-
GAMEPOD.hu
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
soo277
őstag
válasz gainwardgs #1449 üzenetére
pe3dig ,én azért bízok benne ,hogy lesz pausolhtó single verzió,
BT: wersoo#21211
-
Elemental
addikt
A nézetet nem lehet valahogy váltani? Nagyon durván közel van minden. Kicsi a belátható terület.
-
savior
őstag
Nektek elindul? Ma egész nap nem tudtam belépni. Nem megy tovább a kezdő töltőképernyőnél.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
malacka87
senior tag
-
savior
őstag
Valami frissítést letöltött.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
savior
őstag
Videó a készítőkkel: [link]
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Vistaboy
veterán
Jó reggelt.
Nos, először is egy bocsánatkérést engedjetek meg a tegnapi kirohanásom miatt.
Elsőre nem egészen értettem, hogy a fenébe működhet jól egy olyan Paragon rendszer, ahol egy Glyph bónuszához (ami DEX és Ranged DMG), olyan sok INT és STR kell, ezért kritizáltam annyira. Időközben sikerült végigvinnem pár Nightmare Dungeon-t, és vagy egy tucatnyi Glyph esett, amik között végre olyan is van, amihez DEX kell, és nagyon jó sebzési és védelmi bónuszt ad, ha távolsági fegyvert használok (Ranger, ha jól tudom, ez a neve).
Így már egy fokkal jobb, máris érezhetően jobban haladok, egyedül csak azt sajnálom, hogy a paragon táblán egyelőre csak egy ilyen Glyph-et rakhatok be. Ok, később lesz több is, és a Nightmare Dungeon végén lehet fejleszteni a Glyph-eket, így nő a bónusz rádiuszuk és erejük, szóval kezd alakulni végre a kép.
Közben arra is rájöttem, hogy a pontokat ki-be lehet pakolni, így mindig át lehet alakítani a Paragon táblát úgy, hogy passzoljon a Glyph-ekhez. Mondjuk ahogy nézem, a statok közül mindegyik ad valamit, ami jól jön bármilyen kasztnak, szerintem direkt oldották meg így, mert egyrészt növekszik az újrajátszási faktor, másrészt ad némi változatosságot.
Ami viszont továbbra sem tetszik benne, hogy ennyire MMORPG lesz a Diablo IV. Mindig is utáltam, ha nem tudtam a saját tempómban, nyugodtan haladni a küldetésekkel. Remélem, hogy a kampány kárpótol majd érte, mert én sokkal jobban szeretem az NPC-k küldetéseit végigcsinálni, mint napról-napra ismételgetni az unalmas feladatokat. Amiket ráadásul a többiek is csinálnak, és rittig mindig akkor jön oda valaki, ha épp nagy nehezen sikerül találnom egy manót (Nightmare szinten még eddig egy sem volt, gyanítom, hogy az über playerek már kiirtották őket).
Szóval revideálom az álláspontomat, miszerint szar a Paragon rendszer, viszont maga a játék ettől még nem lett jobb, legalábbis addig, amíg full MMORPG lesz az egész. Mert annak nem sok értelme van, hogy elvileg egyedül vagy, mégis ott futkosnak a többiek, kiirtják előlem a manókat, rámhúzzák a mobokat, aktiválják az eventeket, amikből én szeretnék kimaradni, szóval mindig meggátolnak abban, amit épp csinálni akarok...
Mindegy, azért el lehet játszogatni így is vele, de remélhetőleg az Open Beta alatt végre lesz kampány mód is (még ha nem is a teljes), és akkor végre kipróbálhatom a normális, egyszemélyes, küldetés-alapú játékot, amilyennek kellett volna lennie a Diablo-nak.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Bazsi1987
őstag
válasz Vistaboy #1460 üzenetére
Bocsi de a D4nek pont ilyenek kell lennie 2023-ba, a régi rendszer 2012be már megbukott 1 ével a meg jelenés után már csak a hardcore réteg maradt sajnos a 3 alapjait nem birták megváltoztatni live service modelre ami már a mai ilyen játékokba alapnak számitanak, én kimondotan örülök hogy egy "élő" világ része lehetek destiny 1-2-be is imádtam a közös eventeket stb 🙂 napi heti kihívások is jöhetnek wow-ra nincs időm de egy light diablos mmo-nak örülök hosszú távon jót fog tenni a szériának
-
montana92
csendes tag
válasz Bazsi1987 #1461 üzenetére
Ilyennek "kell" lennie? Mármint legfeljebb szerinted... amivel persze nincs semmi gond, ha te ezt preferálod, de szerintem is a diablo játékosok jó része szeret elszeparáltan, magában játszani (köztük én is).
Szóval értelmezésem szerint nem az MMO része a gond Vistaboy számára, hanem az, hogy úgy fest, ettől nem lehet majd teljesen függetlenedni (pl. olyan opció, hogy ha egyedül játszol, olyan instance-ba kerülsz, ahol csak te vagy, mondjuk azért cserébe, hogy így bukod az eventeket és társait) és ha kedved éppen úgy tartaná, nem lehet úgy játszani, hogy az erre szánt hub-okon kívül máshol ne láss más játékosokat.
A Diablo 3 bukása pedig szerintem csacsiság, mert már 2015-ben elvileg 30 millió eladott példányszámnál jártak... plusz a mai napig az új szezonra felbolydul a közösség (reddit pl.), és rengetegen visszatérnek (még ha csak 1-2 hétre is minden szezon kezdetén) ami egy 10 éves játéknál igen szép teljesítmény. Ha viszont csak az alapjátékra gondolsz, abban igazad lehet, mert tényleg a RoS szedte gatyába a játékot.
-
ldave
félisten
válasz montana92 #1463 üzenetére
Pont ez a baj, hogy mindenki abból indul ki ahogy ő szeret játszani és azt feltételezi, hogy a többség szintén hasonlóképpen játszik. Én a Diablo 1-et is már battle.neten játszottam osztálytásakkal, haverokkal, számomra a Diablo élmény egy multiplayer élmény a kezdetektől fogva.
A Slime draws near! Command?
-
johnny6.d
tag
Nem a multival van a gondja senkinek, hanem azzal, hogy ha egyedül akarja végigvinni, akkor ne rohangásszanak ott mások is, ne legyenek útban. Én is Diablo 1 óta játszom a sorozattal és Battle.net-en is nyomtuk haverokkal, de ne legyen kötelező.
Legyen lehetőség single-ben végigvinni, ha akarja valaki. Vistaboynak teljesen igaza van ebben.
Ja és legyen pause gomb"There's no place like 127.0.0.1"
-
Vistaboy
veterán
válasz Bazsi1987 #1461 üzenetére
Nincs semmi bajom azzal, hogy a Diablo IV-be behozták az MMORPG-elemeket, elvégre már a Diablo III-ban is voltak klánok, chat, partizás, stb. Néha kell, mint például a World Bossok és nagyobb eventek esetében. A bétában már én is részt vettem pár ilyen eseményen és tényleg szuper, ráadásul jó cuccokat lehet bennük szerezni.
Ami viszont igenis zavar, hogy ezt rá akarják erőltetni azokra is, akik eddig kifejezetten CSAK AZÉRT játszottak a Diablo-val, mert az NEM EGY MMORPG. Tetszik érteni? Már az is épp eléggé zavaró, hogy manapság mindennek mindig online kell lennie, és amint elmegy egy pillanatra a net, vagy szarakodik a szerver, egyből játszhatatlanná válik minden.
A Diablo III pedig azért volt bukás a kezdetekben, mivel ha jobb cuccot akartál, magasabb szinten kellett játszani, a magasabb szinthez viszont jobb cuccok kellettek. (22-es csapdája.) A RMAH (Valódi Pénzes Aukciós Ház), ahol kemény Eurókért árulták a jobb cuccokat, az okozta a játék bukását, pedig a készítők direkt ezért csinálták meg úgy, ahogy volt (Elárulom: minden egyes tranzakcióról leszedték a sápot, azaz nyerészkedtek rajta). Később belátták, hogy így nem fog senki játszani vele, így kiadták a Patch 2.0-t, ami helyrerakta a dolgokat, a RMAH-t pedig bezárták. Innentől fogva mind a mai napig sokan játszanak vele, úgyhogy mindennek lehet hívni, csak bukásnak nem.
Vegyünk egy konkrét példát: K.O.T.O.R. (Knights of the Old Republic). Mai napig az egyik legjobb (ha nem a legjobb) Star Wars szerepjáték. Milliók várták a harmadik részét, amit végül bejelentettek, később pedig kiderült róla, hogy egy MMO lesz, Old Republic néven, amit a készítők K.O.T.O.R. 3-ként hirdettek, mert a nevével akarták eladni a játékot. Nézd meg, hogy hová jutott. Gyakorlatilag senki sem játszik vele, mert a rajongók java nem egy MMORPG-t akart, hanem "A" K.O.T.O.R. 3-at. A kettő pedig nem ugyanaz. Szintúgy, mint most a Diablo IV. Ez egy MMORPG, amit a Diablo IV névvel akarnak eladni. Lehet, hogy mostanra változott a világ, a mai játékosoknak jobban bejön az MMO, mint a Solo Play, de azért vannak még régebbi rajongók, és rájuk is kellene gondolni.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
sto1911
veterán
válasz Vistaboy #1468 üzenetére
"amint elmegy egy pillanatra a net, vagy szarakodik a szerver, egyből játszhatatlanná válik minden."
Egyébként ez mennyire reális félelem manapság, hogy csak úgy elmegy a net? Személy szerint az elmúlt 15 évben talán 2 alkalommal történt meg velem (Digi) illetve szintén max 2 alkalommal a szüleimnél (nevenincs község (! még csak nem is város) nevenincs helyi szolgáltató).[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz Vistaboy #1468 üzenetére
Öregszünk na, én is régen nagyon MMO meg online játékos voltam de manapság egyre kevesebb a toleranciám hozzá valahogy és nem is bírom sokáig játszani ezeket pedig utóbbi 1-2 évben próbáltam nekik újra esélyt adni.
World eventek meg hasonlóak engem sem zavarnak de kb ott is húzom meg a határt, hogy mennyire akarok más playerekkel interakcióba lépni.
Manapság meg igen kb divat ez a legyen minden online dolog meg ez a erőltessük a multi témát ahol csak lehet. 'mert hát a striiimerek arra gerjednek meg a sok fiatal akik őket nézik, ez a biznisz és ha te solo játékos vagy akkor úgy jártál és biztos antiszociális nyomi is vagy '
Én el fogok játszogatni D4-el de majd attól függően fogok maradni, hogy megjelenés után mennyire fogják még jobban eltolni ebbe az irányba a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
montana92
csendes tag
Ez valahol érthető, gyarló emberi tulajdonság...
De ahogyan a #1466-ban te is, és előtte johnny6.d is írja, a "zavaró" az, ha nincs választási lehetőség.
A folyamatos online követelmény manapság USA/EU területén elfogadható/megszokható, meg a kötelező "közösségi" élmény is, de ha úgy tartja úri kedvem, csak úgy egyedül is hadd kalandozhassak, le-leállítva, amikor csak akarom..
Ettől függetlenül én is várhatóan tolni fogom akkor is, ha marad az általatok írt "mmo" vonal, csak azért bizakodik az ember.
#1468: az SW ToR esetében szerintem ugyanúgy túlzás a "senki nem játszik vele", mint az, hogy a Diablo 3 bukás volt - ha így volna, nem lenne 10+ éve velünk. Ezzel együtt nekem is a 2 Kotor után nagy csalódás volt, hogy emiatt nem lesz "igazi" 3. rész...
-
Vistaboy
veterán
válasz sto1911 #1469 üzenetére
Igaz, ritkán, de általában pont akkor történik valami, amikor véletlenül van egy kis időd játszani. A WoW-al voltam így, ha itthon voltam, mindig volt valami szervergond és folyton kidobált, utána meg pont akkorra lettek kész, mire mennem kellett el.
Nyilván ha nem előfizetéses a játék, nem annyira bosszantó, de azért valljuk be, ha hazaérsz este dögfáradtan melóból, és van durván fél-egy órád játékra, nem az "Error 37"-et akarod bámulni a képernyőn...
#1471 montana92: Ok, picit talán túlzás volt, de azért ha tényleges folytatás lett volna, azokkal az ígéretekkel, amiket beharangoztak, más lenne a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Szeszkazán
senior tag
Új videó a fejlesztőkkel
-
Vistaboy
veterán
válasz sto1911 #1474 üzenetére
Hát igen, ez várható lesz, mindenki rászabadul egyszerre...
Más: Valaki magyarázza már el nekem, aki játszik a bétával és ölt már meg Treasure Goblint, hogy mitől lehetett az, miszerint végre találok egy manót Nightmare-en, erre mire odaérek hozzá és leszállok a lóról, eltűnik, és alul ki van írva, hogy "Treasure Goblin escaped!" Pedig nem volt más player rajtam kívül és az egész nem tartott 10 másodpercig... Ötlet?
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
savior
őstag
Nekem olyan szokott lenni, hogy leszállok a lóról, majd kattintok hogy fusson odébb, errefel visszaszáll. Van hogy 2-3szor is visszaül mire eltudok onnan jönni.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
mephi666
nagyúr
...tudja a játék, hogy magyarok vagyunk: régi lovas nemzet... csak nem akarja, hogy ló nélkül mászkálj
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
rumkola
veterán
Na, ez nálam is kifgújt.
64 vagyok, de kb. LVL 40 óta nem kaptam jobb cuccokat, ill. a legendary tulajdonságok is kimerülnek abban a 10-15 félében ami már megvan. Semmi sem motivál, hogy grim favorokat szerezzek és cache-t nyitogassak a nagy fánál. Szerintem rengeteg dolog hiányzik a játékból, (set itemek, a legó 90%-a, a dungeonok végi jutalom, rift és gr). Ha ez tényleg ennyi, akkor kurvakevés. A pörgetéshez való matik összeszedése kb. lehetetlen.
-
-
malacka87
senior tag
válasz rumkola #1486 üzenetére
Nekem már kettő kari van 90 felett 2-2 buildel. Tök jó ahogy esik mindig upgrade. Még talán egy necro is belefér majd. Dungeon mondjuk átalakításra szorul. Timer vagy progress alapú jobb lenne. Ez az objektív rombolás vagy shard cipeles kicsit idegesítő néha. Sok az üresjárat főleg ha nem jó irányba mentél.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
mpierre
veterán
válasz rumkola #1491 üzenetére
A kipotyogó cuccok 2-5%-a ha jelent valamicske ápgrédet. Legalábbis barb esetén. Pl.: lvl 35 óta nem esett jobb surranó nekem.
Az pedig külön fura, hogy a nálam lévő fegyók automata választása szerint a gyengébb sebzésű leget használja, míg a sárga ütleggel nagyobbat tudnék sebezni. 980 vs 1100. A leg buffját a ww barb nem használja...#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
boeing
senior tag
válasz rumkola #1488 üzenetére
Vége a motivációnak.?? Szerintem meg nem,nekem most T32 Nightmare Sigileket megyek a Wizardomal,olyan jó itemeket add.És ugye T100 a vége,sok minden van még mit csinálni mig fullos lesz az iteme a karinak.Mindenkinek Jó játékot,szuper lett nagyon a Dio4 igy Béta állapotban is.
-
malacka87
senior tag
válasz rumkola #1491 üzenetére
Pvp zónában van vendor. Obols vendor is ad a városban. Én úgy csináltam leveling közben is hogy egy szintel nagyobra raktam. Úgy kadaláztam el. Mindig van 1-2 item ami vagy sacred lesz vagy ancestral.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
Vistaboy
veterán
Részemről én is befejezem a bétát hamarosan. Tegnap találtam egy új "falut" (portált), ahol három NPC is új küldit ad, amiket eddig még nem vittem végig, ezeket megcsinálom. Utána elnézek még azokra a helyekre, ahol nem voltam, hátha találok még egy ilyen eldugott sarkot, ahol talán maradt még teljesítetlen küldetés. De ha már nem lesz több NPC, aki küldit ad, részemről eddig tartott a béta. Remélhetőleg a kampány része ennél minimum 10-szer nagyobb lesz, mert ez így akkor picsafüst, pusztán ennyi küldetésért nem fogom megvenni a játékot, mivel a multis részét magasról és ívesen ***censored***.
Nem tehetek róla, engem egyáltalán nem érdekelnek a MMO játékok. Kész, passz. Dög unalmas folyton ugyanazokat a feladatokat és eventeket ismételni nap nap után. Még ha lenne értelme fejlődni, akkor megérteném, de így minek? Miért szerezzek egyre erősebb cuccokat, ha azzal csak azt érem el, hogy Normálról átmegyek Nightmare-be, onnan Hell-re, majd Torment-re, de a térkép, a szörnyek és a feladatok is ugyanazok lesznek? Csak azért fejlődjek, hogy ugyanazt csináljam ismét, újra és újra? Egy hét alatt úgy megúnnám így az egész játékot, mint a pinty.
Félreértés ne essék: NEM MAGÁT A DIABLO IV-ET KRITIZÁLOM!!! Pusztán az MMO-része hagy hidegen, mert amíg nincs érdemi jutalom azért, hogy megérje vele foglalkozni, addig miért erőlködjek? Például a Diablo III-ban is már csak azért veszek részt a szezonokon, hogy megszerezzem a portrékat, peteket és hasonlókat. Amint megvan a Guardian, részemről annyi volt, mert a Leaderboard magasról nem érdekel, minek fejlődjek tovább, ha úgysem akarok felkerülni a ranglétrára?
Itt ugyanez van. Kár, hogy nincs benne a kampány, engem főleg az érdekelne, szarok az online részére, már bocsánat, de ez az igazság. Még ha úgy lenne megcsinálva, hogy a zónák különféle erősségűek lennének, és addig nem mehetnél át egyik területről a másikra, míg meg nem erősödsz, az más. Akkor lenne értelme fejlődni, és utána vadonatúj helyszíneken, más ellenfelekkel, más NPC-kkel, más városokkal, más küldikkel, stb. (Mint a WoW-ban Pl.) értelme lenne még az MMO-részében is fejlődni. De így, hogy gyakorlatilag már az elején bejártam a térképet, minden küldit megcsináltam, amit lehetett, a többi része már egyáltalán nem érdekel. És még ha a végleges játékban ezek a zónák nem is lesznek kezdetben nyitottak, már akkor sem lesz értelme többször végigvinni őket, mert nagyon kevés küldetést tartalmaznak, ennél minimum 10-szer több kellene, hogy felvehesse a versenyt egy igazi szerepjátékkal.
A grafika az egyetlen, ami kifejezetten tetszik, és megelőlegezem, hogy valószínűleg az átvezető videókra sem lesz majd panaszunk a Blizzard esetében. Remélhetőleg a kampány is legalább olyan hosszű lesz, mint a Diablo III esetén volt, mert akkor ezzel a látvánnyal és minimum olyan végigjátszási idővel, mint az előző rész kampánya, részemről már megéri a vásárlást, még ha az online részével csak tessék-lássék fogok is foglalkozni. Bár ez attól is függ, milyenek lesznek a Szezonok, mert ha jól megcsinálják és egyedül is végig lehet őket vinni, plusz adnak olyasmit, amiért érdemes játszani, akkor ok.
Most viszont a dungeonok egy idő után már rém unalmassá válnak. Kezdetben még jó volt őket felfedezni, tényleg van jó pár, ami egyedi látványt nyújt, némelyik különösen sötét, nyomasztó hangulatúra sikeredett (például amikor megtaláltam azt a helyszínt, ahol megidézték Lilith-et). De sajnos a legtöbb barlangban szinte ugyanazt a pár feladatsort kell végrehajtani, és borzasztóan unalmas, mikor az egyik Nightmare Dungeon végén aktiválod a következőt, ami a térkép másik felén van, tök más környezetben, erre amikor bemész, ugyanazt kell csinálnod, mint a korábbiban. Még a dungeon is tök ugyanúgy néz ki, az ellenfelek ugyanazok és még a boss a végén is egy-az-egyben megegyezik az előzővel.
Szóval ez nekem így nem gyere be. Én azt szeretem, amikor elindulok egy területről, felfedezem a környéket, megcsinálom a küldiket, benézek az utolsó falevél alá is, majd amikor már elég erős vagyok a terület kijáratát őrző boss-t legyűrni, megyek oda, kifingatom és megyek a következő pályára, ahol új terület, új feladatok, új NPC-k, stb. vannak.
Ne abból álljon már a játék, hogy csak azért kelljen erősebb cuccot szerezni, hogy átállítsam Nightmare szintre, ahol minden ugyanaz, csak erősebbek a szörnyek és jobb cuccokat dobnak. És azt is pusztán azért, hogy utána jöjjön a Hell, ahol megint ugyanaz minden, csak erősebb, később pedig Torment, ahol megint csak ugyanaz minden, stb....
Így hiába lett kitalálva az új Skill és Paragon rendszer is, hiszen ha nem lesz kellően hosszú a kampány, akkor nem erősödsz meg ott annyira, hogy értelme legyen ezeknek az über skilleknek. És megint csak az lesz a vége, hogy kezdheted az unalmas MMO-részt, oszt nyomadhatod orrvérzésig. Remélem, hogy ez még csak a Béta miatt van, és sok minden nincs még benne, amiért érdemes lenne küzdeni. Mert ha ennyi lesz ott is, sokan fogják otthagyni az első pár hónapot követően. Persze ez attól is függ, milyenek lesznek a későbbi Szezonok.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Daelion
őstag
válasz Vistaboy #1496 üzenetére
MMO résszel egyetértek az engem sem nagyon érdekel egy Diablo játékban de majd meglátjuk mennyire lesz 'erőltetve' a végleges verzióban.
Ne abból álljon már a játék, hogy csak azért kelljen erősebb cuccot szerezni, hogy átállítsam Nightmare szintre, ahol minden ugyanaz, csak erősebbek a szörnyek és jobb cuccokat dobnak. És azt is pusztán azért, hogy utána jöjjön a Hell, ahol megint ugyanaz minden, csak erősebb, később pedig Torment, ahol megint csak ugyanaz minden, stb....
Viszont ezt a részét a 'panaszodnak' annyira nem tudom hova tenni egy ARPG játékkal kapcsolatban.
Most nem azért de kb nem ez a alap lényege kb összes ilyen játéknak meg ezért játsszák sokan akik pont ezt szeretik?Már Diablo 2-t is le lehetett tenni miután befejezted a sztorit esetleg Hell fokozaton is, minek az x1000 Baal/CS/stb farm run meg minek egy fullos rúnaszavas gear-es kari ha ugyan azt fogod csinálni ugyan azon a fokozaton csak gyorsabban és könnyebben? 'most az opcionális PvP meg üzleteléstől eltekintve'
D3 ba én pl mindig kitűzök magamnak egy bizonyos GR szintet amit szeretnék elérni egy adott Seasonbe meg kari buildel és kíváncsi vagyok meddig bírom elvinni a saját kis SSFHC játékommal.
Ha közben LB-re kerülök akkor felőlem legyen ott a kari de nem az a célom. 'Mostani seasonbe is elvittem GR 135-ig Tal Meteoros Wizardot mert az volt legalább a célom és be is fejeztem a seasont utána/be sem kapcsoltam azóta a játékot'Ide venném még a looter shooter játékokat is mint pl a Borderlands széria, ott is ugyan ezt csinálod.
Farmolod ugyan azokat a helyeket azért, hogy meglegyen fullos geared/builded amivel aztán röhögve eltaposod a játékot amin már amúgy is átmentél valszeg vagy újra átmész a sztorin nehezebb fokozaton igazából szinte a semmiért.Tehát az, hogy ez a jelenség megvan D4-be is szerintem csak természetes mert ez ennek a 'stílusnak' a velejárója.
[ Szerkesztve ]
-
boeing
senior tag
válasz rumkola #1498 üzenetére
Főleg akkor élvezetes mikor,2-3 vagytok, és segítetek egymásnak. Meg ugye a Glyphs is úgy tudod ott levelezni a paragon táblákba, az is nagy többletet add. Van kihívás mert nagyon nehéz játék lett szerintem, vannak olyan rontások a kis bossokon is hogy csak na.Nem adják ingyen a bőrüket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen