Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
később sztem. Eleinte az alap beállítással kell menni, de a gumit váltsd át.
Amikor majd megmondod hogy kb. ott a vége, akkor megbeszéljük.
Ennek van alap oka, ami minden szimnél él, azaz eleinte az alapbeállításon kell menni stabilan, aztán állítani.
A másik oka, az az hogy még én sem tudom mennyire jó ez a beállítás. ..de tényleg, hiába két napja nyúzom, eddig jutottam csak:
[link]Azaz az E30-s van minden pályán úgy ahogy meghajtva. Talán Imola még mérvadó lehet, a Ferrari-s és a szivar Lotus idejét kivéve, a többi nagyjából jónak mondható.
A kormány legyen jól beállítva, segítségek kikapcsolva és ha stabilan mész az már nagyon jó...egyik autóval sem könnyű tizedes szórással menni.
-
#70869248
törölt tag
Én elvagyok automata kuplung nélkül is, kuplung-t csak a szivar Lotus-nál használok.
kicsi gázt kell mellényomni leváltásnál, és akkor veszi. sajnos egyébként.
Ez az egyetlen amit fel tudok róni a játéknak, nem büntet elég keményen ha nem használsz kuplung-t...mondjuk ez általános probléma, és valszeg abból fakad, hogy kevés rá az igény.A guminál arra gondoltam igen
[ Szerkesztve ]
-
Unbaised-Ben
senior tag
Köszi, ez nagyon hasznos valóban.
(#63) akela91: Ebben biztos vagy? Pl iRacingnél adott az MX-5, hiába van kikapcsolva az abs a játékban, ha az Mx-5-ben elvileg kikapcsolhatatlan, így működik.Más:
Nálam nem jegyzi meg a köridőim, statom... Csak nálam tök üres ez a két rész? Valamit elrontottam, vagy egyedi bug?Mentem mind a három módban, practice, hot lap, time attack módban is, szóval nem értem.
"Favoritokat" is érdekesen állapítja meg szerintem -
tikshow
addikt
-
zodo
nagyúr
Nálam is de kb 1 órája van meg a játék ezért még csak az ismerkedési fázisnál tartok.
Gondolom (talán egyértelmű) ha feljebb toljuk akkor nagyobb mértékű lesz a kopás de a mikéntjét csak tesztelés után tudjuk meg biztosan.Nem találtam de megkérdezném hogy a kijelzők közt nincs pl fékerő, gumi/motor hő/kopás, stb?
-
#70869248
törölt tag
Egyfelől sztem a franc se gondolta hogy valaki ilyet fog csinálni..
másfelől ha szemcsésedett is (de sztem nem, mert minek), valszeg leforgattad úgy hogy észre sem vetted, ha falnak állsz és tövig taposod a gázt az nem normál hossz és oldalirányú terhelés.
Egy driftversenyen sem foglalkoznak ilyenekkel mint mikor fog szemcsésedni.
De egyébként ja, ha mész egy kört driftelve, ha visszahűl a gumi, akkor mehetsz tovább, amíg nincs kint a szál, addig a gumi gumi marad. -
akela91
addikt
Biztos valamit én nézek el, de első mért köröm 1:24:732 alatt lett Monza 66-on (pagani zonda R) , úgy, hogy falnak mentem egyszer (tehát több mint 1 másodperc van benne bőven)
Segítségek off, plusz még játékon belül az ABS is OFF mégegyszer.(nem vagyok pedig túl jó simes )
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Nem volt gyanús, hogy minden guminál ugyanolyan hőmérsékletnél ugyanazt a színt mutatja?
Pont ez a baj, hogy senki sem tudja, hogy mi az optimális, most erre a slick softra 120 fokot tippelnék. A többinél meg fogalmam sincs
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Nem. Egy guminak nyomástól függetlenül ugyanazon az értéktartományon belül van az ideális hőmérséklete. Ha egy gumi keményebb annál könnyebben csúszik meg, viszont nehezebben melegszik fel. Ha alacsony a nyomás, akkor jobban tapad és jobban is melegszik.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Ja, akkor félreértettem
Szóval minél keményebb keverékű a gumi, annál magasabb az optimális hőmérséklete. Pl Softnál 80, Mediumnál 100, Hardnál 120, persze ezek nem valós adatok, csak szemléltetésképp írtam le, hogy érthetőbb legyen.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
N€T0X|N
őstag
Az említett kocsikban félautomata kuplung van váltófülekkel, csak indulásnál/megállásnál kell kuplungolni (akkor is, ha kuplung segítség nélkül mész).
Ne az appokra figyelj, hanem, hogy mit csinál a kocsi. Ha váltás közben nem pörög fel a motor, akkor nem kell a kuplung se, ugyanígy igaz, ha magától gázfröccsöt ad, mert akkor az említett szitu áll fent. Füles váltónál nem nagyon tudok olyat, ahol nem így van, botszekinél szokott inkább az lenni, hogy kellhet leváltásnál kuplungolni is, illetve felváltásnál elvenni a gázt egy pillanatra. Nem tudom lesz-e AC-ben ilyen autó. Amelyik kézi - H - váltós, ott meg adja magát.
A játék ügyesen kezeli ezt, mert ha H váltó be van állítva, a fülekkel nem is tudsz váltani, illetve fordítva.
Sent from my keyBoard
-
tikshow
addikt
-
Joshi
titán
Nem nagy dolog megnézni a Steam oldalán.
-
raczger
őstag
Early Access 0.3
- Added McLaren Mp4 12c
- Added Lotus Exige S Roadster
- Added Lotus Evora S
- Added Abarth 500 SS Step1
- Added BMW M3 E30 Drift (engine swap)
- Added Lotus Elise SC Step1
- Added Lotus Elise SC Step2
- Fixed Setup bugs in P4/5 Competizione
- Adjusted setup values in Lotus 2-11
- Fixed single first click bug in setup sliders
- Adjusted engine brake in Abarth 500 SS
- Adjusted street and semislick tyres overheating grip
- BMW M3 E30 and E92 drift cars have now damper settings on their setup
- Added Silverstone GP track
- Added Vallelunga Club track
- Fixed broken right side on OculusVR
- Improved reflection shading
- Implemented save setup on exit
- Python now has its own log : py_log.txt
- Added saturation control
- In game telemetry :: fixed seconday bugs
- Python :: added isAcLive method to know if the simulation is active or not
- Fixed showroom triple screen central view bug
- X360 gamepad steer speed exposed
- Track cameras improved
- Drift mode :: fixed reverse gear drifting
- Replay length setting exposed
- Fixed circular replay
- Fixed backfire flames on non-hdr rendering
- New shared memory implementation 1.0 (Physics, Graphic thread and static info)
- Tyre wear rate is now honoring Realism settings
- Fuel consumption is now honoring Realism settings
- Improved BMW M3 e92 (all variants) interior and exterior sounds
- Added exterior gear shift sounds
- Tweaked tyre scrub pitch variation for some cars
- Added damper adjustments in Lotus 2-11 and Scura
- Adjusted engine brake in Lotus 4 cylinder engines
- Fixed bugs with Toe setup values in Tatuus FA01
- Added Chinese & Russian localizations ( Work in Progress )
- Added camera shake & g-force effect view options
- Added XBOX360 gamepad steering speed option
- Added new event hooks for loading external launcher modules (loadModules & beforeLoadModules)
- Fixed various minor layout problems in launcher default theme
- Fixed Drift mode end session
- Fixed unlockable achievements
- Fixed replay interface animation
- Fixed long output logs on system timer drift detection
- Fixed auto shifter (ctrl+g) for wheel [now requestedCarIndex is reset when shifter is not active]
- Fixed achievements on replay
- Fixed time attack penalty on restartwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
IreN!CuS
őstag
Sajnos nem oldotta meg , egyszerűen nem értem ez mitől van a hang rendben van az egér is egyik sem szaggat viszont a kép igen , ötlet?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Pont ez volt a baj ezért nem segített hogy újraraktam a játékot , nagy nehezen megoldottam , a dokumentumok alatt átneveztem az Assetto Corsa mappát , így a játék úgy érzékelte ,hogy első indítás , pedig nem raktam most újra. Így már nem szaggat de továbbra sem tudom mi lehetett a baj , mivel szinte minden default volt.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
m0h0senator
őstag
a gamma olyan kormányokhoz kell amik 270 fokos-ak. Ilyen virtuális áttételt jelent hasonlóan mint az LFS-ben. Az elején ugyan ugy fordul a kormányod mint az autó kormánya aztán begyorsul a játékban ahogy közeledik a végéhez a kormányod.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
negro
őstag
Dehogynem, jo par orat el idoztem mire hasznalhatova tettem a profilt. Nekem 1.0-val epp, hogy csak a fekre tettem a laban es bekapott az eleje, nem tudtam finomabbat fekezni es normalisan adagolni fekerot. Igy 2.6- nal a vege fele kemenyebb csak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#70869248
törölt tag
Az Assetto Corsa-nál át kell értékelni a vezetési segítségeket is.
Nem jó út a HC szimes vérgőz sem, és a játéktermi vonal sem. HC vérgőzzel kikapcsolhatod a vezetést segítő elektronikát egynémely valós sportkocsiban (bár van amiben ki sem lehet, pl. Lambo'), és jóval szrabb köröket fogsz menni. A mai kor elektronikája már nem a '80-s '90-s évekéi.
Az AC-ben is van ahol kapcsolható, van ahol nem...ahol nem, ott a valós életben sem.
Nekem Load Cell-s pedálom van, és nem minden autót tudom megfékezni hatékonyan. ABS be és kész.
Más játékokban ilyenkor fals büntetést kaptál valamire..itt nincs, mert más a szemlélet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen