- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
7time
senior tag
Én semmi olyat nem mondtam ami nem igaz, és nem írtam sem %/gyorsulást sem +FPS értéket, ekkora hisztit azért nem kellene kelteni egy találgatós topikban és érdekes mód mindig ugyanazok az emberkék tiltakoznak.
mobal A Mantle nincs lezárva tovább fejlesztik aztán azt majd megint átveheti aki akarja mint most a DX12 vagy a Vulkan esetében.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
szelektíven olvasol, mert ez nem 18 játék (csak azért mondom, mert utána meg jön a hiszti meg a picsogás hogy hol a 18 játék, Abu már megint hazudott). Írja, hogy lesz játék ami akár mindegyik api-t támogatja. Tehát ez 10+, de éppúgy lehet csak 10 mint 13 mondjuk.
amúgy meg a lőtéri kutyát nem érdekli hogy ezekből a címekből téged konkrétan mennyi érdekel. Az apik szempontjából meg aztán pláne lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
picsogást mondtam amúgy, nem pislogást.
"1 sem lesz ami megütné az elvárt szintet."
Jah, mert ezt tapasztalni. Leszámítva ha beveszed a hype-ot és az elvárt szint valahol a teljesíthetetlen szinten van nálad. Nem tudom te mikkel játszol (szerintem kb semmivel), de az utóbbi időben nem egy, nem két igen jó játék került ki a polcokra. Igen, mantle támogatással is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
Ha egy picit mélyebbre tekintenél, akkor más megvilágosításból látnád ezeket.
mert rohadtul nem jött be a konzol miatt az AMD előnyben lesz sem szinte sehol mennyit olvastam ezt már szinte el is hittem
Először is, a konzolok előnye majd akkor mutatkozhat meg, ha itt lesznek a low level API-k PC-n is, mert addig amíg konzolról DX11-re jönnek a portok, ugyanott vagyunk mint eddig, szóval ezzel a "rohadtul nem jött be" megállapítással én várnék még a helyedben!
Az AMD eddigi fejlesztései azért nem mutatkoztak meg VGA fronton, mert ott volt (van) a szoftveres korlát, ergo a jelenlegi helyzet lényegesen más mint az eddigiek, szóval ezzel a megállapítással is várnék még...
(#10685) Menthirist: Én is óvatos vagyok, de, ha már a BIS (ArmA) is olyan kijelentéseket tesz, hogy nem az a kérdés támogatják-e majd a DX12-t, hanem, hogy mikor, akkor azért az ember kezd egy picit optimista lenni!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft már 2014-ben mondta, hogy a processzorfejlesztést az új API-k átírhatják. DX12 alatt sokkal előnyösebb sok gyenge mag, mint kevés erős. A Nitrous motor erre nagyon jó példa. Gyakorlati környezetben 16 szálig lineárisan skálázódik, de a fejlesztők szerint van 72 szálas szerverük, amelyen ugyan már nincs lineáris skálázódás, de 55 szálig ez megmarad, tehát látható, hogy 55 szál szépen 90% fölött jár. Optimalizálással lehet több is.
Ha valaki gaming procit csinál érdemesebb sok picit magot rakni bele, mert jóval kedvezőbb az új API-knak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azokat nem az új API-kra tervezték. Akkor még szó sem volt róla. Persze kétségtelenül az FX-eknek ez az irány nagyon előnyös, de ez inkább szerencse, mint tudatosság.
(#10736) TTomax: Mert early specifikáció. Vannak benne még hibák, és a stabilitás érdekében korlátozzák az API-t. De mindegyik új API pontosan ugyanazt a parancs feldolgozásos modellt használja, mint az AMD API-ja, tehát ha feloldják a limiteket, akkor ugyanarra képesek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Van egy pár újabb játék aminél a + szálak/magok többet hoznak, mint a nagyobb órajel kevesebb mag.
Szóval van még remény az AMD részére is... persze nekik nem csak a több mag területén kell fejlődniük azért, mert a fenti eredményeket intel oldalon láttam egy két frame-time tesztben itt ott (nem gyorsabb de stabilabb az fps több magos i7-en mint egy OC i5-ön, szóval kb úgy kell elképzelni belősz egy 60 FPS körüli grafikát adott játékban és az i5 és az i7 is ott fog táncolni, csak az i5-ön gyakrabb lesz picit a beesés meg lehet nagyobb... de ez kb olyan hogy i7 mondjuk 99% az i5 meg mondjuk 95% a futásidőnek 60+ FPS).
Ezért leszek én nagyon kíváncsi mit hoznak majd az első igazi DX12 játékok.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értem most mi a gondod. Biztosan nem a DX12-re tervezték az FX-eket. Az AMD ezt nem látta előre. Egyszerűen csak szerencséjük van. Ha bárki azt mondja, hogy az AMD 2005 környékén meglátta a varázsgömbben, hogy a DX12 már skálázódó API lesz, akkor az hazudik. A fejlesztés során a DX12 nem számított, de annak biztosan örülnek, hogy ez így jött ki.
(#10743) TTomax: Az AMD API-jában és a Vulkánban működik. A DX12-ben is működni fog, csak ennek az API-nak ez a része még nincs kész. Még ezernyi más dolog van letiltva benne. Ez megszokott dolog a specifikálásnál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
Ki mondta,hogy annyi lesz zsenikém?Mondom reális lenne... lehet hogy 700 lesz,majd kiderül.
200-220-at saccoltam anno...majd magamhoz tértem és 250+-ban reménykedtem...már nem reménykedek,inkább várok,de ha valami nem tiszta nyugodtan az IPonnak is üzenhetsz az árazással/hírrel kapcsolatban,de mivel találgatós topick ez belefér úgy mint a te "tuti nem 650"-ed.Players : Bazzzz leszólítasz és egyből jön egy Dzsihadista DR Grétys
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
Én kérek elnézést...amióta ismerem players kollégát agresszívan reagálok mindenre (rossz hatással van rám)
demmer123 : Egy reális világban...de sajnos ez nem az.Itt fogjuk kapkodni a levegőt első körben.Mondjuk a Titan X 500-ról indult és 348-lett belőle.Ajándék az a -150
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
Panelnél nyilván nem a szomszéd lakásába építeném be ( ), de pl. ha nem másfél szobás manzárdról van szó, és van gardrób akkor oda be lehet tenni. Esetleg fürdőszoba/konyha egyéb tárolóhelyiségbe (csak akkor ott figyelni kell a páratartalmat/páraelvezetést).
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ő a fenti specifikációs lapra érti, ott még DC2OC van. A "kis" FIJI-ből biztos lesz DC3-as, 150ért szerintem erre is mehetne, bár ez most új design egy ideig lehet megtartják a csúcsnak, de a Sapphire, Giga, biztos jön a szokásos 3 ventis megoldásokkal, Sapphire fogja a 8 GB-s 290X-eket és csak egy biost kell frissíteni, van olyan 290X amin eleve 6 GHz-s ramokat használtak
Hát ha a kis Fiji 650$ körül jön még akkor is ~200$-os "szakadék" van és lehet drágább lesz...
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Elvileg ez a DCU3
Osztom azt a véleményt, hogy ha lesz légkavarós Fiji Asusnál az is ilyet kaphat (legolcsóbb kivitelében).
Ami 370-nél XFX 8 memórialapkás kivitelt költöztetné át ekkora NYÁK-ra és a fogyasztás nem léphetné túl a 140 W-ot (75 W slot + 75 W 6pin).
Utóbbi illik az R7 265 peak/max fogyasztásához is, noha 256 biten 2 GB VRAM-ot eddig a mini és compact kártyák kaptak közel ekkora (171 mm hossz) NYÁK-on.
Az R9 370 OEM változat egyébként csak szintén 1x6 pines tápellátást igényel, és R9 265-höz képest 50 MHz GPU-órajelemelést kapott. Visszatérhetne a régi felállás pozicionálásban:HD 7850 -> R7 265 -> R9 370?
HD 7870 -> R9 270 és R9 270X -> R9 370X?Ami kicsit egy sima átnevezés ellen szól, hogy bár már R9 M375-tel (Cape Verde XT 1015 Mhz) bezárólag hivatalosan is megjelentek a 300-as mobil GPU-k, R9 M280X (Bonaire Pro?/XT [Saturn Pro/XT?]), Firepro M6100 (Bonaire XT [Saturn XT]) és R9 M290X (Pitcairn XT/Curacao XT [Thames XT]) utóda még nem. (Bár az M280X-es Asus noti csak nemrég került piacra).
-
veterán
4 dx12, 10 vulkan, 4 mantle, átfedésekkel (tehát lehet játék ami mindhármat támogatja). És ebben vannak indie-bb címek is, nem csak AAA-k. Remélem senki sem vár 18 AAA. kat. játékot a következő 6 hónapra.
Ez éppúgy lehet 10 játék csak, amiből modjuk csak 4-5 lesz AAA. Csak még mielőtt valaki szelektíven emlékezne, mit mondott Abu.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
aktív tag
-
Malibutomi
nagyúr
-
HSM
félisten
Szerintem itt nem diktálás van, hanem folyamatos küzdelem mindkét oldalról. Hol itt osztanak ki pár pofont, hol ott. Hol itt szövetkeznek a jobb partnerekkel, hol ott.
Én nem nyilatkozok úgy, mintha az AMD lenne a piacvezető, de úgy gondolom, a jelenlegi hasonló sebességű cuccai sokkal biztosabb alapokon állnak, mint a 970/980-as Maxwell-ek.Én úgy gondolom, a jelenlegi konzolgeneráció még nem igazán van kihasználva, fogunk mi még itt izgalmas dolgokat látni.
(#13680) gbors: Az megvan, honnan jött, de akkor is fukar számokat adtál meg.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem jön semmi holnap, csak egy 24 órás E3 party a PC-re, plusz tart az AMD és több partnere pár előadást. Már két hónapja le vannak zsírozva a dátumok, és sosem volt szó arról, hogy 16-án rajtol. A terv szerint jön amúgy minden. Annyi változott, hogy bizonyos technikai újításokról hamarabb is lehet beszélni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Holnap egy olyasmi dolog lesz, mint amilyen volt 2013-ban, amikor bejelentették a Mantle-t. Gyakorlatilag gaming irányára vonatkozó bejelentések egy rakás partner kiállításával és saját előadásával.
Lesz valami, elég sok dolog, de nem hardver lesz. Legalábbis zömében nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Azért lássuk azt is, hogy milyen gyakran csúsznak cégek játékokkal, NEM abu hibájából Felsorolt egy rakat játékot ami low level apival (is) jön, eleve odébb van még a megjelenési idejük, meg aztán amelyik csúszik a megjelenéssel, az csúszik.
14427-ben van egy lista amik készülnek vele perpill (ennél azért több is készülhet), de ebből a Mass Effect kapásból csak 2016 vége, a többiből is sok csúszik 2016-ra. Talán a Deus Ex, a Wushu, a Project Cars támogatás és a Battlefront az, ami idénre még befér.Szóval ezek a játékok jönnek low level apival, de nem mind idén kerül kiadásra. Lesz azért már idén is low level apijú játék.
kovsol: a legtöbb faragás a hbm miatt lett. Esetleg optimalizáltak a fiji felépítésén is, de a megtakarítás nagy része a hbm-ből fakad, hogy a chipek kevesebbet fogyasztanak, alacsonyabb órajelen is elég menniük, és rengeteg kábelezést megspóroltak a nyákon. A memória alrendszer súlyos tízwattokat eszik, ezekből lett finanszírozva a spórolás.
ebből fakad viszont az is, hogy ha maxwell procik vágottságát viszi tovább az nvidia a pascal-ba, és még ezt tetézik a hbm-mel, akkor iszonyat kis fogyasztású kártyákat eredményezhet, és az nv megint elhúz performance/watt-ban, ha az amd nem csinál valamit a téren a következő generációjával. No meg ugye a 14nm is besegít a spórolásba.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Laja333
őstag
Látok benne fantáziát. Persze ha nem szállnak el az árával.
Lehet, hogy olcsóbb megvenni külön külön az alkatrészeket, viszont így kapsz egy "moddolt" kinézetű PC-t. Elég jól nézett ki, egyedi a külseje. Aztán nem is biztos, hogy mindenki szívesen épít ilyet. Valakinek pont ez kell, leveszi a polcról, mini PC, és még jól is néz ki. -
veterán
ezt azokon kérd számon akik ezt állították, ne a többieken, pláne ne mindenkin. Legalább ugyanannyian mondták hogy pariban lesznek. És ezt már egy jó ideje mondom.
UnSkilleD: én is emellett vagyok. 650 dolcsis kártya vs 650 dolcsis kártya nem fog 50% különbséggel játszani. Ha a fury a 980 Ti sli-ket vagy titan x sli-ket verné a földbe, akkor nem 650 dolcsiért adnák, hanem jóval többért. Marad az, hogy egymáshoz igazítgatják az árakat, ha a 980 Ti árára hozzák a Fury-t, a 980 Ti tempója körül fog teljesíteni. Ha sokkal gyengébb lenne a 980 Ti-nél, akkor olcsóbban kellene adniuk hogy sikerüljön eladni pár darabot. egyszerű üzleti kérdés.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hozzátenném hogy a 980 Ti ilyen gyors megjelenése speciel engem meglepett, nem gondoltam hogy ilyen gyorsan seggberúgja a Titan X vásárlóit az nvidia. Ezzel a lépéssel szerintem egyrészt aláásta az amd-t hogy nagyobb haszonnal adhassa el a titan x szintű kártyáit (ami nekünk mint vásárló jó mert olcsóbban kapjuk meg, másrészt rosszabb, ha tovább rongálja az amd anyagi helyzetét), másrészt pedig zokszó nélkül szemberöhögte a Titan X vásárlóit 2 hónappal később, hogy majdnem fele áron kiadta az ugyanolyan vagy még jobb teljesítményű kártyákat.
A technológiáról meg csak annyit, hogy a hajadra kenheted, ha régebbi technológiára készített programokkal teszteled. Az eddigi programokat úgy tervezték, hogy beleférjenek kb max 100-150 giga per sec memória sávszélbe (de jellemzően kevesebbe), lévén a kártyák túlnyomó része ide esik. Most ha kvantum gpu-kat dobtak volna ki 10 ezer giga per sec sávszéllel, régi programokban akkor sem feltétlen mutatná meg az erejét, csak ha elkezdik kihasználni a tudását. Tök jó dolog a 900-as sorozatban is a VXGI remek cucc lenne, csak épp nem látod nyomát sem a tesztre használt programok 100%-ában.
Televan: ezt is már rég mondjuk, hogy a dx11 igen, nem annyira a radeonok játszótere. igen, ott a driver ok is, de egyebek miatt is látszik. nem is csoda ha több szempontból többet gyorsul az amd arányaiban mint az nvidia (ami ugye nem azt jelenti hogy feltétlen gyorsabb lesz mint az nvidia, hanem azt, hogy amíg az nvidia mondjuk 45%-ot gyorsul, az amd teszemazt 60-at)
gbors: én konkrétan Fury X-et szándékozok venni, amennyiben kb a 980 Ti szintjén van. Ez pedig azért van, mert egyrészt az amd technológiái jobban vonzanak mint az nvidia-é, a teljesítmény és az ár azonos, a fogyasztás akkor számítana számomra ha túl hangossá válna tőle a kártya de vízzel ez kevéssé valószínű. Illetve mert nyíltan vállalom hogy a két cég közül inkább az amd felé hajlok. Én VR-ra keresek kártyát, nem 4k-ra vagy 5k-ra, ezért sem zavar a 4 giga vram.
Kb azonos teljesítményű és árú kártya esetén tehát nálam a technológiák és a szimpátia alapján vonzóbb választás a Fury X. A pénz pedig már megvan, már csak tesztadatok és raktárkészlet kell.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
nagyúr
Inkább az lesz a "blama", ha valami olyan történik, mint Titan Ti viszonylatban, hogy a kicsi a jobb hűtés, a custom PCB és táp miatt jobban tuningolható lesz és lehagyja.
(Ha nem vágják vissza nagyon, de amugyis mit vágnának vissza? Talán a TMU meg a shader core... ha van értelme, de lehet csak utóbbit, az meg lehet nem is számít annyira.)[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen