- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voyage
aktív tag
válasz viharhozo #95 üzenetére
Igen, azért áll rendelkezésre, mert ott már megy a turbó.
Ülj be egy dízel, és menj vele úgy, hogy ne hagyd, hogy a turbó bekapcsoljon, azaz 1500 alatt autózz.
Kb szart se érnek ott....http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
parandroid
nagyúr
válasz viharhozo #95 üzenetére
Papíron. Én viszont napi szinten vezetem mindkettőt. Ég és föld a különbség. Arról nem is beszélve, hogy az 1,3 turbódízel 1600 RPM-en kb. pont annyira nyomatékos, mint 3000 RPM-en, vagy akár fölötte, benzinesnél pedig ahogy megy feljebb a fordulatszám, úgy lesz egyre több a nyomaték. Egyszerűen hamar kifogy belőlük a szusz.
Nem azt mondom, hogy rossz motorok, csak azt, hogy ahhoz képest, ahol technikailag, vagy teljesítmény terén jelenleg állnak, ahhoz képest irdatlanul drágák, és meglehetősen sok kompromisszumot jelentenek. Ár-érték arányban egyszerűen kevés esetben racionális választás egy ilyen.
Nagyobb dízel megint más kérdés, bár nekem azok sem érnék meg a felárat, nekem a legjobb választás egy átlagosnál éppenhogy nagyobb (1,8 körüli) lökettérfogatú benzines. Bár már régóta szeretném kipróbálni, hogy mit tudnak a kicsi, de turbós benzines motorok: jó lenne kipróbálni egy új 1,6-os, benzines, turbós Astrát pl.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen