Új hozzászólás Aktív témák

  • joci86

    senior tag

    válasz svgyula #168157 üzenetére

    Nem személyeskedés akart lenni. Annyi volt a lényeg, hogy ha a Disney nem kap hozzáférést a nethez, (az eddigi tapasztalataim alapján) nem hajlandó működni, hiába töltöd le a nézni kívánt tartalmat...

    Tekintettel arra, hogy egész évre előre kifizettem az előfizetési díjat, és nincs alternatív alkalmazás, amivel használhatnám a szolgáltatást, nem játszik, hogy megszabaduljak az apptól.

    Amúgy töröltem az alkalmazást és újra telepítettem, újra letöltöttem a tartalmat, és az adatforgalmi statisztika szerint nincs kirívó mértékű fogyasztása, csak a néhány MB, amivel szinkronizálja az előfizetésem adatait.

    @boborján2
    Most újratelepítve normálisan működik itt is, valami nagy gáz volt nálam az alkalmazással.
    Majd kipróbálom, hogy letiltom a mobilnetet, hátha az is helyrejött. Amikor próbaképpen kikapcsoltam a netet, eddig kijelentette, hogy offline vagyok, és nem engedett semmit nézni, a letöltötteket sem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák