-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frogged
aktív tag
Vannak akik szerint ha van normális történet meg karakter fejlesztési lehetőség akkor már Rpg.
De ez elég szublyektív sok ember aki könyves szerepjátékon nőt fel (mint pl én) nem tartja Rpg-nek az oda sorolt pc játékok nagy részét.
De itt azon volt a hangsúly hogy a harcrendszert tekintve TPS-ben is működik a lövöldözés élvezetessen.Az meg totál ízlés kérdése hogy ki mit szeret mint erre fentebb is felhívták már a figyelmet.
Részemről ha anno a Baldur's Gate idejében valaki azt mondta volna hogy majd lesz idő mikor Fps nézetben fogok Rpg-zni kinevettem volna mert teljesen abszurd ötletet.
És mióta meg jelent jó pár ilyen játék és próbálkoztam is velük nem változott a véleményem lehet vén hülye vagyok már.Próbáltam én már Deus-exeket, dishonoredet, Thiefeket, Skyrimet mind jo kis játék volt de nekem kínszenvedés volt és bennük rejlő lehetőségek óriási pocsékolásának éltem meg ezeket a játékokat az Fps nézet miatt.
Ettől függetlenül sokaknak fog a játék örömet okozni mert a Cdpr-ben még nem sokan csalódtak szerintem.
Szimplán nem az én világom lesz ez a játék ezért csalodtam ezt leírtam kár ezen lovagolni.
Az én véleményem/ízlésem sem fog változni akármeddig ráglyuk a dolgot és azoknak sem akiknek ez tetszik, de jol is van ez így ízlések és pofonok. -
Rony949
őstag
Erre az only TPS-RPG dologra csak annyit tudok mondani hogy változnak az idők. Nem lehet mindig a megszokott dolgokra alapozni, néha kellenek az üdítő újítások. A játék még nem jelent meg, de még gameplay-t se láttunk (csak az újságírók). Úgyhogy érdemesebb lenne előbb kivárni hogy egyáltalán miféle lesz ez a First Person-RPG, mert még bármi kisülhet belőle.
-
félisten
Én nem is értem. Minden idők legjobb rpg-je, az első Deus Ex mindig fps nézetű volt. Min vernyogunk még?
-
k-adi
nagyúr
válasz FoxiestFox #253 üzenetére
még nem kaptunk gameplayt, azon!
-
félisten
-
GypsFulvus2
őstag
Úgy látom mindegyik topicban erről megy a vita Furcsa ez nekem, hogy vannak, akik csak ezt, mások meg kizárólag amazt tudják elfogadni. Elhiszem, csak nem értem. Nekem tökmidegy; teljesen természetes volt, hogy a Gothic vagy Mass Effect szériát TP-ben, a TES-eket és a Fallout-okat meg FPS-ben toltam. Nem tartok egy szerepjátékot "kevésbé RPG-nek", ha FP a nézete. Nem lehet, hogy ezek csak előítéletek? Nem működhet, ha prekoncepciók nélkül, magától értetődően megpróbáljátok beleélni magatokat egy adott játékban a TP/FP nézetbe?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #257 üzenetére
Jó meglátás!
Nálam ez sokmindentől függ. A TPS mód élvezhetetlenné tette számomra a Witchert, mert felidegesített, amikor össze-vissza csapkodtam a karakterrel és fogalmam nem volt, hova is megy majd az ütés valójában, mert egyszerűen nem lehetett látni rendesen. Ellenben egyáltalán nem zavart a Mass Effect-nél, mert ott ilyen problémát nem okozott. Vagyis a beleélési faktor nem pusztán a nézeten múlik, hanem annak harcrendszerre gyakorolt hatásától is. Ezzel együtt -de ez is szubjektív-, az ME-t is még jobban élveztem volna FPS-ben.A tudomány a valóság költészete!
-
GypsFulvus2
őstag
Még az jutott eszembe, hogy talán a megszokás és a hagyomány is bejátszhat. Aki a régi vágású RPG-ken: Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment stb kezdte, annak a TP a "lételeme". Ellenben akik később TES játékokon meg FPS lövöldéken szocializálódtak, nem tudnak megbarátkozni a TP nézettel. Csak egy elmélet persze.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #259 üzenetére
BG és Fallout 1 is a fiatal korom játékai voltak. És bár technikai sajátosságok miatt -pl. egyfajta izometrikus nézet, ami akkoriban alapnak számított-, a karaktereket láttuk "felülről", ezek mégsem a mai értelemben vett TPS-ek voltak. Az viszont kétségtelen, hogy a Morrowind-et és a DeusEx 1-et nagyon szerettem, melyek már FPS nézettel operáltak és éppen emiatt, teljesen más élményt tudtak adni mint pl. a Baldur's Gate, amit ettől függetlenül mai napig nagyon szeretek. Mindemellett megértem azt is, aki a TPS-t favorizálja. Teljesen érthető, ha valaki azt szokta meg, és abban is biztos vagyok, hogy a community készít majd olyan modot, amivel ez is megoldható lesz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #259 üzenetére
Régi vágású RPG-k? Mint az Ultima Underworld (1992)? Mert hát az is FPS nézetű szerepjáték volt. Még az Elder Scroll's: Arena (1994) is a "régi vágású RPG-k"-nek nevezettek előtt jött ki.
De ha őszinték akarunk lenni, a klasszikus RPG-k, mint Wizardry-sorozat (1982-2011), Bard's Tale sorozat (1985-1988), a Might & Magic sorozat (1986-2014) a Dungeon Master sorozat (1987-1992) vagy az Eye of the Beholder sorozat (1990-1993) mind-mind FPS nézetből játszódott, még ha a korai játékokban ugye csak 90°-onként tudtunk fordulni.
Szóval bocsánat, de az elmélet egy ici-picit fals. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Leírom már én is a véleményemet erről a TPS/FPS dologról. Szóval szerintem itt van a CDPR csapata, akik olyan szenzációs játékot tettek le az asztalra mint a The Witcher sorozat Olyan nyitottak, őszinték mint kb egyetlen fejlesztőcsapat se. És tudjuk róluk, hogy a belüket kidolgozzák, és a lelküket beleteszik a játékokba. Így én ezek tudatában, teljes mértékben megbízok az ő döntésükben. Ha ők, úgy látják jónak, hogy ezt a játékot (amiről a traileren kívül még mindig nem láttunk semmit), FPS nézetből lesz a legélvezetesebb játszani, akkor elfogadom. Szóval, bízom bennük.
Igaz, a CDPR-től függetlenül se zavar, hogy egy játék milyen nézetes. Képes vagyok alkalmazkodni, nem csak rinyálni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Redneck
veterán
Detto így vagyok vele, bízom bennük.
Ugyan én nem nagyon toltam a korábbi címeket, de láttam hogy a harmadik Witchert, nagyon összerakták. Nálam végül a harcrendszer miatt bukott, nem a TPS-sel volt bajom. Persze én nem vagyok RPG-s típus, és túl nagy fantasy rajongó sem, de adtam neki esélyt. Egyszer megpróbálom újra, kicsit több türelemmel.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
VikMorroHun
senior tag
Hát, én már jónéhány akció/RPG játékon túl vagyok (az összes Uncharted, Witcherek, Mass Effectek, 3 db Elder Scrolls), plusz játszottam 3 Crysisszal (2-t végig). Ezek alapján azt mondom, hatalmas hiba a kizárólagos belső nézet. Elder Scrolls játékokban előfordul időnként, hogy belső nézetre váltok, de a külső jobb. Amióta ez kiderült, már nem is várom igazán ezt a játékot.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Vesa
Topikgazda
Szerintem itt senki nem rinyál, maximum a témáról alkotott véleményét írja le.
Viszont nem tudom hol vannak most azok, akik úgy egy jó fél évvel ezelőtt valóban rinyáltak itt azon, hogy a CDPR-től munkatársak távoztak, ergo -szerintük-, ez is bizonyította, hogy a kiadó csődbe fog menni és a CP-ből soha nem lesz semmi.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
félisten
válasz VikMorroHun #265 üzenetére
Elképszetőek vagytok.
-
Hintalow
senior tag
A kép nagyon menő, ahol a csávó vizslatja a Johnny Silverhand lemezt
Én annyira nem tudom jól elképzelni a játékot ilyen fps-akció-rpg-ként, de ez valószínűleg azért van, mert még most is toljuk a CP2020-at pen & paper alapon, ami alapján készül a játék.
Gondolom ezzel a karakterosztályokat ki is írtották a játékból, tech/orvtech, rocker, vagy céges formájában nem lenne ez túl élvezhető, hisz ők max valami kis pisztolyt használnak, azt sem túl gyakran.
A közelharcra kíváncsi vagyok, azért a szabálykönyvekben legalább annyi közelharci fegyver/cyberware van, mint lőfegyver. És azért egy wolverrel vagy ripperrel kicsit élvezetesebb harcolni, mint x+8-ik gépfegyverrel.
Meghát a rendszernek pont az a bája asztaliban, hogy mivel szintlépések sincsenek, mindegy hogy mennyire vagy tápos, egy db szerencsés lövésbe ha belenézel, neked annyi. Ezt nemtudom hogy lehetne ide átteni.
Remélem azért itt is el lehet majd hurcolni a halottakat illegálban elbizniszelni a szervbankokbaPedig már reméltem hogy itt is megcsinálhatom a játékbeli karimat, a teljesen drog és alkoholfüggő zugorvost, Dr. Nick Rivierát, aki egy szakadt hawaii ingben a bárbeli lövöldözések közepette a pult mögül dobálja a névjegykártyáját a földön fetrengőknek, hogy, ha túlélik, és nincs biztosításuk, keressék fel az irodájában (ami egy átalakított garázs egy roncstelepen
[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Topikgazda
válasz Hintalow #268 üzenetére
Gondolom ezzel a karakterosztályokat ki is írtották a játékból, tech/orvtech, rocker, vagy céges formájában nem lenne ez túl élvezhető, hisz ők max valami kis pisztolyt használnak, azt sem túl gyakran.
Tavaly ellentétes hírek jelentek meg ezzel kapcsolatosan. Az egyik hír a volt kiugrott ex-CDPR-esektől, hogy túl ambíciózusak voltak a tervek, és bár voltak karakterosztályok, sőt, karakteralkotás is, menet közben ezt visszavágták, és előre generált karakterre akarták szabni a játékmenetet, ami miatt egy csomó elvégzett munka ment a levesbe.
Később viszont Mike Pondsmith (aki külsős tanácsadóként részt vesz a fejlesztésben) azt nyilatkozta, hogy benne lesznek a kasztok. Nem sokkal korábban beraktak plusz információkat, mely szerint a kasztok meglesznek, de menet közben döntheted el, merre is halad a karaktered, tehát ez már megerősített hír.
Gondolom ezzel a karakterosztályokat ki is írtották a játékból, tech/orvtech, rocker, vagy céges formájában nem lenne ez túl élvezhető, hisz ők max valami kis pisztolyt használnak, azt sem túl gyakran.
Márpedig szvsz megoldják. Ha belegondolsz a Netrunner se pisztollyal fog hadonászni...
Ajánlom egyébként a trailer alapos végignézését. Effektíve az összes kaszt benne van, Rocker (az ezüst csaj a fellépésre megy az ajnározó tömeg előtt), Solo (pisztollyal ül a köztéren), Céges (ezt nem nehéz megtalálni ), Nomád (ebből is több jelenet van, a "kis család" összeállásból, illetve az a jelenet, amikor a Trauma Team jön valakit kimenteni, miközben az egyik családtag géppuskával válaszol) Fixer (robot-bemutató), Netrunner (a hálózatra kötött ürge kinyírója) és így tovább.A közelharcra kíváncsi vagyok, azért a szabálykönyvekben legalább annyi közelharci fegyver/cyberware van, mint lőfegyver. És azért egy wolverrel vagy ripperrel kicsit élvezetesebb harcolni, mint x+8-ik gépfegyverrel.
Én továbbra is maradnék a lőfegyvereknél... De szerintem megoldják, a trailerben és a eleve, már a teaserben is voltak karpengék...
Meghát a rendszernek pont az a bája asztaliban, hogy mivel szintlépések sincsenek, mindegy hogy mennyire vagy tápos, egy db szerencsés lövésbe ha belenézel, neked annyi. Ezt nemtudom hogy lehetne ide átteni.
Simán. Mindig is utáltam a szerepjátékokban a szintrendszert, amikor 60-70-80 szintesként kisújjal nyomod le ugyanazokat a szörnyeket / ellenfeleket, amiket a játék elején vért izzadva, mindenféle potikat / egyszerhasználatos cuccokat ellőve tudtál lenyomni...
Remélem azért itt is el lehet majd hurcolni a halottakat illegálban elbizniszelni a szervbankokba
Trauma Team van, szvsz ez is benne lesz.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Akkor vegyük át:
-FPS RPG, ahol nem feltétlenül az akcióról van szó, hanem egy FPS RPG-ről, amelyben vannak FPS lövöldözős elemek
-Lesznek skillek (Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, Cool)
-Lesznek perk-ek (mint a Cyber Obesity)
-Nem lesznek fix kasztok, alapvetően a történet alakítása határozza meg, melyikbe pottyansz bele
-A játékos karaktere 'V' lesz, aki lehet férfi vagy nő
-Teljes karakter-generálás lesz
-Lesz meghatározható háttértörténete a karakterednek
-Direkt azért dolgoztak a nappali megjelenésen, hogy elkerüljék a Blade Runnerhez való hasonlítást, miközben megőrizzék a Cyberpunk hangulatot
-Természetesen lesz folyamatos napszakváltozás
-Lesznek vezethető autók és motorkerékpárok
-Különféle lőfegyverek és közelharci fegyverek lesznekA magyarázat egy része amúgy eléggé érthetettlen (pl. a kasztoknál előhozza a Rockerboyt és a Corporate-t, de nem egyértelmű, hogy is érti ezt).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #271 üzenetére
Megbocsáss, de Te kezdted a magyarázatot azzal, hogy akik "régen" RPG-ztek, akik nehezebben barátkoznak meg az FPS nézettel, míg akik FPS játékokkal kezdték, azok könnyebben. Erre reagáltam, hogy az FPS nézet nem a Doom-al, de még csak nem is a Wolfenstein 3D-vel kezdődött...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ja, bár ezeket le is írtam itt nagyjából. Nem olvastad gondolom. A kasztokról meg pont azért sem írtam semmit, mert nem teljesen értem, hogy ez hogy lesz.
Van még egy egyébként, de ha jól emlékszem, nagyjából ugyan azt mondják el benne: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GypsFulvus2
őstag
Megbocsáss, de elég érdekesen reagáltál arra, hogy klasszikus, régi vágású RPG-nek merészeltem nevezni olyan Infiniti motort használó címeket, mint a Planescape Torment, vagy a Baldur's Gate. Akárhogy is nézem, 1998 szerintem belefér a "régen" kategóriájába. Nem hiszem, hogy tévedek, amikor azt állítom, hogy a mai gamer populáció nagyobb része kezdte pályafutását ezekkel, mint az általad emlíett, valóban komoly kultcímekkel, amelyek a CRPG-k legkorábbi szakaszában, a PC játékipar hajnalán jelentek meg.
Részemről mindenesetre itt befejztem ezt a meddővé vált témát.Annyit tennék még hozzá, hogy szerintem aki pusztán a nézet miatt utasít el csípőből bizonyos címeket, az nagyon sokat veszít élményben. Gondoljatok bele, miféle történetből, élményből, hangulatból marad ki, aki e miatt nem játszik a Mass Effect első részével, vagy éppen a Witcher szériával. Hasonlóképpen nagyon sok élményt veszít az, aki e miatt hagyja ki teszem azt a Morrowindet. Amikor elindultam visszafelé a TES sorozat játékain, nagyon nehéz volt hozzászoknom a Daggerfall irányítási rendszeréhez, de végül bőven megérte az "áldozatot".
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
la_cc
addikt
válasz GypsFulvus2 #277 üzenetére
A most sírok 90%-a úgyis meg fogja rendelni, max nem pre-order-be. Túl nagy a hype, hogy ne így legyen.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
-
KaitouP
veterán
Az fps/tps nézet kivesézése után érdemes visszatekerni az időt 2013 -ra, az első teaser videó megjelenésére, ahol ugye egy egyékbént implantátumokkal durván felvértezett (az a két penge baromi badass), de elég vonzó hölgyemény (aki egy "psycho") rendezett komoly mészárlást (ahogy egyre több és több fejlesztést használ magán egy psycho, úgy a teste elkezd lázadni a megmaradt biológiai szerveivel szemben, illetve minden ellen, ami organikus), őt a MAX-TAC igyekszik lekapcsolni.
Nos, a játék ezen részéből az új trailerben nem láttunk semmit, illetve vissza se utaltak a teaserben látottakra. Persze nagyon sok mindent (konkrétan igazából alig valamit) tudtunk meg a játékról, de remélem a teaserben látottakat nem kukázták, és megjelenik az elképzelés a játékban is.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
[Prolixus]
addikt
Ami érdekesség, hogy Mike Pondsmith is jelen van és tökre szenvedélyesen meg őszintének tűnő izgatottsággal beszél a játékról. Szerintem nem az a figura aki jó pénzért hitelesen eljátssza az áhítatot...szóval ez nagyon pozitív.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Redneck
veterán
Remélem szerepel majd a végleges verzióban a nő és az őt üldöző szerv. Azért annak örülök hogy nem olyan idióta sisakos karakterrel kell majd nyomulni, az kifejezetten zavart.
Az a teaser pedig minden idők egyik legjobbja szerintem.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
Ahogy nézem, a trailerhez szánt koncepcióképek még nem voltak:
"A vörös szőnyegen"
"Még nem halt(am) meg"
"Kössünk üzletet"
"Trauma Team munka közben"
"Élet az utcán"Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
addikt
A pálya méretéről van infó?
Jól értem, hogy ez egy GTA szerű nyílt térkép lesz?
Jó lenne egy akkora map, mint az 5-ben csak több belső helyszínnel. Legalább W3 szinűen kidolgozva.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Topikgazda
A pálya méretéről van infó?
Night City a Cyberpunk világának "fő" helyszíne, ez egy, a valóságban nem létező város, valahol délre San Francisco-tól. A lakossága a Cyberpunk 2020-ban cirka 5 millió fő volt, tehát nem megapolisz, "csak" egy nagyváros. Persze ez változhat a játékban.
Jól értem, hogy ez egy GTA szerű nyílt térkép lesz?
Alapvetően jól, amit még nem tudni, hogy pontosan mennyire lesznek nyíltak az épületek, értsd: bárhova be tudunk menni, vagy csak kiválasztott helyekre.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
addikt
Köszi,
Gondolom mindenhova biztos nem lehet majd bemenni, de ha egy W3 szintet hoznak, az már döfi lenne.
Deus Ex nagyon jó volt, de ott nagyon szűk volt a hely és emiatt nem volt igazi szabadság.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
LK
addikt
"Remélem szerepel majd a végleges verzióban a nő és az őt üldöző szerv." Ez ugyan nem pornó játék lesz, de remélem lesz azért 1-2 erotikus jelenet, ahogy a witcherben megszokhattuk
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Hintalow
senior tag
Bőőőven benne van, az asztali szerepjátékban nem kicsit játszik szerepet a szexualitás
Pl. ott van az egyik kedvencem, a Mr. Studd szexuális implant ("All night, every night and she'll never know.")[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
aAron_
őstag
"Amit még nem tudni, hogy pontosan mennyire lesznek nyíltak az épületek, értsd: bárhova be tudunk menni, vagy csak kiválasztott helyekre."
Már lehet tudni nagyjából, erről már volt szó.
A cél, hogy a lehető legtöbb helyre be lehessen menni, ami kívülről is izgalmas valamilyen szinten. Tehát biztos lesz pár unalmasabb, generikus épület, amikbe nem lehet bemenni, de pl. striptese bárok, éttermek, boltok, sikátorok, klubok, stb. mind bejárhatóak lesznek terv szerint.
What is your ikigai?
-
Topikgazda
Pont ez az, ami nekem egy kissé gumicsont válasz.
Az "unalmasabb generikus" épületbe mi fog beleszámítani? Egy gazdag playboy háza? Egy felhőkarcoló penthouse lakosztálya? Vagy egy hétköznapi emeletes ház, amelynek a földszinti szuterénjében designerdrog-labot üzemeltet egy félnótás? Ezek ne lennének érdekesek?
Megértem, hogy játékfejlesztési szempontból szívás lenne minden házat és épületet bejárhatóvá tenni. De játékmenet szempontjából sose tudni, hogy mikor lenne jó behúzódni valahova az üldözők elől, és ilyenkor engem zavar, hogy amúgy a betonfalon is átmenő bivaly főhös bután áll egy hétköznapi bejárati ajtó előtt, és nem tudja se feltörni, se betörni, se kinyitni, se semmit csinálni. Mert játékmechanikailag bonyolult megoldani.
Valahol bíznék benne, hogy szabadon bejárható lenne teljes Night City, a csatornarendszertől kezdve az összes felhőkarcoló tetejéig. Tudom extrém elvárás, de miért ne?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KaitouP
veterán
Az lenne király, ha egy esetleges következő trailerben megvillantanák ugyen ezt a teaser-ben lévő hölgyeményt - nem bánnám azt sem ha egy az egyik hőse/antihőse lenne a sztorinak, bár szerintem ő csak a psycho -k bemutatására szolgált, nem lesz belőle úgy konkrétan karakter.
(#284) Redneck
Én is ebben bízok nagyon. A sisakos karakterrel mondjuk nem tudom mi a problémád, én szívesen játszanék MAX-TAC tagként is, bár erről az oldalról lenne talán a legkevésbé izgalmas ez a játék.
Egyetértek abban is hogy ez a teaser minden idők legjobbja, valóban az. Iszonyat hangulatos, zseniálisan meg van vágva, epic a zene is, páratlan hangulatot kelt az összhatás.
(#285) Cifu
Király képek nagyon.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
addikt
Most nézem a trailerben a metro térképet, azért az elég combos, csak fölé kell húzni egy várost. Amikor kiér az alagútból elég nagy helyszínnek hat az egész. Jujj de várós..
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Topikgazda
Leginkább sehogy.
Pedig jó lenne, ha úgy működne, mint pl. a Hitman játékban, csak ugye ott erősen tömörített a bejárható terület. Itt meg marad a GTA szerű megoldás...
Félreértés ne essék, megértem a miértet, csak arra mutattam volna rá, hogy mi a probléma ezzel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Automata kávégépek
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Politika
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen