Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beetlejuice

    tag

    Lvl 35 - kb. 70 óra - hard difficulty. Egyre nehezebben veszem magam rá, hogy elindítsam a gamét, pedig még csak 67% körül tartok. A beszélgeteseket az utolsó 15 órában már csak pörgettem.

    Csodálatos a világa. Minden vendéget elkápráztattam vele, aki csak erre járt, de szerintem nem nagyon lesz lelkierőm befejezni. Jó game csak egyszerűen nagyobb világot tettek alá, mint amit a játékmenet elbír (lehet, hogy hiba volt hardon nyomni). Nem hittem volna, hogy valaha ilyet fogok írni, de túl sok content van a játékban, és ahhoz képest megunható a játékmenet.

    Ja, és ami még nekem fura, hogy totál pszichopatát csinált belőlem a játék. "Jó napot, hallom valami gond van... Öljem meg a kedves férjét?... Sure, no problem"... Lovagolok egy erőd mellett feljön az Objective - meg sem nézem, hogy spártai, vagy athéni mindenkit megölök, kifosztok, felgyújtok. Aztán bemegyek ugyanannak a factionnek a táborába és felajánlom, hogy megnyerem nekik a csatát.

    A fő küldetésszáltól teljesen függetlenül gyakom mindegyik faction-t, ahol érem, aztán hűséget esküszök bárkinek, aki előre viszi a sztorit. Lehet, hogy "rosszul" játszom a gamét, de olyan érzésem van, mintha ezt így találták volna ki a készítők. Egy idő után viszont minden konfliktus elveszti a drámai súlyát emiatt.

    [ Szerkesztve ]

  • Beetlejuice

    tag

    válasz VTom #644 üzenetére

    Szerintem ez teljesen normális. Ebben a gaméban ennyi van, de ettől még nem rossz. Egyszerűen hosszabbra csinálták a main questet, mint amennyi kakaó van pl. a harcrendszerben, a fejlődésben, a craftolásban stb.

  • Beetlejuice

    tag

    válasz VTom #649 üzenetére

    Nekem ez az első AC játék, amit komolyabban játszottam, főleg a sok pozitív review miatt. Nem voltak prekoncepcióim, hogy mennyi stealth kéne a játékba a régebbiek alapján, úgyhogy engem önmagában nem zavar ez a hiányosság, bár értem amit írsz, és az assassin skill tree valóban nem igazán áll össze egy koherens gameplay móddá. Érződik a skill treeken, hogy 3 fajta gameplay megközelítést próbálnak sugallni, de végül egy warrior - nyilas lesz az ember pár assassin skillel megbolondítva.

    Ami a fő quest hosszát illeti, itt most arra gondolok, hogy mennyi idő "befejezni a játékot" azaz az Odyssey fül alatti questeket. Na ezek szerintem hosszabb időt vesznek igénybe, mint amennyi mélysége van a gameplay elemeknek.

Új hozzászólás Aktív témák