- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- Diablo IV
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- War Thunder - MMO Combat Game
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz Freiherr #176 üzenetére
és tikshow
Face oldalán olvasni egy bejegyzést miszerint egy bemutató alkalmával, véletlenül lejjebb görgettek a pályaválasztó menüben és felbukkant a Nordschleife, szóval nagy valószínűséggel ( de előbb vagy utóbb, mindenképp) benne lesz.
b-type
Bocs, rosszul tettem fel a kérdést mert csak a rögzítésre gondoltam.
Videó szerkesztés nem az én világom és rögzítésre meg a jól bevált fraps mellett döntöttem. -
-
őstag
válasz Freiherr #694 üzenetére
update:nagyobb FOV-nál sokkal jobban belátsz a kanyarokba+sokkal jobban látod a rázőköveket az ív szélén,meg magát az autó mozgását oldalirányba.Lehet veszítesz a pontosságból féktáv tekintetében,de ezt kompenzálja az ív pontossága.
Mindenki úgy megy,ahogy akar,de nem kell senkit félrevezetni holmi kőbe vésett értékekkel,mintha az lenne az etalon mindenki számára.XXX
-
tikshow
addikt
válasz Freiherr #695 üzenetére
Bocsánat ez tőlem indult ki. Viszont szeretnék annyit hozzáfűzni, hogy a nagyobb sebességérzet nem csak a féktávoknál káros. Az, hogy látod ívet nagyobb FOV-vel szerintem hülyeség, mivel az ív az pontosan előtted van. Arra lehet hivatkozni, hogy jobban belelátsz egy kanyarba, tény. Viszont ennek addig van értelme amíg nem ismered a pályát. Másik érv még a nagy FOV mellett, hogy nem feltétlenül kell elnézned X irányba, hogy lásd a melletted lévőt, viszont túl nagy FOV-vel pedig nem feltétlenül tudod felbecsülni a pontos távolságot. Szólnak mindkettő ellen és mellett is érvek. Neked kell eldöntened, hogy miben akarsz kompromisszumot kötni és amellett az opció mellett dönteni ami számodra jobb.
Ez a kis az összefoglaló természetesen csak egymonitoros rendszeren létezik, több montiroson nincs értelme ilyenről beszélni. De majd kérlek nézz meg egy három monitoros rendszer középső monitorát, hogy milyen FOV-t használ.
-
KaraDani
addikt
válasz Freiherr #694 üzenetére
Pont ezért írtam hogy egy átlagos méretű monitoron kompromisszumos megoldást lehet csak találni.
Az élethű FOV beállítás alatt azt értettem hogy amilyen szögben látod a monitorodat, olyan szöget látsz a játékban is rajta, mert így méretarányos, így van olyan érzésed, hogy egy autóban ülsz tényleg. Persze az meg egy monitoron így nem élethű, hogy nincs periférikus látásod, mert az életbben van.
És ezért mondtam, hogy egy monitoron ez mindenkinek egyéni, hogy mit preferál, mert tökéletes sehogy sem lesz. Magad előtt nézel 30-45 fokban kb egy sík képernyőt, ez igazán élethű nem lehet, mert vagy nem méretarányos az egész, vagy nincs periférikus látásod.
Ezért használok 3 monitort, számolgatni amúgy ott is kell, illetve megadni a távolság, szög és méretparamétereket a játéknak, hogy a megfelől képet renderelje. Szerencsére ezt AC, és iR jól kezeli.
Szimulátoroztam 1db 22"-es monitoron, 1db 40"-es tv-n, 3db 23"-as monitoron, szóval azért lehet van némi rálátásom a dologra nekem is."amit egy monitoron nem lehet modellezni" ebben megegyezünk igazából és csak azon vitázunk szerintem, hogy én az élethűnél a méretarányra, te meg az életbeni periférikus látásra gondoltál, valójában az igazán élethű szimulációhoz mindkettőre szükség van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen