Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz cucka #111 üzenetére

    A nagy büdöset azt! Nézd meg az elektromos motorok karakterisztikáját! A hatékonysági görbéjét és rá fogsz jönni, hogy valójában a modellek nagy részét alig használják ott, abban a tartományban ahol a leghatékonyabban működnek. Lehet azzal süketelni, hogy milyen széles a dinamikatartománya az elektromos motoroknak, de a hatékonysági tartománya jellemzően szűkebb, mint a belsőégésű motorokénak. És ez itt a lényeg.

    Egy szóval mi kell, hogy drasztikusan javítani lehessen? Váltó, váltót neki! 7-8-9 fokozatot, vagy CVT-t.

    Persze lehet aerozni is persze, de a hajtáslánc hatékonyságnövelése a legjobb mód, mert azzal tudsz utána nagyobb mértékű súlycsökkentést is elérni.

    A Zoe, vagy a Fiat 500 is nagyon ment korábban. Nem igaz, hogy nem kellenek a kisebb autók. A kretén formák nem kellenek, de ha szép és jó kis autót csinálnának, vinnék mint a cukrot. Ami gond, hogy drága az akku, egy kis autóban is drága, ezt csak úgy tudod kompenzálni, ha javítasz az általános minőségen, anélkül valóban eladhatatlan lesz, sz@r nem fog kelleni drágán senkinek sem.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák