- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Diablo IV
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6810 üzenetére
"közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz"
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #6810 üzenetére
A több szenzor nagyobb játéktérnél a pontosságot is segíti. A szenzorok valójában kamerák, így ha távolabb vannak a hmd-től, akkor ugye kevesebb pixel jut egy trackpontra, ami miatt jobban belekavar a trackingbe a zaj.
Ha viszont egyszerre több kamera is rálát ugyanarra a trackpontra, akkor a több kameraképből pontosítani lehet a trackpont helyzetén akkor is, ha maguk az egyes kameraképek nem ideálisak.
A vive-nál ez a probléma nem jelentkezik, mivel ott a hmd és a kontrollerek maguk intézik a trackinget, a lighthouse lasere csak referencia pontot ad, ezért tud a vive nagyobb játéktérnél is ugyanolyan pontos trackinget.Riftnél tehát a legfontosabb tényező a játéktér mérete: ha 2x2m-nél nem nagyobb, akkor a rift két szenzora diagonálban tökéletesen megfelelő, mert elég közel lesznek a kamerák a hmd-hez. Ha viszont a játéktér nagyobb, akkor érdemes 3 v. 4 szenzorral működtetni, hogy bármerre is fordulsz, ugyanarra a trackpontra minimum két kamera rálásson.
Amúgy az usb3 portok száma is ezért nem mindegy: ahogy Raymond már említette, usb3-on a kamerák tömörítetlenül, usb2-n pedig mjpeg kódolással küldik a videostreamet a gépnek, azaz usb2-nél a jpeg tömörítés ront valamennyit a képen, így a tracking is pontatlanabb.
Elméletileg tehát az lenne a legjobb, ha minden szenzor usb3-on csatlakozna a géphez. Csakhogy az usb kontroller chip kapacitása is véges és az a tapasztalat, hogy 2 tömörítetlen streammel még elbánik, de 3 vagy 4 már sok lehet neki.
Ezért javasolják az oculusnál, hogy 3 szenzoros felállásnál két szenzor legyen usb3-al csatlakoztatva, a harmadik pedig usb2-n, így a harmadik szenzor nem ugyanazt az usb kontrollert terheli.
Elméletileg az ideális megoldás több usb3 kártya használata lenne, hogy minden 2 kamerára juson usb3 kontroller chip, de csak a rift tracking miatt telepakolni a pci slotokat usb kártyákkal felesleges lenne, mert a gyakorlatban nem érzékelnéd a különbséget.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen