- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #13099 üzenetére
Nem tudom, annyira se érdekel hogy utána nézzek hogy ez most éppen közös vagy nem közös. Viszont. Az hogy jó a Daciába anya taxinak, amit nem is vitatok. Nem jelenti azt hogy jó egy "PréMiJum" autóba ami 3-4x annyiba kerül. Konkrétan. Az hogy merkedesz motor van a Daciámban jól hangzik, az már kevésbé hogy Dacia motor van a merkedeszembe. Egy Daciát lehet tisztelni azért ami, célszerszám, olcsón, A-ból B-be, és nem is akar több lenni.
Viszont a merkedesz több akar lenni, kamu anyagokkal, kamu kipuval, kamu hanggal, kamu minőséggel. Szemedet átverheti de mást nem. Így szerintem nem illik a képbe.
Ehhez még hozzá vesszük hogy imbolyog mint a p!cs@, mert a híres / hírhedt Német mérnökök nem hangolták hozzá a futóművet és elektronikát az akksi pakk által nehezebb, hátul elhelyezett, súlypont eltolt rettenethez meg maga a tragikomédia. Manapság már jobban tisztelek egy új Daciát mint merkedeszt. C63 AMG 4 hengeres hibrid valami 2,3 tonna mint egy Range Rover? Egy rohadt C osztály, az igazi 6.2 volt 1,7 tonna. Amit most fognak adni az meg egy dologra lesz jó, drag race. Minden más használatba, kanyargós országút, szerpentin, pálya, élmény csapatás úgy el fog vérezni mint a sz@r. Mind emellett sokkal kevesebb élményt fog adni mint egy 10 éves C63 AMG. Meg persze az elmaradhatatlan hangszóró V8 hang. Legjobbat vagy semmit.
Qru
És ne hidd hogy ez azért van mert valami éles verseny gép. Nem. Sok gyártó már direkt idegesre programozza a gázpedált hogy átverje az érzékszerveket hogy húúú de megy, húúú de ugrik. Aztán a második felében már hiába nyomod, semmivel se fog jobban menni. Ez igaz sok fékre is. Az egyik legidegesítőbb dolog, legolcsóbb megoldás hogy a gázpedál tetejébe beleprogramozzák az egész menést, tessék kész van a sportos gép.
Ezért is szeretem a szívó motorokat. Nagy köbcentinek nincsen párja. Ott teljesen lineáris a gázpedál. Van egy pedál út, ami 100%, ha te 10%-ra nyomod akkor 10% a menés, ha 90% akkor 90%. Na ezt jól megcsinálni hogy sportos is legyen az kihívás. Így a legjobbat vagy semmit márka már meg sem próbálja, tekerünk egyet a pedál szoftveren oszt kész az éles verseny gép
De még tovább megyek merkedesz ellen. Az a rettenetesen rossz CLA 250e vagy mi indul 42.000 fonttól, A Macan, 2 literes Golf EA888 motoros kezdő ára mikor rendeltem volt 45.000 font és had nem mondjam melyik jobb mindenben torony magasan. Akkora a különbség hogy távcsővel se látni a két végét. Egy másik univerzum a tökéletesre hangolt AWD, a balansz, ahogy leteszi az aszfaltra a menést, amit érzel a pedálokon, kormányon... Meg az imbolygó lóf@sz FWD ami max arra inspirál hogy busszal menjél inkább.
Itt a lényeg, hogy almát az almához, Dacia ár, merkedesz ár, Porsche ár, melyik mit ad érte.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Nameg az eq modellek amikért 100 ezer font felett kérnek, és úgy néznek ki mint egy kínai merkedesz koppintás sok krómmal kint, sok leddel bent
Illetve az a full szappantartó forma, valami rettenetes szerintem bár ez szubjektív.
Vagy a wish-es led csík az elején valamelyik rettenetüknek, ugyan ez valamelyik golfra.
Meg mi a retkes f@szom ez? Hogy néznek ki? Vizuális terror. Az igazi terror benz
Vagy a "csúcs" eq:
160 ezer font. WTF. Ezért a förmedvényért? Még a videóba is elmondják hogy max 60-at adnának érte
Pedig általában felszopnak mindent.
De tegyük perspektívába, Porsche Taycan, ezerszer szebb, ezerszer prémiumabb, könnyebb, gyorsabb, 10x ilyen jó vezetni. ÉS OLCSÓBB.
Ha egy Porsche az észszerű választás akkor ott már nagy gondok vannak. Bár gondolom kevés olyan hülye van aki ezt megvenné mert az utakon is alig láttam, pedig ez London....Egyszerűen förtelmes, kint, bent, mint ha a wish-ről rendelted volna. De cserébe hihetetlen drága.
És ez szomorú, az utolsó merkedeszek amik tetszenek a C63 6.2 és az E62 6.2. De ott is inkább a különlegesebbek mint C63 507 edition. És még ott is zavar a beltér anyag minősége és szűkössége. Sokszor majdnem vettem, sokszor kigyűjtöttem a típus hibákat, de aztán nem léptem meg. Most meg már felment az 507-ek ára szóval elment a hajó a baby black seriesre. Így hívták.
[link] + [link] Most is imádnám az érzést. Black series carbon géptető, SLS motor upgradek, kovácsolt felni... Még mindig bilibe lóg a kezem érte. Kombi talán még inkább...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Én elhiszem hogy jól megy 330hp. De ha idegesnek érződik a pedál akkor azt sz@rul programozták. Vagy direkt ilyenre. Engem zavar az ilyesmi egy autóban.
Mennyire elb@szott egy világ ez hogy már a pedál érzettel is csalni kell. Mennyire el van cseszve az egész ha a gyártó úgy gondolja hogy ez így jó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #13110 üzenetére
Comfortban teljesen ok, Sportban lesz csak ideges a gazreakcio. Eco-t nem probaltam. Tudod: egy bizonyos szint felett, nem megyunk egy bizonyos szint ala.
Viszont tetszik, hogy nem felejtettek el feket is rakni a kocsi ala. Az a japo autokbol valahogy mindig kimarad.#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #13103 üzenetére
Ez az egyik közös motor. Pont azért mertem megvenni, mert csak 130 lógyenge a megrában meg valami 160 vagy 180 nyihogi volt, úgyhogy itt még nincs is annyira meghegyezve.
És nem is mondtam, hogy jó oda, csak azt, hogy annyira nem rémes az a motor. A merci meg elásta magát már jó rég szerintem, a rönyó koprodukció már csak hab volt a tortán.
És csak poénosnak akartam szánni, nem támadólag. -
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #13112 üzenetére
Nem volt semmi rossz szándék csak eszmét cserélünk. Illetve végső soron akkor egyet értünk, merkedesz már több mint 10 éve elásta magát szerintem is.
Ugyan így vettem a Macant hogy ez a motor Audi RS5-ben 450hp, Macan GTS-ben 450, S-ben 385. És full ugyan az a motor + váltó az S és GTS-ben. Szoftver is ráírható csak ugrik a gar így még nem léptem meg -
tboldi
nagyúr
EBC Yellowstuff betétekkel nincs ilyen érzés a Jazz-ben sem.
Az ideges gázpedál a MiTóban is megvan dynamic-ban.
De szerencsére nem csak ebből áll ez a mód, a befecs és a gyújtási tábla is változik (jelenleg kb. +30 paci és +70 Nm), illetve bekapcsol az e-Q2 is (fékezgetős, LSD-t imitáló cucc).[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #13113 üzenetére
Csak azzal a "Na-na!"- val indítottam aztán ki tudja így visszaolvasva, hogy kiben milyen hangsúllyal szólalt meg ez a rövid mondat. Amikor leírtam, nekem viccesen hangzott a fejemben. Olyan jó székelyesen.
Én kb. sosem szerettem a márkát. Talán a G az egyetlen amit elviselnék, abból sem az új műanyaG városit, hanem valami régebbi volna elfogadható. Édesanyam sógora jött német fogorvosként a 2000-es évek legelején valami kombival, életemben hasonlót sem láttam elötte. Memóriás ülés, elektromos tetőablak, bőr belső, stb... király volt, de most sem kéne az a régi autó abban az akkori állapotban sem. Ha megkapnám, eladnám. Jó pénzt kapnék érte, az tuti, de ennyire érdekel.
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13110 üzenetére
Pedálérzettel már a kétezres évek óta csalnak. A Kangoo meg a Samara még lineáris, 95%-ről lepadlózom és érezni meg hallani azt az 5%-ot, egyik másik autóm se csinálta.
Furcsa is volt még fattyú koromban mikor cserélgettem az autókat, hogy visszaülve bele lenyomtam negyedig és mintha be lenne húzva a kézi nem akar gyorsulni, persze mert a Caddyből ültem át, az egy hirtelen negyed gázlenyomást kapásból 70%-nak érzékel és kilő, aztán folyamatosan visszavesz ahogy nő a fordulat. Meg van csinálva egész jól amúgy, de falsan erősnek mutatja az autót.Legjobban szembetűnő az amikor parkettázom és nem történik semmi, persze, mert már előtte is 100%-ot tolt az ECU pedálállástól függetlenül, ez a becsapós része főleg ha valaki zöldfülű ül az autóban.
A másik meg az emelkedőnek elindulás murván, terhelés nélkül nagyon spórolósan tartja a fordulatot, megkapja a terhelést a kuplungról befullad, erre reagálva ad rá gázt (ennyire nem darabos, csak van azért latencyje), közben az ember is nyomja reflexből merthát fulladni akar és ebből lesznek a kapar a p#csába elindulások.
Mondjuk már én se vagyok kezdő, most már könnyedén elindulok két szem kavicson is anélkül, hogy sercegne. Ha épp olyan a kedvem, aztán van mikor más kedvem van és csak azt hallom mintha két géppuska lőne egyszerre úgy kopog a kocsi alja meg a kerékjárati ív.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
kelly416
veterán
válasz Alusky #13118 üzenetére
Tényleg. Hogy így mondod, a 2000-es években Faterék még tuningnak élték meg azt is, hogy a gumiütközőt kivették a gázpedál alól. Aztán nyilván gyári beállítás kérdése volt, hogy volt-e hatása vagy már nem.
Az előtt Marosvásárhelyen Dacia szervizben dolgozott, kölyökkorukban a Mobrákat kergették, gyűrűre szétkapva, mindent szépen felcsiszolva, tömítéseket szépre vágva, hogy ne lógjon az üzemanyag útjába, gazokanak is kultúrált utat biztosítottak, 2 fővel ment 70-et a motor. Nem hülyegyerekek voltak, csak a gumibak volt az első lépcső a teljesítménynövelés reményében. -
avl
aktív tag
válasz tboldi #13116 üzenetére
nekem is szúrta a szemem, amire reagáltál:”a szívó motorokat. Nagy köbcentinek nincsen párja. Ott teljesen lineáris a gázpedál”
ez lehet így, de nem feltétlenül van így
nyilván régi full mechanikus, elektro nélküliekben -es mert akkoriban evvel nem jatszottak - inkabb van így
de ma, elektro korban, ahol ECU-ba 1 ( a sok közül) bemenet a pedálállás és a kimenet hogy mi legyen erre, az “kalkulált”; ott motorfajtától független, ~bármilyen motornál bármilyen közel vagy távol lehetne a lineáristól, rengeteg szürő, “karakterisztika”, függvények (x1, x2, x3…x20 -ra mi legyen Y) vannak ma
-
kelly416
veterán
Ez a gondom nekem is ezekkel. Az enyémbe is bele lehet nyúlni, de legalább nem távolról. (Vagy polgari körökben az a technológia még nem ismert.) De egy automatán segélyhívásra képes autó már fegyver egy hekker kezében, mert van kapcsolata a külvilággal és mindenhez hozzá lehet férni az elektronikán keresztül. Még ha a kormányhoz nem is, bár a szervónak adott hamis jelekkel ahhoz is, a gyorsítást/lassítást akkor is tudják szabályozni.
Nyilván vannak folyamatos törekvések a biztonságossá tételre, de amit ember alkotott, azt ember át is alakíthatja. -
Alusky
aktív tag
[link]
Ezek a huligán budapesti kölykök...Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
avl
aktív tag
válasz kelly416 #13121 üzenetére
en itt most csak a gazpedal karakterisztikajara ertettem
persze értem, amit mondasz
….2004-es Jazzt nem fenyegeti …es a nekem felesleges modernseg is visszatart egy “state of the art” tipustol
…”elszörnyedtem” mikor ismerős Yaris hybridjeben mentunk, megalltunk, leallitotta, de még beszélgettünk, aztan egyszercsak - gondolom pl. elektromos fogyaszto, venti, klima, akarmi fogyasztasa es beallitasa miatt - beindította a motort (a vezető barmilyen aktivitasa nélkül)a “netes” kapcsolat, hogy azt jelent a “nagyvilagba”, amit “akar”, ez mar nekem vegkepp sok
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #13118 üzenetére
Nekem most Texasi délutánom van
Szakad az eső ezért csúszkál a kocsi kanyarokba***
***Ha nyomod neki és akarod hogy csússzon.Közben ittunk és lőttünk ismerősnél. Meg akartam venni az egyik légpuskát de oda adta, nem akart elfogadni semmit érte.
Egész komoly, 40 méterre egy ágra céloztam kb mint a hüvelykujjam. Nem hogy eltaláltam elsőre, de letörte az ágat. Mondom wow, az igen! Ezzel kell menni búcsúbaSzóval hazafele pár pia után, csúszkálva és rajt automatikázva egy fegyverrel az anyós ülésen. (Teljesen kihalt erdei úton, messziről látszott ha jön valaki és félre álltam akkor, itt legális 2-3 sörnyi alkohollal vezetni)
Shiey csatorna Magyar megfelelője, hmmm ránézek, köszi!
Szóval hol is tartottunk:
tboldi
Ha nem is 100% lineáris, hasonlítsuk össze az 2018-as1,8 turbo diesel ford rettenetet amit eladtam meg a Volvót. Sőt bármelyik Volvómat. Volvo ha jobban nyomod jobban megy, a gázpedál végéig. Még ha nem is pont 10% menés párosul 10% pedál úthoz akkor is jobban megy ha jobban nyomod, mindegy hol áll a pedál. A ford meg ehhez képest alul abszolút semmi, 0, zéró, nuku menés. Majd betölt a turbó és olyan ideges lett a gázpedál hogy bólogatott a kocsi és szokni kellett. No meg a szokásos felső 50% pedál útban megkaptad a 100% menést. Alatta konkrétan semmi nem történt. Semmi. Más hogy van egy alig észrevehető dead zone, és hogyan van programozva. Attól még amiket írtam igaz, sok rettenetet úgy programoznak, idegesre, és mindent megkapj a pedál első felében. Engem személy szerint rettentően zavar, ront a vezethetőségen, adagolhatóságon, lineáris, kiszámítható viselkedésen. Sz@r. És direkt ilyenre írják, me' ez a jó...
Alusky
Avagy a Lexus már rég megtudta ezt jól csinálni. Az egyetlen autóm ahol nem kerestem azonnal a start stop ki gombot. CT200h. Olyan észrevétlenül és hibátlanul dolgozott a hajtás rendszer, hogy sokszor azt se tudtam megy e a benzin. És nem is érdekelt hogy megy e mert annyira gyorsan és jól reagált. Majd szakadtam a röhögéstől mikor egy új bmw valami hibrid mögött álltam, zöld lámpa, rég mennék, mikor az még láthatóan rázkódik, villog a lámpája, próbálja kitalálni hogy kéne elindulni és valami 10 évvel újabb volt. Prémium na.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FeRRaR1 #13106 üzenetére
Azért ennek oka van és spec a porke már a létezése eleje óta szopott gombóc. De a fizikát nem lehet megbszni ha valaki jó légellenállást akar akkor ilyet tervez. Vagy ott az e-tron (nem a gt!) ami cserébe nem 20kWh-t eszik hanem 34-t, de legalább autó formája van valamennyire. Igaz 23-tól már az sem teljesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13130 üzenetére
On the Roofs-ot kezdte másolni, de aztán átvette a Shiey stílust, neki ez jobban is áll amúgy.
Nekem van három puska meg egy revolver, németek, egy Mauser közülük az biztos mert a logó még nem kopott le a tusról. Az öreg mikor lerobbant mentálisan elvették a vadász meg fegyvertartási engedélyét aztán, hogy ne kelljen leadni őket, megcsináltam az engedélyeket és maradhattak. Nem komoly cuccok, '90 közepén mikor vadászni kezdett akkor vette őket használtan, lehet talán 300 az összértékük, engem nem különösebben érdekelnek amúgy. Én ezekből a "férfias" dolgokból mindig kimaradok.
Viszont vannak 50 Kilós medveölőim, jó pár darab.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #13131 üzenetére
Értem én, de valami brutálisan ronda és nem muszáj hogy az legyen. Ezt egyszerűen elcseszték, ahogy a minőséget is. Számomra már rég lejárt lemez a márka, a táccsos 18 gombos kormány óta, a horror minőség óta, az óta hogy az előző E osztályokban elfértem hátul amiben ültem 4 éve már nem. A lábtér kéken világít de még árultak manuális ablakkal akkor kocsit.
Ott tartok hogy egy Juke szép az eq
(el kúrt)rettenetekhez képest.
És akkor itt még nem említem a megbízhatósági gondokat, szoftveres hibákat, nemlétező minőség ellenőrzést, ahogy fentebb írják sorjás kopogós műanyagok, kamu hang, kamu kipu, kamu, kamu, kamu. De legalább a sok led igazi bent.Mindegy, legalább már a tablet nem olyan mint ha a wishről rendelték volna meg a táccs förmedvények egy részét elhagyták. Jeeee......
Mindegy, ha tetszik vegyed, ne egy olyan idióta véleménye érdekeljen mint én.
-
Alusky
aktív tag
válasz bitpork #13131 üzenetére
Kíváncsi leszek rá mikor kezdik el az emberek leköpni a 35 kWh-t zabáló autókat, hogy környezetszennyezőek és lenézni őket úgy, mint ma egy nagyobb dízelt. Most még erősen tombol a belsőégésű utálat meg a villanyautó deződ dolog, de idővel változni fog az autók arányai miatt, meg az emberek is mindig megunják a régi mantrát és újat keresnek amit frissen lehet óbégatni.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #13135 üzenetére
Szerintem már most több csoport van, ev utálók, diesel utálók, ev menők akik azt hiszik megmentik a bolygót és mindenkit leköpnének. Ezek alfajai, meg ami most hirtelen kimaradt. Egy biztos hogy a legkevesebben azok vannak akik észszerűen jó döntést hoztak mi a megfelelő nekik
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13136 üzenetére
Ésszerű döntést hozni túl kommersz, valahogy ki kell tűnni a tömegből, hogy az adott illető más, egy valaki és ennek hangot is kell adni. Legyél egyedi, ordítják a reklámok is színesen megállás nélkül.
Az ember mindig is környezetszennyező lesz attól a pillanattól kezdve, hogy megfogan, mert túlfejlődött és túlszaporodott. Mindenki szennyez és leéli a bolygót minden egyes légvételével, maximum a mértéke másabb, hogy a végeredménybe mit számít azt meg pontosan senki se tudja. Az elektromos autókkal csak áthelyezzük a szennyezést, nem megszüntetjük. Ha elkezdenénk másik bolygóról bányászni és full zölddé tennék a Földet akkor is szennyeznénk továbbra ugyanúgy, csak megint máshol, a másik bolygón. Kitalálhatunk multiverzumos energiakinyerést is, mint a Csillagkapuban, akkor sem teszünk mást, csak egy random dimenzióból nyerjük ki az energiát és vezetjük vissza a mocskot megint. Egyszerűen ilyen lett a fajunk attól, hogy fejlődtünk és nem uh-uh-uh-áh-áh-áh csimpánzhangokat adunk ki fákon ugrálva, mert ha megrekedtünk volna azon a szinten ahogyan a többi főemlős is, akkor nem szennyeznénk a bolygót valóban.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #13137 üzenetére
Kocsi téren meg a kamu normák, fogyasztás nincs szabályozva, és az olcsó keveset fogyasztó kis autókat kinyírják. Miközben a kamu zöld V8 hibris SUVok repeszthetnek két és fél tonnával 20 litert benyelve az senkit nem zavar. Szabályozás szinten is akkora gondok vannak mint a p!csa. Akkor toljuk le az emberek torkáén az ev-t, ami még nagyobb kína függőséget fog okozni, Magyarországot ostoros állatka gyártó sorra redukálják... NEM befejezem.
Nem kéne hogy így legyen, de ez annyira összetett. Lényeg hogy utálat szítás megy mindenhol. Média, politika. Kontinensek, azon belül országok, azon belül városok, azon belül utcák, házak, szomszédok, házon belül is. Vallások, fajok, MINDENHOL ipari szinten megy az uszítás, utálat, terelés, befolyásolás.
Egy ideális világban lehetnénk közel zero emission faj. Egy bolygó, közösen, csak a jobbra törekedve. Már új bolygókat kéne benépesítenünk. De nem, helyette utálunk, lehúzunk, sárba tiprunk, befolyásolunk, hatalom vágy. Lopás, bűnözés, állami, sőt eu szinten.
Már rég feladtam hogy változtatni akarjak ezeken. Nem is tudnék csak rámenne az életem. Már csak annyit tehetek, hogy tisztességesen élem az életem, nem bántok másokat, és próbálom jól nevelni, jobbá tenni a gyerekeket.
A többi meg majd alakul ahogy George Carlin mondta: A bolygó köszöni szépen jól lesz. A bolygó túl éli, csak mi nem. Ne de evezzünk pozitívabb vizekre
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
Igen. A Mazdát sokan szeretik emlegetni, de én is csak annyit tudok rá mondani, hogy oké egy gyártó egy szűk típussal, drágán, sokra nem megyek vele hiába adtak ki hathengeres dízelt most is. Ennyi erővel a Ferrari meg adott ki V12 szívót (igaz hibridben), mégsem fogunk ugrálni örömünkben, hogy éljen még mindig van V12-es motor a piacon.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
nagyúr
válasz FeRRaR1 #13134 üzenetére
Ott tartok hogy egy Juke szép
Egyszer vezettem, pont angoloknál. Hát azt költöttem róla, hogy "Juke... that is a joke".
Persze kölcsönzött autónak ne nézd a küllemét. Elvitt oda, ahova kellett, és vissza. És sérülésmentesen leadtuk. Lehet, hogy nekem könnyebb, mit másoknak, mert erősen balkezes vagyok .
(York, Whitby, Scarborough, Brimham Rocks)Továbbra is 911 GT2 RS, vagy Huayra BC...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz FeRRaR1 #13130 üzenetére
Értem én a nyűgödet, csak próbálom helyreigazítani.
A deadzone-t úgy értem, hogy ha nem érsz a pedálhoz, akkor is 12-15%-on áll a “potméter”, és amikor átszakítod a tűzfalat, akkor csak 85-88%-ot mutat. Ha meghibásodik a throttle position sensor, akkor kívül fog esni ezen az intervallumon, innen tudja az ECU, hogy van egy kis probléma.
De igen, ahogy avl is írta, nagyon sok változót figyel a vezérlő, ez csak egy a sok közül.
A saját flottánkból talán még a WagonR ilyen butácska, ami kevés dolgot figyel és nem variál (bowdenes), de nem a car enthusiast réteg miatt, hanem mert óccsónak született.
A GD Jazzünk facelft utáni, már dwb-s, a MiTóban meg módválasztó is van, ami változtatja a gázpedál karakterisztikáját.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #13148 üzenetére
Porsche ahogy állítom feszesebb lesz a futómű, töltve tartja a turbót, kinyitja a kiput, feljebb tekeri az ECU-t, feszesebbre veszi a motor és váltó tartó bakokat, agresszívabb kipörgésgátlóra vált és sokkal kevésbé szól bele. Ehhez hozzá jön a gázpedál, váltó programozás, de nem lesz ideges / idegesítő.
Illetve olvastam is idén egy nyilatkozatot. Porsche fejlesztő mondta hogy nekik ez nem elég, még nagyobb különbséget akarnak ha tekered a Sport Chrono-t. Még észrevehetőbb, még sportosabb legyen. Amibe nehéz belegondolni, de aztán elég ránézni az új GT3 RS-re hogy tudd komolyan gondolják
Na ehhez képest valahol annyi történik hogy a gézpedál felső 50% tartományába beleteszik a 100% menést és jön a hangszóró motorhang. Vagy csak pedál. Azt is idegesítően. Ront mindenen, esetleg pillanatnyilag átverve az érzékszerveket.
Azért akkor egy határ fo$ a Volvo új "T6" 4 hengeres kínai motorja. Turbo lag és turbo delay. Ha lenyomod grand canyon mire megindul, ha elveszed nem engedi el a nyomást, ha nem még elhasználja. Így szálltam bele majdnem az előttem lévőbe egy körforgalomba. Éljen a szabályozás. Nem megy, nem megy, jobban megy mint akartam, nem veszi el hiába vettem én el. Imádom amikor bemegy a számítógépbe egy adat halmaz és majd az eldönti mi is legyen. Jeeeee. Érdekes hogy a Porsche el tudja engedni a töltő nyomást mint ha egy régi szívóról venném el a gázt.
Mindegy, értem mit kötözködtök, de ti is értitek amit mondani akarok ezzel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen