Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz Redneck #19 üzenetére

    Nem értitek… A lényeg hogy simán van olyan technológia és hardver amivel sokkal élethűbb grafikát lehet elérni, nézzetek meg egy Quake 1 RT remastert, hiába a kocka grafika de az hogy a fények full realisztikusak hatalmasat dob a játékélményen. Az RT árnyékolás teljesen más valós sort árnyékok, nem vonalzóval ceruzával rajzoltak, mélységérzetet ad főleg erdős, füves részeken amit pl Witcher 3/CP77 jól meg lehet figyelni, a GI is hogy ahol nincs ezres izzó ott biza sötét van és csak a valami nyílásból beszürödő fény által van bevilágítva, legegyszerűbb példa hogy a kocsi alatt nem világít az aszfalt hanem rendesen árnyékolja az autó. A rózsaszín neon meg igen rózsaszín festést ad az alatta körülötte levő falnak stb.
    Ezeket RT nélkül sose fogják megcsinálni.
    Most nekem annyira mindegy hogy nV vagy AMD csinálja de csinálják mert kurva sokat dob.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

Új hozzászólás Aktív témák