- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Qva nagy ellenvélemény
Igen, a csapattagok kiesnek a csatából ha leütik a HP-t nullára.
-..na, hacsak nem HC módra vágysz, amikor az elesettek ténylegesen elesnek, eltemetődnek..és soha többé nem is találkozol velük, akkor megértem.Minden más esetben ez egy elfogadható megoldás..lényegesen jobb min a holtestek cipelése, vagy egy tömeges feltámasztás.
Amennyiben vesztünk akkor a győztes fél tetszése szerint bánik az elesettekkel,...ahogy az mi is tesszük ha mi győzünk.
Amennyiben csak egy csapattag is túléli a csatát, úgy az elesettek magukhoz térhetnek.
Egyszerű szabályrendszer.Én spec pagonyelf harcossal nyomulok nehéz fokozaton, és sokat szöszöltem a taktikai beállításokkal így a legtöbb csatában magukra hagyhatom őket,..de a nagyobb összecsapásoknál bele-beleszólok. Bénítás-kiütés-fagyasztás-hálózás..stb-mellé harci kombók, átváltozások szintén bábmester módban.
Egyenlőre nem érzem úgy, hogy jobb lett volna a legnehezebb fokozat.
De a részletesen beállítható taktikai résszel nagyon meg vagyok elégedve, látszik hogy müködik...sőt jó látni hogy a csapat az én elképzeléseim szerint harcol, és mégsem bábként kell levezényelnem egy csatát.amennyiben ez gyakós játék, akkor a Baldurs Gate is az volt (Durlag tornya mondjuk)...vagy melyik crpg nem volt az.
-
#70869248
törölt tag
A csatát el tudod veszteni...ez elég komolyság szvsz.
Viszont nem akarok egy szépen nevelt jól megismert karaktert elveszteni csak azért mert nem a tuti gyilkológép csapatomat raktam össze.Cimbim nagy bárd karakter, én monk-l tudok azonosulni a szerepjátékokban...nem akarok csak azért törpe harcos, elf íjászt, félszerzet tolvajt..stb választani mert azokkal kisebb százalékban fordulhat elő 'baleset'.
Az én DA karakterem pagonyelf harcos:[link], amint látod kicsit indián ...sisakot nem hord.
Ismerem annyira a crpg-ket hogy nehéz fokozatot válasszam, de nem akarom hogy ez azzal járjon hogy lvl12-n mondjuk meghaljon végérvényesen és újra kelljen kezdeni a játékot.
Szal amit látsz az szvsz csak formai eltérése egy feltámasztás/hulla cipeléses megoldásnak.De ott van az alvás-sérülés...szenzációs(san egyszerű) megoldás. A BG játékokban utáltam hogy egy sürgős küldetésnél altatom a csapatot a mágia és a hp miatt. Ezért aztán alig aludtak és piszok küzdelmes volt a játék.
Itt nem feltétlen kell, viszont a sérülések kegyetlen visszahatnak a karakterre..6-7 sérülés általában már egy lecsökkent sebességű, lecsökkent védelmi értékű, és alaptulajdonságaiban visszaesett karaktert ad a játékos kezébe.A NW taktikai AI-ja is messze elmarad ettől...tök jól össze lehet hangolni, tömeges kábítás, amire a harcos rögtön reagál hiszen mozgásában korlátozott az ellenfél és olyan harci cselekedetet hajt végre ami +támadás de - védelmi módosítókkal bír. ..de ez csak pl.
Néha rendesen rácsodálkozom a csatáraAzért írtam a qva nagy ellenvéleményt ...mert többet kaptam mint amit vártam, vannak benne olyan részek ami már-már a dos-os crpg-k hangulatát hozza vissza sztem
-
#70869248
törölt tag
Hangulat?...ez inkább meglep mint hogy ténylegesen tudjak rá hivatkozni, de pl. a tábor mikor első alkalommal megláttam az ilyen volt...Realms of Arkania táborverése jutott eszembe (már csak a zenéje hiányzott).
A sok duma is ilyen.
De jók voltak a feladatok is eddig...teljesen passzol a történethez. Amikor a törpét megfizettem hogy segítse a falu seregét. Bizonyos dolgok jól történnek, volt egy arc aki tökre kétségbeesett mert kínozva megölték az asszonyát...pont jó volt, nem volt sok...és nem csak azért volt ott hogy xp-t adjon (talán nem volt fontos)...vagy asszem uabban a faluban volt hogy elzavartam a kereskedőt...el is ment. Nem izé meg hozé....rendesen elfilóztam rajta, hogy hát végül is tényleg..azzal hogy elzavarom azok sem kapják meg a kaját akiknek még lenne rá pénzük.
Nem öltem meg, nem vettem el...elküldtem és ő el is ment.
..vagy amikor visszavertük a zombik támadását, és ott dicsőítettek úgy mondtam hogy kell valami jutalom, hogy közben úgy is éreztem..oké hogy mindenki örül meg minden, de én mint elf nem nagyon fogok elájulni az emberek bajától.
..és itt most lehetne hasonló apróságokat írni, ezek kiragadva semmik, de játék közben valahogy úgy a helyén van minden..jól van illesztve és súlyozva sztem. -
#70869248
törölt tag
Ez sztem amit írsz ma már nem jöhet létre csak egy módon, játékszerkesztővel (és persze megfelelő motorral).
Ahogy olvasom a különböző DA topikokat, az állam leesik.
Egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról hogy erre amit mondasz lenne igény. Persze lennél te, nekem is tetszene és még jópár arcnak...aztán slussz.
Manapság az mmorpg világban übercsapatok kellenek 5 nap alatt versenyszerűen kivégezhető játékok, gyönyörű grafika és animáció lehetőleg egyszerű játékosbarát szabályrendszerrel..ölés-ölés, hatalomérzet.Jelen pillanatban a Baldurs Gate sztem akkora bukás lenne mint ház. Ahol emlékszem hogy megmérgezték a csapatomat, észre sem vettem csak pár napra rá kidobták a cuccot és halál.
Mennyire nem vágtam hogy mi is történt...napokig kerestem a megoldást, míg a régi Guru-s Lily segített ki, hogy hol is mérgeztek meg (zöld karakter azaz nem ellenség), és az a pár napom van rá hogy ellenmérget szerezzek. Mentésem persze sehol...nem őrizgettem 3 játéknapnál régebbi mentést. De végül is volt egy régről, és azt visszatöltve újra nekifutni.Szal játékszerkesztő és neki lehet állni, de mint játékfejlesztő én nem vállalkoznék regényszerű rpg-re...
-
#70869248
törölt tag
Taktikától függ....sok esetben azért jobb egy gyenge csapatot összeállítani, mert rákényszerül az ember átnézni a csatákat.
Teszem azt a mikor a milíciát kellett kisegíteni, ott már csak a mágusom volt talpon és ő is felváltva pókalakban/emberként mire kénytelen voltam felszaladni a lovagokhoz nyomomban a két megmaradt zombival...nem érdekelt az xp...2×52pontért nem fogok töltögetni.Én nem szaladgáltatok karaktert aki magára húzza az ellent, ..ha szaladok akkor azért mert muszáj, de mindenki el van foglalva.
-elmevarázs (én amúgy is a kutyát viszem Sten helyett...jobban illik a karakterhez, meg Sten ügyetlen), a mágus és a kutya jól megoldják ezt a saját elfoglaltságuk mellett, illetve a mágus még fagyaszt, és manipulálja a csatát. Megfelelő mágiaszinttel a fagykúp kiszed 3-4 ellenséget annyi időre, hogy mellette még ráérősen elsüt ezt-azt.
Ahol az elmére ható varázslatok nem működnek, oda meg zúzófegyverek és más tipusú mágia. -
#70869248
törölt tag
válasz frame>24 #442 üzenetére
Nem a legszerencsésebb az már biztos ...valszeg megvan karakterszámra, hogy mivel lehet helyettesiteni.
De mindent egybevéve sztem jó,..cimborám régen együtt játszott a sráccal és nem kedveli, de nekem nem okoz problémát....sőt egész jónak tartom.Az IWD és a BG azért jobb mert sok könyvet olvastam a világról, és igy persze más. Hamarosan megjön a DA könyv is, kiváncsi leszek rá.
Viszont szintén harcközpontú játékok voltak, pláne az IWD/HoF. A BG1 az nagyon hangulatos volt, a BG2 már inkább másban domboritott, az IWD meg jóval csatásabb volt a véleményem szerint. Azz epikus hatás meg nekem egyáltalán nem jött át...ahogy a Salvatore regényeknek sem volt az erősége szvsz.Én már letettem arról hogy regényszerűen játszhassak egy crpg-ben, ezért befogadóképesebb vagyok
Morro' vagy Obli' egyáltalán nem erős hangulati oldalon (bár a Morro' jó volt grafikailag szvsz..települések pl) és a falnak futás/falnak úszás..pff egy halál.
Sztem ez egész jó...a tábortűz ének pl.Van ami nem teljesen tetszik...és persze sok mindent szeretnék még benne látni ami sajnos nincs benne, viszont a csaták nagyon jók, a történetvezetés is. A szabadság meg majd jön a DLC-kel sztem.
remélem. -
#70869248
törölt tag
válasz fiATHaLON #489 üzenetére
Nem alapigazság, csak magánvélemény:
A főhős, Drizzt valójában nem önmagával kűzd, hanem azzal a képpel ami lenni akar, ezért tűnik hiábavaló vergődésnek sokszor.
De ez sem igaz, hiszen ez inkább írói hiba...minden szereplő kiváló karakter majd szép lassan egy unalmas(abb) karakterré válik..
Entreri talán a legjobb példa, de Wulfgar, Bruenor is unalmassá lett a kiindulási ponthoz képest. ...még Jarlaxe is.
Drizzt sokadik nyakatekert filózgatásait meg a legjobb átlapozni szvsz.
A fejem fogtam annál a résznél amikor az elf becsapdázta, ...az akit az első (és egyetlen) drow felszíni portyája alkalmával vérrel bekent hogy életben maradjon, és Drizzt verte a tamtamot hogy márpedig a kerge elf maradjon életben, ő inkább halni akar. Körbe a barátai meg győzködték.
Majd mindenki meghal és feltámad, Cattie is vergődik a szívügyei miatt, Wulfgar balfék nője..akit nem is nagyon lehet érteni...ahogy a nevelt gyerekét sem. Aztán Entreri is bele kell essen a Drizzt lelki nyavalyájába. Bruenor 'feltámadását' megint felhúzott szemöldökkel olvastam...Kifejezetten kiváló magasságokból indultak a szálak és a karakterek, és a párharcok tényleg jók...néha néha visszatérnek jó dolgok, de a puskapor az első pár regényben durran.
Tolkien pedig messze-messze felette áll...összetettségében, átgondoltságában.
-
#70869248
törölt tag
[off]..hát igen, ..én a filmre nem haragszom (az első rész kerek 16 alkalommal volt meg moziban..ehh mindenkivel elmentem akit érdekelt )
..haragudni azért haragszom mert abbahagyták...csak a Númenoriakból kijönne még 3db 3 órás mozi...a hobbit kézenfekvő, és a Szilmarilokból is el lehetne forgatni 10 évet a teremtéstől kezdve.Én most is szeretem a Drizzt könyveket mert az első kötetek szvsz tele voltak ötlettel, arra tud az ember a legjobban haragudni akit/amit megkedvelt. Nem direkt szalad meg a szemem...egyszerűen azt vettem észre, hogy fél oldalt ugrottam és csak szavakat láttam, nem volt mögötte semmi.
Aztán már sajna tudatosan ellapoztam...belesöpörtem de nem ragadott meg.
sztem érdemes más íroktól is olvasni a világában, mivel maga mélysötét és az intrikákkal teli nőuralmi rendszer, a házak torzsalkodása, és Loth kiváló környezet.[/off]sistereg a levegő rendesen
-kép -
#70869248
törölt tag
nekem 2.2-s athlon, 2 g rendszermem, és gef7950gx2 (512) vga. Minden a lehető legmagasabb beállon a játékban, az élsimítás 4szeres, de ahogy nézem elbírna többet is.
pöpec...hálás is vagyok érte...gyakorlatilag a Nevewinter2-nél jobban megy (élsimítással pláne), és nagyságrendekkel jobban néz ki.Mindenhol minden tök folyamatos...a töltések ..hááát, én nem tettem fel a patch-t, de a Neverwinter után ahol modulok betöltésénél ha nem dobtam meg a mentőt, akkor kidobott asztalra....szal én csak veszett hálás tudok lenni
-
#70869248
törölt tag
na melyik jobb?
-
#70869248
törölt tag
ez sztem nem hiba max más, sok játék sokféleképpen próbálta már megoldani, mágikus zsák (BG/IWD) öszvér (talán DS), egymásra pakolhatóság (Two Worlds), teleportkő..stb
Az tény hogy egy hátizsákba is véges számú cucc fér bele..még ha olyan erős vagy mint pista akkor is.
A tábori láda enyhíti ezt a gondot némileg.De az inventory mindig is problémaforrás, ha valamibe bele akarsz kötni akkor az ott lesz, mert vagy hülyeség, vagy kinyírja a játékmenetet.
Még magasan a legjobb a mágikus zsák. -
#70869248
törölt tag
válasz fiATHaLON #594 üzenetére
Én nem játszottam a Mass Effect-l, itt egy táborban van mindenki, szabadban vagy különleges helyszínen el lehet érni. A világtérképen viszont már gyógyulnak is a karakterek....azaz pl. azt nem lehet megcsinálni egy helyszínen játszva, hogy egy össze-vissza tört karaktert elküldöd a táborba, majd visszahívod tökéletesen meggyógyultan.
Szintje marad annyi mint amikor elment a táborba...szintje és tapasztalati pontjainak száma is.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez a Neverwinter-ben volt hasonlóan, ...én sem szeretem ha nem felügyelhetem a karakterek fejlődését (hisz ezzel tudom ellensúlyozni hogy általában szándékosan gyengébb csapatot állítok össze).
Itt megmondom kerekbe még nem találkoztam vele, mivel nem nagyon váltogatom a karaktereket, illetve ha néha kénytelen vagyok, akkor ahogy lehet visszaveszem azt akivel jól is érzem magam a csapatban.
Egyébként eddig ahogy érzem kb. a -nehéz- játékbeállítás egyenlő pl. a BG -normál-
beállításával. Cimborámnál néztem hogy ő hogy játszik (normál+patch), bár még nem tart ott ahol én, de nekem nagyon hiányozna az agyalás egy nehezebb játékrésznél.
Sztem tapasztalt szerepjátékosnak nem lenne szabad normál fokozaton játszania...ez így meredeken hangzik, de nem falból mondom...szöszölős játékkal és nem félrefejlesztett karakterekkel (bármilyen kaszt/faj) a nehéz fokozat felel meg a megszokott - normál - fokozatnak.
A következő nekifutásra pedig feljebb lépni. -
#70869248
törölt tag
Sejtettem hogy így van, de alapból nem akartam nekiugrani a legnehezebbel (majd a következő, feltehetően törpe karakterrel ) köszi.
Az inventory-ban én lecserélek ha megtelik, annyit szoktam max hogy a másodlagos fegyverkészletbe még pakolok. De nem habzsolok, a nagyon sanszos fegyvereket meg tudom őrizni, az ezüstökért meg nem esz a penész...ha kell egy szál vassal felveszem a harcot!
Egy törpénél meg pláne ez a felfogás a szimpi[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nincs lehetetlen
Heart of Fury is ment az IWD-ben, nem hinném hogy megoldhatalan lenne a legnehezebb fokozaton a játék.
Inkább attól félek hogy kényszert éreznék a karakterválasztás terén...ez ugye az IWD-ben nem lehetett probléma, de itt nem minden karaktert kedvelek, na persze ez óriási előítélet hisz nem velük töltöm a játékot...de ez van. -
#70869248
törölt tag
fél óra?
..most komolyan, ezt érte volna el a Bioware eddig, hogy fél órát várj amíg lehúzod?!játsz vele egy kicsit, juss ki a világtérképre legalább, ha addig nem fogott meg halványan sem, akkor már nem is fog és nyugodt szívvel adj tovább a játékon.
Én ott már sejtettem hogy jó lesz ez. Később már tetszett is, az álomvilágban meg már kész lettem -
#70869248
törölt tag
itt:
[link]
ha aktív akkor automatikusan lépi a szintet...ha viszont nem jelölöd ki akkor bármennyi szintet is lép mire a csapatba került, te fogod elosztani a pontokat.Arnold2:
a karakterek alatt van két, nem túl feltünő, ikon. Az egyikkel az egész csapatot jelölöd ki, a másikkal kikapcsolod az együttes csapatmozgást (az AI-t máshol kell! )[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
kedvenc képeim onnan:
-Inferno+fire form
-dett, csak messzebrőlSajna a világra jellemző mosottság miatt nem lehet jó képeket csinálni, pedig nagoyn állat ahogy fel van fordulva minden.
Néha csak lestem, egyik formámban beröpítettem egy tűzgolyót (nagy csarnok teli ellenfelekkel), a másikban behajítottam egy sziklát, megrengettem a földet, és ellőtem magamra egy tűzlabdát...ezzel, bár röpült mindenki széjjel, az odaért ellenfelek már teljesen kész voltak...és akkor elő a kétpengét és forgószél...állat
Jó volt nagyon...ez élesebb, de messze nem az a hangulat: [link]
-
#70869248
törölt tag
Diablo klón a fejed már meg ne haragudj meg érte...
Attól még hogy nem áll meg lépten nyomon a játék már nincs benne taktika??..egyébként amiket felsoroltál annak nulla haszna van, inkább én mondok egyet..csapda érzékelés.
Inkább tapasztald meg a játékélményt, mint már előre azon keseregsz hogy mi rontja el/le.
Amint egy kicsit játszol vele már is látni fogod hogy újratermelődnek-e a lények, vagy üss le végre egy 'boss'-t hogy mit dob ki magából..vagy..
Dio' klon.. -
#70869248
törölt tag
Ez nem az én élményem, másolom..de jót vigyorogtam rajta:
"..Megfelelő ajándék + adott karakter küldetése + 60+ elfogadottság.Ezzel kapcs, pont tegnap volt egy szerelmi háromszögem
Morrigan, Liliana 90+ (szerelem) elfogadottság. Lili-t lesmároltam, Morrigent ágyba vittem.
Következő beszélgetés a harcmezőn: Morrigan-nek nem tetszik, hogy sok időt töltök Lilivel, féltékeny, de "nem szerelmes" - hazudik - jó lenne eldöntenem mit szeretnék, szakítsak Lilivel. Mondom minkettőtöket megtartanám. Hát hogy ez így nem működik. Mondom oké.
Lilivel beszélek, mondom ennyi, vége. Lili -10 elfogadottság, Morrigan = szex 2.0 (emellett akar adni nekem egy gyűrűt ami által mindig tudja hol vagyok. Mondom neki még mit nem?)
Adok ajándékot Lilinek, újból belémszeret, mondom újra kellene fogalmaznunk a dolgot. Hát hogy Morrigan, mire én: hármasban? Nem tetszett neki az ötlet. Behazudtam, hogy szakítottam a boszival, Lili szex 1.0, Morrigan lecseszett, békülőszex 3.0Nagyon lehet játszani a lányokkal, Lehet Wynn-t az öreglányt is elkapom valamikor, és bepróbálok egy gruppent.
"(pár szmájlit kiszedtem)..én nem csapongok, de azért jó volt ezt olvasni
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Elf csávó, Morrigan, Alistair, és a kutya az állandó csapat. (gyakorlatilag Jerome a 3 ember egy csónakban és a kutya csengéssel )
Egyenlőre én még haragszom az emberekre, azok a fránya lexikonok szal csak Morrigan-nal vagyok jóba, mert ő 'más'
Alistair jókat csatázunk az ellenfelekkel szemben, de még nem vagyunk akkora cimbik, nem hagyom. -
#70869248
törölt tag
Pedig én is úgy nézem, hogy nincs különbség:
-[link]ez a lényeg:
-Causal - Suited for players new to the tactical RPG genre or for people that just want to lay back and enjoy the story.
...
-Normal - For experienced RPG gamers.
...
-Hard - For veterans of tactical PC RPGs such as the Baldur's Gate series, who want a challenge.
...
-Nightmare - For the clinically insane.
Ennél több sztem nem is kell...elsősorban úgy is magát akarja megmérni az ember, a magasabb nehézségen rare loot már tényleg Dio' vonal
De készül még keményebb mod is, szal lehet még fokozni...más kérdés, hogy én max a nightmare-be fogok belekóstolni.
Más kiegészítéseket jobban várok. -
#70869248
törölt tag
sárkányölés: Ez világtól függ, van pár megalkotott szabályrendszer és világ.
Egy sárkány halála nem egyenlő az ember halálával,...nem is mérhető egy felfogásban, a sárkány mitikus lény. Egy démon sem úgy hal meg mint egy ember, sok esetben pusztán száműzetésre kerül..sőt Tolkien világában a tündék sem halnak hasonló halált mint az ember.
A sárkány megtestesülését lehet legyűrni, így is kell hogy legyen. Pláne egy Terry Pratchett regénybenDe persze sztem is tetten érhető a játékosok kiszolgálása a sárkányok rovására.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nálam eddig a legkeményebb az Jowan csatája volt a gyereknél...őt akartam átküldeni a démonhoz mindenképpen hogy jóvátegye az árulását, és simán el is gyalogolt a főcsatáig, ott viszont rendesen megrekedt..vérmágusként nem segítették a telérek, nem volt rajta semmi felszerelés, és mivel nem csapattag nulla potion..tök üres karakter.
Ott volt fejvakarás...gyakorlatilga azt hittem nem fogom tudni megcsinálni és még csak nem is hibáztathatom magam, mivel nem az én karakterem..nem ismerem, nem is tudtam vele felkészülni..stb.
Próbaképpen Morrigan-nal is megcsináltam, hát ő simán átgyalogolt a feladaton.
Szal végül is sikerült nem is tudom hány próbálkozásból mire rájöttem hogy megoldható, de nem tudom nightmare fokozaton is képes lenne-e rá.
Még így is kellett hozzá a mázli, hogy ne villámtámadással kezdjen, mert akkor buktam, nem maradt annyi mana, hogy sérülés nélkül kiüssem amíg ki nem helyezi a képmásait. -
#70869248
törölt tag
Sztem ez attól is függ merre haladsz a térképen, mert Jowan nekem korán megvolt, emlékszem nem volt használható mágiája...vérmágia volt, meg villám, és a többi elmére ható, meg persze életszívás. Ahogy felpakolta a gömbjét a démon már buktam is, hiába szintezi a mobokat a játék, egy alacsony szintű mágus nem túl erős...pláne hogy Jowan vérmágiája használhatatlan volt ott.
a két villám és az életszívás sebezte le annyira, hogy szétdobta magát, akkor kicsit lehetett pihenni, de ha nem tudtam kapásból lesebezni annyira, akkor a tűzzel kicsinált, a gömbjébe burkolózva nem tudtam lesebezni, illetve villámmal elszívta a manám.Lehet az volt a baj, hogy túl alacsony volt a szintje, de nekem egy csata sem volt annyira őszület mint az. az összes többinél fel tudtam készülni, volt inventory, ..itt gyakorlatilag a három varázslaton kivül csak a botom.
-
#70869248
törölt tag
válasz fiATHaLON #733 üzenetére
Nem kell lefektetned őket...azaz nem fognak rádmászni ha erre gondolsz.
Megfelelő beszélgetéssel éred el ezt a lehetőséget.A csapattal jóba lenni nem gáz, ezt kihozza a bajtársiasság sztem...simán bírható és vállalható.
Egyébként annyira nem is egyszerű...nem elég hízelegni és ajándékokat adni, jól kell kérdezni és válaszolni hogy közelebb kerülhess hozzájuk...mármint az összetettebb karaktereknél.
A küldetéseikhez meg nem kell lefeküdni velük[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kenesei1982 #764 üzenetére
Én egy fába mentem be, a cimbim meg egy könyvespolcnál vette észre hogy nem stimmel az egyik könyv.
Neki ez mindjárt az elején volt (mágus karakter). -
#70869248
törölt tag
válasz fiATHaLON #768 üzenetére
Nem tom, nekem csak ez az egy volt...de én nem erre vagyok 'kihegyezve'
Azért nem szeretem, mert végigjátszásokat, tippeket-trükköket nem olvasok, így ha egérbogarászás közben találnék egy titkos helyet, akkor késztetésem támadna végig egerészni az összes helyszínt...
De én nem akarok ilyet.
Ez kicsit hasonlít ahoz, hogy a kutya minden helyszínen tud hozni valamit..és ezért minden helyszínen körbekergetni,..hát kergesse a Rokko a rumos a rabló. -
#70869248
törölt tag
válasz fiATHaLON #770 üzenetére
Stonekeep..az egyik játék ami kimaradt. Emlékszem az egyik újsághoz adták és akkor azt hittem hogy na most. De nem
Sajnos más nem is hiszem hogy előveszem, utoljára újzélandon játszottam dosbox-l, mert a bringára vitt kis eepc-n vígan futottak a régi jó játékok..csak azok ,
király volt esőnapokon.
De amikor normális gép van, akkor a régiekre nem jut idő (pedig szerettem volna a Deus Ex régijét is kijátszani).[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kenesei1982 #788 üzenetére
Tapasztalataim szerint a karakterek nem hülyék, a kijelölt karakterrel fordulhat elő probléma, de a szövetséges karakterek képesek nagyon jól együtt dolgozni.
Természetesen nem mindegy milyen beállításaik vannak, de még az sem hogy milyen sorrendben.Én két harcos, kutya, és varázsló összeállításban játszom, lehet ezért nem merült fel gubanc, a harcosok remekül dolgoznak össze, a kutya pedig beállításai szerint csapódik hol egyikhez hol másikhoz, és ahogy tud bénít.
A varászló macerásabb, hisz összetett harcos karakter, aki csak manipulálja a csatát. a saját életerejét és energiáját jól óvja, a társait is jól támogatja és az alacsonyabb szintű támadóvarázslatait is jól alkalmazza, az erősebb varázslatokat viszont én intézem, ahogy az alakváltozást is.Talán próbáld ki, ohgy nevesítve ossz ki parancsot, azaz teszem azt Alister-nek az egyik taktikai parancsa, hogy ha a másik (nevesítve, nem csak mint szövetséges!) harcost támadják, teszem azt közelharci fegyverrel, akkor támadjon, és ez a másik karakterről vissza.
Ez csak egy taktikai parancs, de biztos hogy müködik, a többivel pedig már lehet részletezni a harcot a megszokott módon.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kenesei1982 #790 üzenetére
..nem tudom, ösztönözd
Arra mindenképpen reagálnia kell ha szövetségest támadnak.
Most nem az otthoni gépemről vagyok, de a két harcosnak meglehetősen egymásra mutató taktikai beállításai vannak, csoportosulnak ha valamelyiknek esik az életereje (ezt csak az írja felül ha az ellenfelének nagyon kevés életereje van), a kutya elereszti a mentális blokkját ha bármelyik harcosnak vészesen leesik az életereje. Persze ehhez az is szükséges hogy a kutya ne az íjjászokat vagy a mágusokat hajkurássza, hanem ott legyen.
A mágusom is a két harcosra van állítva, kivéve ha önmaga veszélyben van, illetve mágus van a környéken, mert akkor ahogy lehet megvillámozza.
összetett az biztos, de hát van elég harc finomra hangolni.
szerk:
Nem tudom mi lehet a probléma, megint csak azt tudom hogy nevesítve állítsd be, és valahova az elejére húzd.
Amennyiben pl. Alister-t megütik, arra reagálnia muszáj, ha olyan taktika van beállítva neki, hogy - mittomént mivel támadjon ha Alister-t közelharcmodorban támadják-.
Nem tudom mi írhatná ezt felül, márpedig ha áll, akkor nem tiszta mit csináljon...le van lassulva.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kenesei1982 #793 üzenetére
igen, simán a számánál megfogod és felhúzod bármelyik parancsot.
-
#70869248
törölt tag
Ez az én bűnöm a játékban -vonyítás- (asszem) néven van szerepeltetve...olyan fenemód rémületes, hogy nincs olyan ki milyen komolyan kamion aki ellenállna.
A könyv azt írja, hogy a kutyára nem vonatkozik a szinthatár..meg én amúgy is kedvelem. Az egyik olyan 'karakter' aki teljesen természetes hogy velem van jóban-rosszban.A következő karakterem törpe lesz, természetesen harcos,...ott már nem fog beférni sajna a 'blöki', hisz nagyobb lenne mint én
-
#70869248
törölt tag
válasz infectedmann #919 üzenetére
szellemalakban át tudsz lebegni a víz felett. Egyébiránt pedig arra kell menned amerre jöttél.
-
#70869248
törölt tag
válasz Vistaboy #1005 üzenetére
olvastad a könyvet?
...kicsit kiszolgálja a játékot, az elején ez talán zavaró azoknak akik önállóbb regényre gondolnak. De aztán kifejezetten olvasmányos lesz, és nagy támasz a játékhoz szvsz.
Több karakter megítélésében fontos szerepet játszhat...egyszerre olvasni és játszani a játékkal, játékban található feljegyzéseket pedig egészen különleges élmény.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz DerStauner #1081 üzenetére
??
Amennyiben támad, akkor folyamatosan lő a botból. Viszont ha valami combosabb varázslatot akarsz folyamatosan elövöldözni, az több szempontból sem lesz jó. Egyfelől a visszatöltési idő, másfelől elfogy a szufla.
Meg taktikázni kell...amíg az egyik töltődik addig lehet használni a többit.Kicsit játszani kell vele és minden kialakul.
-
#70869248
törölt tag
válasz Gothmog #1167 üzenetére
Sztem nem kell összegyúrni, a ToEE az más, más szabályrendszer, más felfogás.
Ez a játék a Baldur's Gate hagyományokat akarja követni, alapvetően stratégiai nézetre készült, és az ott megtapasztalt tulajdonságok meglétére-hiányára lehet rámutatni.Sztem nagyon jó a taktikai része...az enyém már piszkosul kicsiszolódott úgy érzem,
néha persze ki kell kapcsolni, de ez csak a legnehezebb csatáknál fordul elő...ez nem azt jelenti hogy nincs 'pillanatállj' ...a mágust általában kézzel célszerű irányítani,..de a többi karakter megoldja szépen. -
#70869248
törölt tag
válasz Gothmog #1170 üzenetére
..hát meg is lepődnék ha mást mondanál
Mert azt azért alapszinten sem nehéz beállítani hogy a minimális támadást megtegyék, teszem azt a harcosok a legközelebbi közelharcost támadják, a távolsági egységek pedig..és most ide tartoznak a mágusok is egy ilyen 'csökkentett módban' ..szal a távolsági egységek meg vagy nevesített karaktert támadó közel vagy távolharcost támadják, vagy..stb.
ezek pár taktikai lehetőségből beállíthatóak, nem kell hozzá fejleszteni a többi elérhetőségét.De sztem komoly szórakozást nyújt megtalálni a csapathoz illő legjobban működő taktikai beállítást..kicsit minijáték a dolog
-
#70869248
törölt tag
válasz Gothmog #1174 üzenetére
Érdemes fejleszteni...de nem mindenkinél, pl. egy alapvetően támadó varázslatokkal harcoló mágusnak nem kel sok, mert ott a nagy részét kézzel kell amúgy is elintézni, sok olyan varázslat van, ahogy írod is, amit az életben nem fog jól kezelni semmilyen AI..általában a varázslón csaták dőlnek el.
A harcosok azonban brutálisan együtt tudnak működni egymásra mutató beállításokkal, ez csak néha kavarodik meg...de ez benne van,..szórakoztatóan sok lehetőség van őket egymásra állítani..elmondani sem lehet. Arra kell egy kis idő amíg ez kicsiszolódik...pl. rájön a játékos hogy a fagyasztott ellenfél az melyik besorolásba tartozik, de utána látványos ahogy miután a mágus lefagyasztotta a harcos már használja is a megfelelő képességét hogy szétzúzza, ...amikor körbeveszik akkor a több ellenfelet sebző képességét használja, ...Leliana az nekem harc közben körbelopkod, de pl. ahogy valamelyik ellenfél lebénul már szúrja is meg...erre pedig nagy esély van, a kombók miatt is és a rúnák miatt is.
az alacsony életerejű ellenfélnél a harcos egy több csapásból álló, de kevés energiát felemésztő több kis sebzést okozó kombinációval támad...nem használja el a brutál energiamennyiségbe a kerülő nagy ütés képességét ami aztán esetleg mellémegy.
Látványos. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #1196 üzenetére
Nálam 3 harcos+ Morrigan a felállás...így Morrigan-nek át kellett vennie a támogató szerepet is,...de Wynn amúgy is egyfajta cheat a játékba annyira erős
Na meg miután beszólt az elfemnek hogy szolgálnom kell az embereket, azóta nem vagyunk jóba, malmozzon csak a táborba...van/volt olyan csata ahol rászorulok a tudására, de úgy kell róla lesöpörni a port ilyenkorA lopáshoz:
zsebmetszés:nem jár érte semmi tapasztalati pont ahogy észrevettem, sőt ha nincs legalább 1-2 hátizsák akkor problémát is okozhat, de helyszínenként 40 aranyat is jelenthet körbezsebelni az ellenfeleket, a nevesítetteket elsősorban.
Az pedig jól jön.
'sima' civil lopással akkor is vigyázni kell, ha minden lopás sikeres, mert egyszer berágnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Renault, Dacia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- eBay
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kés topik
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen