- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Wuthering Waves
- Alkoholista nevelde
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Nintendo Switch
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
Új hozzászólás Aktív témák
-
VladimirR
nagyúr
koszonom a segitseged, viszont ha nem gond kerdeznek meg parat:
-a tform1.displayv1tag metodusban megcsinaltam, hogy handler := t_handlerv1.create;, eddig ok, mukodik -- meg kell ezt szuntetni? ha igen, akkor handler.destroy?
-olyat lehet (elvileg lehet, mert ugy csinaltam es mukodik, inkabb az erdekelne, hogy szabad-e), hogy csinaltam egy constructor t_handlerv1.create-ot, es abban van egy tdata:=t_charray.create; sor (tdata az t_charray tipusu), majd egy data=tdata (ezesetben a t_handlerv1.data lesz)? es akkor igy a t_handlerv1.data akkor most lathato es elerheto lesz, amig meg nem szuntetem? (tehat a creat konstruktoron kivul is)
koszonom
p.s.: haat, a parameterlista hianya engem is zavar idonkent, csak sajnos legtobb esretben annyira atgondolatlanul kezdek bele egy-egy programba, hogy a fuggvenyek (hat meg a parametereik ) eleg surun valtoznak, s miota rajottem, hogy igy eleg egy helyen atrini, ezt hasznalom
mondjuk eleg sokan panaszkodtak, hogy atlathatatanok a pascal kodjaim is
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen