- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- EAFC 24
- Assassin's Creed Odyssey
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #255 üzenetére
Az hogy szebb a grafika vagy jobb az FFB, az teljesen szubjektív. A PC-ben az eleje óta 600Hz az FFB. Még nyoma sincs a Live Track adta lehetőségeknek, az FFB szinte csak a súlyáthelyeződést adja vissza, a SETA Tyre Modell ennél sokkal többre képes a gumi és talajkapcsolatát illetően. Inkább tűnik a gumi statikusnak, mint dinamikusnak. A PC2-ben négy szálon, kerekenként számolja a physics az adatokat. Akkor ott van ez a tipikusan a gMotoros dolog amit leginkább ahhoz tudnék hasonlítani, mikor a bogár fel van tűzve egy gombostűre és azt forgatva pörög a bogár egy tengely körül. Nagyjából így fordulnak az autók és random eldobja az elejét oldalirányba, stb... stb... Ilyesmivel még a PC1 prealpha állapotában találkoztam utoljára a Madness motor történetében még WMD-s időkben. A PC1-ben van vagy 2500 órám, a PC2-ben is 1000 fölött van. Tehát tudom mire képes a Madness engine. Az AMS eddig még nem igen használja ki a lehetőségeket. Szerintem Reizaéknak még kellene egy bő év, hogy otthonosan mozogjanak a Madnessben. És akkor ott vannak a hibák/bugok. Pl. quali és verseny váltáskor elmegy az FFB, néhol a hang, vagy box-ból kijjövet nem adja vissza az irányítást. Meg ilyenek. Lehetne méhg folytatni amit ezalatt a kb. 12 őra játékidő alatt felfedeztem,de nem aza célom, hogy lehúzzam, mert még lehet sokkal jobb, csak szerintem több idő kellene hozzá, mint anno a PC1-2-höz.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen