrikus korok es nem annyira veszelyes, de ott meg az eles "sweet spot" valamivel kisebb. A FOV viszont picivel nagyobb, ez fuggoleges iranyba inkabb. A helyzet az hogy az emlitet dolgok nagyban fuggenek a felhsznalotol is - vagy zavar vagy nem (god rays vagy rings) es raadasul vagy latod vagy nem a fejformatol fuggoen. A ketto kozott a stereo overlap is mas (ebbol adodik a FOV kulombseg es megintcsak a fejformatol fuggoen az egyik jobban bejohet mint a masik. Ezert kell kiprobalni mindkettot.
Vannak demo allomasok uzletekben, de ezt majd valaki megirja hol mert en nem tudom es nem kovetem.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Politika
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Trollok komolyan
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Diablo IV
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen