- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Malibutomi #29807 üzenetére
Nem, csak akkor, ha ennek a potenciális eredményire építve az AMD füllent valahol. De akkor sem csökkentett fillrate-et eredményezne a dolog.
Nekem inkább az gyanús, hogy a fillrate szám a jó, ekkor 1400MHz körüli az órajel, és az CU-k környékén van valami disznyóság. Mondjuk pár speciális célú ALU, amit csak speciális esetekben, ill. direkt programozással lehet kihasználni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #29811 üzenetére
Hogyne látszana. 35-40%-kal magasabb a számítási kapacitása, és 33%-kal a sávszélessége, és mégsem gyorsabb.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #29813 üzenetére
Nem, mert ezek messze nem ennyire szélsőséges limitek. Jellemzően egyetlen kockán belül előfordul az összes lehetséges limitáció nagy része, csak az arányok mások. Mondjuk az 1060-ban sűrűbben fogja vissza a képrészletek kiszámolásának teljes átfutását a számítási kapacitás, míg az 580-ban inkább a raszter / ROP a korlát.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Egy megjegyzes metaszinten - ugyanazt a tolcser-effektet erzem, mint a legtobb balul elsult Radeon-launch eseteben. Fogynak az eszervek, es egyre nyakatekertebb mondasok szuletnek, hogy miert lesz ez a GPU uberfasza. Persze lehet, hogy tevedek
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz Malibutomi #30304 üzenetére
Ez a megkozelites egyetlen esetben nem uber baromsag - ha az RX valami elkepeszto teljesitmennyel jon. Ha ennel 10-15%-kal lesz tobb, akkor az "alig gyorsabb" annal, ami most "szar". Remelem, nem ennyire benan csopogtetnek...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
De nyert, az INT8-as és az FP10-es formátumok mennek 32 biten. A packed math szerintem csak a compute shaderekben lesz használható, és ott is állatira vigyázni kell vele.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Elkezdtem egy spekulációt írni az RX Vega-ról, aztán kicsit megszaladt a toll
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
3DMark 11? Neeeee... Nézd meg inkább ezt a tesztet.
(#30571) HSM: a technológia nem ugyanaz, mint a feature set. A problémát az okozza, hogy az nVidia be tudná építeni az AMD feature-ök nagy részét, ha akarná, az AMD viszont nem tudna olyan perf / Wattot csinálni, mint az nVidia - ez a tech hátrány. Azt meg csak egész halkan mondom, hogy a DSBR rokona közel három éve üzemel a Maxwellben, úgyhogy a "Radeon űrhajó a GeForce-hoz képest" megközelítés sem éppen valid.
Mindezzel együtt, a Vega újításaiban tényleg látok potenciált.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #45185024 #30574 üzenetére
Fogalomzavar... hagyjuk
(#30575) Raggie: szerintem meg egyáltalán nem ilyen tiszta a helyzet. Bizonyítási lehetőség nélkül persze ebbe a legkönnyebb kapaszkodni. Ill. ld. lejjebb.
(#30576) HSM: miért, a Pascal és a Maxwell belső buszrendszere nem elég gyors? Amikor minden gond nélkül megugrotta a 40%-os órajel-emelést?
Ill. azt sem értem, hogy az előbetöltés és a preempció miért olyan nagy dolog. Az AMD-nek szüksége volt rá, mert az ALU-utilizációjuk továbbra is gyenge - miért gondolod, hogy az nVidiának kell ilyen, és ha kell, akkor nagyon nagy gondot okozna nekik? Ezek pont nem űrtechnikák.
A tilingról meg annyit, hogy emlékeim szerint pont Te ostoroztad a Maxwellt a "szívószál-méretű" memóriabusz miatt. Itt a válasz (egy része), hogy ezt miért tehették meg Drámaian lassul a 980 a 390X-hez képest? Dehogy.A Vega nekem azért tetszik, mert valós problémákra (is) hoz megoldást, és nem (csak) az van fókuszban, hogy a DirectX 15-ben is helytálljon.
(#30578) cain69: igen. Az nagyon sok.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Buszrendszer: nem fogalmaztam pontosan, sorry. Nekem a busznál az a lényeg, hogy tudja a lépést tartani a chip követelményeivel, és ez a megnövelt clock és SM-szám mellett a Pascalban gond nélkül megy. Hogy ez azért van, mert a busznál is megvolt a magasabb clock lehetősége - oh well.
Azt pedig még régebben kimutattam, hogy az nVidia összegészében jobb ezen a téren, ha nem is sokkal.Kell előbetöltás és preempció, kihasználatlan ALU-k esetén is, mert a kihasználatlanság jellemzően nem azt jelenti, hogy teljes CU-k malmoznak, és ez egy újabb priorizálási szempont.
De ezek már tényleg nem ide tartoznak, folytassátok nyugodtan a VS-ben. Nélkülem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Jól van, csevegjünk a preempcióról meg az egyebekről, legfeljebb MT kib*** minket is
Preempció GPU-ban akkor kell, amikor jelentős előny realizálható a műveletek csereberéjéből. Ennek egy lehetséges (eléggé fakezű) példája a compute shader hirtelen előrehozása. Szerintem sokkal több értéket termel pl. egy hosszan futó, de rossz ALU-kihasználtságú shader lerúgása a GPU-ról, különösen, ha olyat is lehet csinálni, hogy csak a CU-k egy részéről rúgod le.
Az előbetöltés meg szerintem az üres buborékok esetén tud segíteni, de ebbe jobban bele kéne ásnom magam.
Elvileg egyik feature sem ronthatja a perf/W-ot - ha nincsenek használatban, akkor azért nem, ha pedig nem hoznak annyi extra lóerőt, mint amennyi a működésük ára W-ban, akkor pedig szarok, és más módot kell keresni a sebesség növelésére.
Nekem erősen az a gyanúm, hogy az AMD rengeteg apró ponton van elmaradva a perf / Watt területen, nem (csak) néhány nagy területen.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A az előzetes scheduling és a preempció között nyilván van átfedés - minél több mindent sikerül "jól" beütemezni, annál kevesebb szükség van preempcióra. Fordítva - minél többet engedsz a preempciónak, annál jobban kikönnyítheted az ütemezés feladatait.
A harmadik szakasszal nem értek egyet - szerintem sokkal kevesebb az összefüggés funkcionális tudás és a perf/W között, mint itt sokan gondoljátok. Az nVidia szerintem nem elsősorban azért jó ebben, mert "spórol", hanem azért, mert olyan okosságokat csinál, ami ezen javít. Erre most remek példa a DSBR, és ha nem titkolóznának ilyen rohadtul, akkor biztos lehetne továbbiakat is mondani.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #45185024 #30606 üzenetére
Nem értesz valamihez, de nem tetszik, ezért inkább megpróbálod diszkreditálni azt, aki írta. Ezen csak röhögni tudnék, ha nem ez menne a szakmai fórumok 80%-án. Így viszont inkább szomorú.
No mindegy, rajongjatok nyugodtan tovább. Esetleg a topikot érdemes lenne átnevezni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #30635 üzenetére
Az induláshoz képest a 7970 a 10%-os hátrányát ledolgozta a 680-hoz képest 2012 végére. Nem tudom, a 680 mennyit gyorsult, de alig hiszem, hogy 5-10%-nál többet, úgyhogy a Tahiti gyorsulása 15-20% volt maximum.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #30796 üzenetére
Sztem typical clock x 64
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #31118 üzenetére
1. Late to the party
2. Gyengébb brandEzért így merül fel a semleges kérdés: miért vegyek Vegát, ha ott van a bejáratott 1080, ami ráadásul halkabb és hűvösebb? A technoblablával sok embert nem lehet megfogni, marad az ár / teljesítmény.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz csatahajós #31187 üzenetére
Valószínűleg minden igaz, ami a cikkben le van írva - az AMD most ezt az árat kommunikálja, ugyanis ebből még csak véletlenül sem lehet következtetni arra, hogy mi lesz a tényleges fogyasztói ár.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
... végső soron sok újat nem tudtunk meg a hajnali bejelentésből. Az órajelek frissek, de kb. összhangban vannak azzal, amit eddig lehetett sejteni, meg persze az új feature-ökről lett szép összeszedett slideshow. A teljesítmény kapcsán pont ugyanannyit tudunk, mint eddig. Akkor még két hét?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Csak az a gond, hogy a lentiekben két kifejezés is triggereli az ignore-filteremet - az egyik a packed math (abszolút nem hiszek benne, hogy 1-2 partizán megoldáson kívül bárhol látni fogjuk a hatását), a másik a 3DMark (obviously). Olyat fogunk-e látni, hogy 1-2 játékban úgy odab**z az 1080-nak, hogy a fal adja a másikat? A sok új feature-ből elvi síkon ki lehetne ilyet hozni - állítólag a peak discard rate a primitive shader esetén 5x-öse a Fury X-nek, abból megfelelő szoftver esetén ki kellene essen valami über sebesség
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A "teljesen biztos" majdokból már van jópár a padláson, ezekbe felesleges is belemenni. Tőlem odab***hatnak az 1080Ti-nek is, de továbbra is az a kérdés, hogy lesz-e a launchra odab***ás. Lesz?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Közben eszembe jutott, hogy még egy fontos info kiderült - az árak. Azokból pedig azért lehet következtetni a teljesítményre - az 56-os kártya az 1070 ellen van indítva, a 64-es pedig az 1080 ellen. Mivel kvázi azonos az ár, várható, hogy teljesítményben jobbak lesznek a Radeonok, viszont arra nem számítanék, hogy az 56-os nagyon rámegy az 1080-ra, mert akkor meg kevés a 399. Szóval akkor maradok az eddigi becslésemnél - átlagosan +10% mindkét kártya esetében. De emellett nagyon szeretnék látni 1-2 kiugró eredményt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz nubreed #31532 üzenetére
Nem, csak ismételgetni felesleges. Ugyanakkora a chip, mint a GP102, értelemszerűen nem a kisebb GP104-gyel kellene versenyeznie - de ha árazva jól van, akkor jó termék még lehet.
(#31533) Toth.a2: én megmondom neked szívesen. A "3szoros lehetőség" jelenleg nagy köd, ennek a gyakorlati megvalósulását még senki sem látta - ahogy a Fijinél sem meg a Polarisnál sem, évek elteltével sem. Lássunk bizonyítékot, az ígérgetést már szinte senki nem veszi komolyan.
(#31534) Malibutomi: én a hatásában kételkedem, nem abban, hogy ki építi be. De az jó, ha jön vele játék, mert akkor rögtön ki lehet mérni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Fogyasztói szempontból a találgatott teljesítménnyel mondjuk elmegy, mert ár / teljesítményben jobb lehet, mint az ellenfél, cserébe el kell viselni a sokkal magasabb fogyasztást. Szóval ár / értékben én annyira azért nem lelkesednék, de ez szubjektív, kinek mi a fontos.
Műszaki szempontból a találgatott teljesítménnyel nagyon gyenge, + ott a nagy rakás ígéret.(#31548) Raymond: ummm... CB Resolve + temporal AA = 2ms, úgy, hogy a CB Resolve 30%-ot gyorsult az FP16-tól - akkor itt mennyit nyertünk, 0.5ms-t? Az a teljes frame-re nézve 2% gyorsulás. Erről beszélek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Még egyszer: van a fogyasztói szempont, és van a műszaki szempont. A kettő teljesen külön értékelendő. Tekintettel arra, hogy ez egy szakmai mélyvíz topik (elméletileg ), a kettő legalábbis azonos súllyal esik latba.
Fogyasztói téren kb. rendben lesz a cucc, ha valakinek belefér a magas fogyasztás. Kivéve persze, ha valaki 1080Ti teljesítményt szeretett volna pirosban, ami szerintem szíve joga, és akkor jogosan csalódott.
Műszaki szempontból könnyen lehet nagy bukfenc a sztoriból. Én nem akarok addig ítélkezni, amíg nem láttam pár alapos tesztet (igen fájós, hogy a hw.fr kiesett, de majd szintetizálunk), úgyhogy két hét múlva térjünk vissza rá.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz velizare #31559 üzenetére
Csak hát az itt a csapda, hogy hová lehet / merik beépíteni. Számos szituáció van, amikor képminőségbeli romlást okoz - lehet, hogy minimálisat, de most, amikor egyes játékokban az Ultra és a High szint között csak állókép-összevetéssel mondható meg a különbség, miközben az FPS 30-50%-okat esik, ez állati nagy öngól tud lenni.
Ilyen szempontból mondjuk érdekes lesz a Wolfenstein, mert az id tipikusan hajlamos leszarni a fenti típusú aggályokat. Mondom, én nem hiszek benne - de bármikor nyitott vagyok pozitívan csalódniPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Én ezt eléggé másképp látom. Szerintem azért nincs ugrás a képminőségben, mert nincs igazán ötlet, hogy mitől lenne. Eklatáns példa az SSAO - bejött a Crysis-szel 2007-ben, azóta megjelent tízféle variánsa, közülük egyesek egészen komoly erőforrás-igénnyel, de jelentős javulást a vizuális élményben nem hoztak.
Ha lenne ötlet, akkor azt most is meg lehetne csinálni, legfeljebb Ultrán 20 FPS-sel menne az 1080Ti is, és akkor lenne 60, ha visszavennél pár egyéb dologból.
A fentiek miatt tartom problémásnak a 16-bitet - ott könnyen elvesztesz több képminőséget kevesebb FPS nyereségért, mint ha átkapcsolsz Ultra és High között. Ja, és még azért, mert a Vega-nak sem az ALU-kapacitás lesz a szűk keresztmetszete,
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ez egyrészt nem minden fejlesztőt érdekel, másrészt akkor is látnunk kéne legalább egyet-egyet felbukkanni. Ha pedig arról beszélünk, hogy nagyságrendi perf hiányzik, akkor hiába a Vega optimalizációi is.
Persze, a felesleges háromszögek pusztuljanak(#31589) Abu85: jó, tehát akkor ez szerinted többek között anyagi kérdés. Fair enough, ez elméletnek reális. Ettől függetlenül én nagyon szívesen látnék legalább demo jelleggel valami totálisan áll-leejtőset, akár úgy is, hogy 1280x720-ban fut csak megfelelő FPS-sel.
A példák érdekesek, de nem pont azok, amiket keresek. Enabler technológiák valamihez, ami lehet, hogy szebb lesz, de én a magam földhözragadt módján továbbra is látni szeretnémPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Jack@l #31605 üzenetére
Függetlenül az angol fordítással kapcsolatos szakvitától, az idézett szöveg a pixel shaderek túlnyomó többségére biztosan nem igaz. Emlékszik még valaki az FX 5000-es szériára? Már akkor sem volt elég jó a 16 bit, pedig azért az már nem tegnap volt...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz JóképűIdegen #31674 üzenetére
A vega64 (290W) és a vega56 között jellemzően 20% lesz a különbség, a 350W-os vizes történet gyorsabb lesz. Az idézett tesztek egyrészt biztatóak, másrészt inkább AMD-barátok, mint nem, úgyhogy a valós különbség az 1070-hez képest ennél várhatóan valamivel kevesebb lesz.
Mondjuk nem lenne rossz, ha az új Vega kártyákat 1070 FE / 1080 FE kártyákkal (is) összevetnék, mert az fog reális képet adni most - később majd a custom VS custom
.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Kicsimix #31719 üzenetére
A tisztánlátás kedvéért? Nos, most, hogy mindkét gyártónál komolyabb hatása lesz a boostnak, és a custom designok jobban fogják tartani a magas órajeleket, mind a refek, a kártyák kiválasztásától függően ugyanazon teszt elhúzhat 10%-kal AMD irányba is, meg nVidia irányba is. A tisztánlátástól kb. el lehet búcsúzni, ha a tesztelő nem figyel arra, hogy gondosan dokumentálja az órajeleket, ill. nem igyekszik ugyanolyan kártyákat összevetni (ie. ref VS ref, MSI Gaming VS MSI Gaming, stb.) Lesz itt popcorn faktor rendesen, viszont aki reális képet szeretne látni, annak nem lesz egyszerű dolga.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #31863 üzenetére
Hogyne érdekelt volna
De amúgy nem értem, minek erőlködni ezen a témán - az nVidia óriási versenyelőnyt csinált a jól skálázható fogyasztásból. Nem az a gond, hogy a Vega annyit (többet) fogyaszt, mint az 1080Ti, hanem hogy ezzel a fogyasztással induláskor az 1080 versenytársa lesz, ami még önmagában szintén nem baj, viszont így már az 1080Ti versenytársának nem jut hely a fogyasztási skálán. Most ezt komolyan újra és újra el kell magyarázni?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Arpee78 #31870 üzenetére
Egyelőre az AMD nem tud versenytársat tenni az 1080Ti-vel szemben, amin amúgy bőven van profit, különösen úgy, hogy elég sok példány elmegy belőle.
Nem tudom, hogy milyen mozgástere van az AMD-nek nagyobb chipre. Azt valahol elejtették, hogy a jelenlegi shader engine-ek 16 ROP-ra limitáltak, és gyanús, hogy hasonló limit a 16 CU / SE is. Azt nem tudom, lenne-e akadálya +2 SE-t betenni, de ha menne is, akkor is egy 700mm2 feletti chipről lenne szó, irdatlan fogyasztással. Ha pedig 10-15%-nál többet ejtenek az órajelen a fogyasztás normalizálása érdekében, akkor egyre kevesebb értelme lesz a kártyának.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Raymond #31920 üzenetére
Hát ezt most nehéz értelmezni - a 240 USD-s RX480 8G 270 EUR körül indult akkor, amikor az EUR kb. 10%-kal volt az USD felett. Most majdnem 20%-kal van, úgyhogy nem sokkal 500 EUR felett kellene az 500 USD-s Vega 64-nek startolnia. Hogy lesz ebből 600?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Raymond #31927 üzenetére
Ezt értem, de akkor az USA-ban miért 500? Ezért nem áll össze...
(#31928) cain69: ez így nem igaz - sokkal inkább 1 USD = USD / EUR * (1+MWST). Amikor 250 volt a dollár és 300 az EUR, akkor 1 USD = 1 EUR volt. Amikor 290 felett volt az USD, akkor majdnem igaz volt, amit írtál.
(#31929) .Ishi: kellene a többi paramétert is ismerni, valamint azt, hogy milyen memóriát használ.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Raymond #31935 üzenetére
A CB cikkben szerepel az is, hogy az USA ár 499 USD lesz.
(#31940) TTomax: van Palit is 165-ért - 500 * 258 * 1,27 kb. annyit ad ki. Vagyis annyi rajta az extra profit, amit az ÁFÁ-ból elcsalnak Nyilván az elején a Vega nem ennyi lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nVidia tulajként egy merő rettegés az életem - minden évben előkerül valami feature, amitől az aktuális nVidia generáció berogyik, meghal, és körbehugyozza saját magát. Nem is értem, minek nekem ez a stressz
Komolyabban, elhiszem, hogy ezek a problémák léteznek, de vagy az egész képkocka tekintetében elenyésző a hatásuk, vagy találnak rájuk kerülő megoldást. Rokkant nVidia kártyát az FX 5000 óta nem láttam.
(#31946) Raymond:
Der Partner HIS hat jetzt allerdings erstmals einen Preis für Deutschland inklusive MwSt. genannt: 599 Euro für die HIS Radeon RX Vega 64 Air Black mit Luftkühlung. In den USA werden 499 US-Dollar aufgerufen.Szerintem ez a HIS kártyára vonatkozik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
2016 végén vettem az 1050Ti-t, és teljesen biztos vagyok benne, hogy 2019 közepén még kitűnően ki fog szolgálni. Ahogy a GTX 460 is jó volt 2012-ben, és a GTX 660 is jó volt 2016-ban. Nem lesz zöld apokalipszis
(#31961) Raymond: hát, ennyire már nem vagyok otthon a németben - rég volt az a középfokú meglátjuk pár nap múlva.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Drizzt #31981 üzenetére
Az 1070 MSRP-je 379, és még a legjobb pillanatokban sem lehetett 410 alatt kapni, jelenleg inkább 450 felett tanyázik. Ezzel szemben elég versenyképesnek tűnik a 399 USD-s MSRP a Vega56-ra, az egy más kérdés, hogy ebből mennyi lesz a kisker ár.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz velizare #31996 üzenetére
A cikk erre linkel, de az ötlet nem rossz
(#31995) Raymond: remek. Azért remélem, legalább a tesztoldalaknak jut kártya
Kíváncsi vagyok, mikor lesznek a VGA-tesztekben bányász mérések...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #32460 üzenetére
Pont akartam írni újként, de akkor válasz erre. Az AMD kiadott egy szoftveresen félkész terméket. Igazából nem tudom, mennyi értelme van a teszteket nézegetni egyáltalán. Nyilván én sem bírtam a kíváncsiságommal, elolvastam pár tesztet, de az egész műsort lehet újra csinálni 2-3 hónap múlva, remélhetőleg jobb eredményekkel. Merthogy ez így ezen az áron, ezzel a teljesítménnyel, ezzel a fogyasztással csapnivaló
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz -Solt- #32468 üzenetére
Finomhangolnod kell a dobozból kivett terméket ahhoz, hogy az 1.5x akkora chip csak 20%-kal egyen többet (feltételezve a lentebb írt 34W-ot, amit nem tudok ellenőrizni) a 10%-kal kevesebb teljesítményhez - ráadásul ahhoz az 1080 FE-hez viszonyítva, amiből a custom verziók kényelmesen 5-10%-kal gyorsabbak. Szerintem nagyon diszkréten fogalmaztam a "csapnivaló"-val.
Azonos árról meg miért beszélünk, amikor az 1080-ak 500 USD-től indulnak, ez pedig 600?De mindegy igazából, a Te hsz-edben is szerepel, hogy "the power of majd". Majd térjünk vissza rá akkor
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen