Új hozzászólás Aktív témák

  • HódNorbi

    újonc

    Sziasztok,
    a segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni, aki szembesült hasonló problémákkal, vagy van bármilyen megoldási ötlete, javaslata:

    Tegnap szereztem be egy Sapphire RX 460 OC 2 GB-os kártyát. Minden tekintetben ez tűnt a legjobb vételnek a GTX 950 / GTX 750 TI kártyák mezőnyében, arról nem is beszélve, hogy sokkal "futureproof"-abb.

    Eddig a Doom-ot tudtam letesztelni, ahol Open GL api alatt teljesen instabil volt a játék, gyakorta teljesen le is fagyott, míg Vulkannal kiegyensúlyozottan futott, de a fagyások itt sem szűntek meg. Ezt a driverfrissítés sem orvosolta teljesen. Olvastam AMD és más hardveres fórumokon, hogy mások is küzdenek hasonló gondokkal; valakinek Overwatch alatt sül be indokolatlanul, van akinek bármilyen egyéb játék alatt néhány perc, vagy jobb esetben óra játékidő után. Egyesek azzal kísérleteztek, hogy a gyári frekvenciákat 10-20%-al visszavették, ezzel némileg meghosszabbítva a fagyásmentes periódusokat, de ez sem bizonyult elégnek.
    Mások a Wattman-ban állítottak vissza mindent automatikusra, valakinek ez be is vált, de nekem pl. minden automatikusan volt, tehát nem ez volt a probléma kiváltó oka.

    Ma ismét bekapcsoltam a Doomot - megörülvén tegnap éjjel egy órás gondtalan, fagyásmentes játékélménynek - , de ma 2 perc után ismét besült.

    Nagyon sajnálom az egészet, mert egyébként a kártya teljesítménye nekem kiváló lenne, ráadásul 2016-os architektúra, de ezzel a problémával nem tudok mit kezdeni. Nem szívesen "downgradelnék" 750 TI OC-ra, csakhogy ezt a problémát kiküszöböljem, GTX 950 pedig a legtöbb tesztben alatta teljesít, úgyhogy az kilőve...

    Bármilyen ötlet?

Új hozzászólás Aktív témák