- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
S e t h
nagyúr
válasz hdekakas #1308 üzenetére
Az Originshez képest nagyon megnehezítették a harcot, ami azért nem baj, mert ott egy ágyékkötőben vizilovakat lehetett mészárolni.
Nálam az assassin az assassin marad, akármennyi warrior skillt is raknak a játékba. Elvették a pajzsot is, amit üdvözlök, mert egy assassin ne pajzsozzon már.
Nekem van egy masszív assissin buildem némi hunter beütéssel, ennek a két buildnek két legendary set is felfejlesztve, a warriort abszolút zsákutcának érzem és ennek megfelelően amikor egy harc kellős közepébe kerülök, akkor bizony bajban vagyok, de a nindzsák sem a nyíltszíni küzdelem mesterei voltak.
Assassinként sem egyszerű csoport ellen harcolni, de ahogyan én láttam a warrioroknak sem könnyebb, sőt, mintha vmi Dark Soul klónba csöppentem volna annyit kell ugrálnom, parryznom.
Sőt, én még a hajókat is hunterezve nyomom le, a lehetőség adott, nekem ez jött be, a hajózás nem, szerencsére a játék széles tárházát kínálja a lehetőségnek.
Egyébként a szint növekedésével az ellenfelek is elég szépen erősödnek, szóval soha nem is lesz könnyű szinte semmilyen ellenféllel szemben harcolni, de árnyékból, láthatatlanul harcolni egészen más, főleg némi ghost arrow támogatással.
Aki warriroként tolja annak respect, csak egy vérben ázó hellén korszak kipróbált harcosai ellen kell helytállni.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen