- PlayStation 5
- Path of Exile (ARPG)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
alvaro
senior tag
válasz zoltanz #47021 üzenetére
Semmit se számol, csak tömi a kártya memóriáját a buszon keresztül.
3DBench annyival összetettebb, hogy kiszámolja a képet, amit aztán feltölt. Így benne van a szoftver render is, sokkal több köze van a korabeli játékok alatt felmutatott (komplett rendszer-)sebességhez, mint a Landmarknak, ami a videokártya nyers adatátvitelét méri, semmi mást.Érdekes még, hogy játékokban nem feltétlenül azonos a teljesítménysorrend azzal, amit a landmark ad. Gondolom a hozzáférési sorrendek-minták se mindegy, hogy alakulnak. A Doom pl. valami egészen trükkösen csinálja a videoelérést, szerintem X mód lehet, bár a forrását sose láttam. Ennek megfelelően egészen érdekes eredményt ad, valamint "ultramodern" gépeken se bír úgy igazán elszállni a sebessége. Mai kedvence egy AGP-s Trident 3DImage 9750 volt, verte a teljes PCI-os mezőnyt, beleértve az olyan ágyúkat is, mint a Tseng 6100, a Riva128 vagy a Banshee. Nem tudom, miért pont ez a kártya, és miért pont Doom alatt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs