Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiHUN
veterán
Én is attól félek... XDefiant tetszett, de annyira nem, hogy utánanézzek, egyáltalán mikor jön ki...
Nomeg csesztetem magam pl. a Borderlands 3-al is, ami fullosan megvan, de vagyok lvl5, egyetlen karakterrel, pedig szép+mindenNe lenne ez a grind. Gondolkodok, hogy segítene, ha nem vennék passt. Bár... új fegyók akkor is farmolósak. Jönne az új hamarabb inkább, ha már meg kell b@szódni,essünk túl rajta...
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Spizzi
tag
Nekem mindegy, hogy néz majd ki de az a Barracks menüpont legyen ám ott.
MWII egyik legfájóbb pontja, hogy nem lehet klánozni, emiatt nincs happy hour meg a barátlistáról a több tucat ember közül mindig kikeresni egyesével azokat akikkel napi rendszerességgel toljátok elég fárasztó.
-
Spizzi
tag
Ezek alapján mondhatni egyértelmű, hogy a főellenség Vladimir Makarov lesz, illetve a játék tematikájában nagyobb szerepet kapnak az oroszok (legalabbis ultra-nacionalisták szintjén) mint az MWII-ben, ami számomra üdvözlendő, ezt a cs 1.6-os terrorista kergetős miliőt kétlem, hogy felnőtteknek találták ki az előző részhez.
Egyúttal talán az egyik múltheti pletyka is igazzá válhat, miszerint az új Warzone térkép Verdansk ihletésű (egyértelműen kelet-európai, szláv) a még korábban pletykált mexikói Las Almas helyett.
A játék megjelenése (hivatalosan megerősített): November 10.
-
Spizzi
tag
Nem tudom, félő, hogy ez csak egy art és nem konkrét IG screenshot lett kiemelve de én nagyon adnám. Kíváncsi leszek a tematikájára is. Remélem nem csak annyiról van szó, hogy a különböző silókban a gyorsabb csapatok gyorsan elpusztítják az atomokat de közben megy a dara. Ha már ilyen jó kis DMZ AI-juk van akkor azok ellen lehetne egy közös lobby, vagy 2 nagy csapat mint a GW/Invasion-be, egyik véd masik támad vagy ilyesmi.
-
Laby
senior tag
A börtön és stadion egészen Verdansk. Imádtam Verdansk-ot, nagyon hiányzik és imádnám ha kiadnák a régi WZ-t régi alap fegyverekkel, de ez esélytelen sajnos.
Elég sokan éreznek így, mint én és kicsit tartok tőle hogy csinálnak egy pályát amibe behoznak pár Verdansk területet és azzal le van tudva a nép vágya... -
Dave567
addikt
Természetesen, amikor ki jön jövőre az Új rész, és a kis csicskák át mennek arra, ki bírom várni a Singlet addig, az érdekel.
#102Spizzi: Mert te mire vársz? Ha kisebb a TTK az a baj, ha nagyobb akkor az, ha ugyanolyan akkor meg az, ha van 4. opció amiról én nem tudok szeretném megismerni. Az átmásolt pályákról meg annyit, hogyha te 14 év távlatából szögre emlékszel az összesre és az első meccseken is már csukott szemmel letudod tartani az összes lane-t úgy, hogy egyébként még csak nem is puszta copypaste-ről van szó hanem soft-reworkről akkor okés, emelem kalapom.
Ha tudnád milyen volt 2010-elött, akkor csak egy opció lehetet.... Amit nem tudnak vissza hozni.
Az a szomorú, hogy ha TE nem tudod meg mondani mi hogy volt a pályákon, az nagyon nagy baj...
Ennyit erről.
NE AGGÓDJ, MEG FOGJUK VENNI, NEM MEGY CSŐDBE A CÉG..
[link] NORMÁL Mod TTK...#103nutella1: Persze, nem tudnak jobbat ki találni már, nem mernek belevágni, mert ha szar lesz akkor kapja a savat, aztán nincs pénz, félős barmok.
Kb a 3/4-e a topicnak fogalma sincs róla milyen volt a COD, főleg azok, akik azt mondták a 2019-re, hogy ez tiszta COD4 És meg akarnak etetni, egy olyan embert, aki még előveszi a játékot, legyen az a régi MW2 is, hogy ez OLYAN JÁTÉK!!!![ Szerkesztve ]
-
-
Spizzi
tag
Vagyis pontosabban visszajön, csak nem a Warzone-hoz hanem a kampányba több küldetés erejéig. Stadium és Dam biztosan benne lesz az eddig látott videók alapján.
Viszont a Warzone map az igen, teljesen új lesz. Az alapja valamilyen grúziai (Urzikstan) város aminek a neve még nem ismert.
Szóval akármennyire is hasonlít a kép alapján Verdanskra ez nem az és soha nem is fog visszatérni.
-
Linem
senior tag
Remélem, hogy csak a videokon látszik ilyen fakónak, homályosnak minden. Mintha köd, vagy homokvihar lenne. Legyen már 2023-ban egy kis HDR, szemet elvakító napfény, RT, stb. Például a Rust az MW2019-ben sokkal jobban nézett ki. Ha ez így marad, akkor ez már megint visszalépés. Persze ettől még valószínűleg megveszem majd, mint ahogy az összes előző részt is, de már látom, hogy ezzel is lesznek problémáim.
-
BerserkGuts
őstag
gondoltam kihagynak minket
viszont jó látni hogy nem csalnak és érdekes van mellé lövés, rossz időzítés stb... emberi hibák
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Spizzi
tag
Sikerült nekem is kipróbálni igaz még nem a megszokott kis PC-men hanem haver PS-én, de azért már megtudok fogalmazni egy kisebb kritikát.
A gunplay szerintem nagyon jó, én nem értem a fentebbi kommentekbe a fikázást, az meg, hogy CW-hez hasonló egyenesen világi baromság. A legközelebb az MW2019 gunplay-hez áll, tehát hála az égnek eltüntették az MWII-re jellemző óriási és már-már zavaró visual recoilt. Ennek köszönhetően 50 méterről messzebbre is lehet lőni egy normális és effektív pattern-t, nem olyan mintha gyerekek próbálnának elsőnek lőni éles fegyverrel.
A fegyver hangok, hát itt egy picit vegyes az összkép, mondjuk úgy többé-kevésbé tudták hozni az Infinity Ward-ra jellemző minőséget ezen a téren. MW epizódhoz méltóan, hangos, basszusos a lövés hangja, csak néhány stukinál még mindig meg van ez a tipikusan Sledgehammerre jellemző "lézervetős" hatás, nem zavaró, egyáltalán nem olyan mint a Vanguardban, szóval ez deal breaker biztos nem lesz senkinél.
A grafika az érdekes kérdés. Textúrák szintjén semmit nem változott, viszont mégis sokkal szebbnek hat a játék egy csomó helyen. Ezt többnyire annak köszönheti, hogy maga az art design lett jobb, jobban passzol egy ilyen jellegű játékhoz, illetve a másik, hogy a fények és árnyékok valóságosabbnak hatnak, + több a környezeti effekt a pályákon, mint pl. a köd, szálló por. Az is tetszik, hogy visszahozták az MW2019-re jellemző napszakokat, ezzel az éppen felkelő/lemenő nap stílussal, emiatt sok helyen szűrt fény van és koherensebb az összkép a szürkésbe hajló árnyalatok miatt.
A hangokról nem merek írni semmit, az MWII-nél már eljátszották ezt a gusztustalan lépést, hogy a betába érdekes módon mindent hallottam normális hangerővel a megfelelő helyről, aztán már 1 éve kint van a játék és még mindig alulról hallom az embert aztán rám ugrik felülről. Maradjunk annyiban, hogy most megfelelő, aztán majd elválik, hogy a Sledge is eljátsza e ugyanazt mint az IW.
A multiról nem igazán tudok mit írni. Ez nem meglepő módon egy CoD... na de hálistennek a jobb fajtából, nincs benne semmi új megfejtés de legalább nem is próbáltak meg új dolgot kitalálni vagy felhígítani. Classic minimap, fast movement, normális működő slide cancel, stim boost, jumpshot, azonnal aktívak a perkek stb.. mi kell még? Ezek jelenlétével máris superior állapotba kerül a MWII-vel szemben. A mapok értelemszerűen jók, a fegyverek kellően erősek, a TTK nagyon jó, a flow kiváló, pörgős, akciódús de még sincs ez a Treyarchos vagy echte 0-ról épitett Sledge játék tipikus "árkádossága" jelen, érződik, hogy a nevében nem dísznek van ott a Modern Warfare név.
A megfelelő jellemzés talán ez lenne:
33% MW2019 33% MWII és 33% Vanguard, azt a maradék 1%-ot meg megadom az új és egyedi, eddig nem látott ötleteknek
Ebben az a jó, hogy a Vanguard azért egy stabil 50%-ban MW2019 volt akármennyire is próbálják utalni sokan (főleg az art meg a tematikája miatt egyébként de nem a gameplay miatt), ebből értelemszerűen egyeneságon következik az, hogy a MWIII inkább hajaz az MW2019-re gameplayben mintsem a MWII-re.
Részemről már egy esti 2-3 órás bétával jobban szórakoztam egy számomra idegen és nem kézre eső platformon mint az elmúlt 1 évben az MWII-el összesen. Nem érződik annyira lelketlen, identitás zavaros játéknak mint az, így ez sokkal jobban szerethető...sokkal gyorsabban megszerethő és izgalmasabb is játszani vele. Szóval marad a Vault Edition és nem lesz refund, összeségében még talán azt is kimerem jelenteni, hogy pozitív csalódás.
-
Szellem.
nagyúr
Azt hiszem, pont rátapintottál a lényegre. A mapokra megvan a full nosztalgia érzés, de szeretném megvárni azt amikor megjelenik a játék, mert a Vanguard is sokaknak tetszett amikor jött a béta, de utána nem az lett a végeredmény.
Amúgy ezt most nem értem. Miért kell összekeverni dolgokat, amikor valami már jó volt egyszer. -
SafE84
tag
A zombis trailerben láttam feltűnni egy olyan "pisztolyt", ami a régi COD2 zombi mod-ban volt. Talán a Ray Gun volt az. Az pedig nem most volt...
Kicsit olyan ez most, mintha tényleg összeollózták volna a dolgokat plusz egy kicsit upgradelik a grafikát, hogy ne legyen annyira gáz. -
addikt
Ja, szintén. Viszont szomorú azért, hogy ez a rész minden téren visszalépés az előző részhez képest, oké, hogy a nosztalgia elviszi majd a hátán, de inkább tényleg csak tették volna be ezeket a mapokat 30 dollárért a jelenlegi részbe, pár új fegyverrel, aztán kész. Ezért kár volt egy új játékot csinálni. Ráadásul ezt évekig csinálták? Nem tudom hány százan? Komoly elvárások lehetnek azért egy ilyen cégnél is
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
BandiHUN
veterán
Jól kezdődik, ha már hekkelgetik...
Vagy ez azt támasztaná alá, hogy ez tényleg remake, és nem az MW2 dlc-je? Mert ugye a közelről mögélövök-effektus is ekkor volt, meg a különféle hacked lobby-k is... Nagyon boldog voltam, mikor egy ilyen lobby lenullázott... megnemmondom, melyik régi részben. És nem tettek semmit. Mérgemben direkt joinoltam hackerre, pár próba után találtam mindent kimaxolós lobby-t, de aztán hagytam is azt a részt a fenébe. Nem k~ne semmi hasonló megint.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
fLeSs
nagyúr
Nekem kb. a min igénynek megfelelő gépem van, i5-2500K@4.4 GHz + RX 470.
A bétában a multi 6v6 pályákon szinte minimum beállításokkal (1080p) OK volt a játék 60-80 fps között (úgy állítottam be, hogy a minimum 60 legyen), viszont a Ground War pályákon ebből ki lehet vonni ~20 fps-t, szal az már nem az igazi."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
laceszgamer
addikt
Juggernaut Recon remélem kapott egy nerfet, kb az a kategória volt, mint MW2-ben a Juggernaut.
Na meg kérdés akkor MW3-ban milyen lesz a rendes.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Okos Otthon / Smart Home
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen autót vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen