- Diablo IV
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Marvel Snap
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Battlefield 2042
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
válasz caindwan #36033 üzenetére
Ha elfogadsz építő jellegű kritikát.
Gondolom több óra meló van mögötte, de miELŐTT megmutatnád neki; győződj meg róla, hogy hasonlít! S nyugodtan lehet szépíteni kicsit
Mert ha ez az első modelled - akkor nem bántásból - de szerintem nem fog, csak saját bár nem túl nagy tapasztalatomból indulok ki. Nálam a 3. fej készült megfelelő fotók alapján az első kettő tutort követve.Fuss neki kezdésnek pár tutornak mielőtt realisztikusat szeretnél csinálni, nehogy sírás legyen a vége.
Megleptem én is az osztályfőnökömet, amikor megmutattam neki először a wireframe-t még bekapcsolt haj nélkül. Kérdezte ugyanis hogyan állunk a tablóval, és a haj még nem volt végleges. Cseppet lefagyott szegény. Aztán ráengedtem egy gyors rendert s kisimultak a ráncok. :]1. Arild Wiro Anfinnsen: teljes karakter modellezés több fázisban.
2. Joan of Arc (lol amikor az imént betöltöttem, megkérdezte asszony milyen meztelen nőt nézegetek.. )
[De fej modellezésre szerintem egyszerűbb a 1. pontban alkalmazott box-modeling, én azt az alapot vettem szükség esetén plusz éleket használtam a "fogjuk rá" realisztikushoz].Hazai digitális művész oldalként, jó szívvel ajánlom az Artistpub.hu-t ha még nem ismered. Sajnos én manapság csak olvasgatom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen