Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Nem néztem review-kat, csak futólag pár videót, de nekem úgy tűnik, hogy nem lehet szétosztani a pontokat szintlépéskor, amit sajnálok, ha valóban így van.
Ez a játék valószínűleg hasonlít az első részre, aminek a leglényege tulajdonképpen a pawn fejlesztése volt. Van egy currency, amit elsősorban akkor kapunk, ha a pawnunkat valaki kibérli. A pawn-nak nyilván a kinézete a legfontosabb, ezért érdemes csinos nőt alkotni, és miniszoknyával stb. ellátni, de a harci tulajdonságai is számítanak, és ami a lényeg, számon van tartva, hogy egyes szörnyekről és küldetésekről mennyi tudással rendelkezik. Minél többel, annál hatékonyabb a harcban, illetve szövegesen segít a küldetésben is, időnként mondja, hogy menjünk ide vagy oda, stb.
A 3 csillagos tudás megszerzése, az equipment farmolással egyetemben több végigjátszáson átível, egész jól el van szerintem találva a játék befejezése utáni motiváció a játék folytatására.
Ami az első részben az egészbe belerondít, az a harci képességek, azaz a végső, magas szintű statok megszerzése. Ugyanis szintlépéskor asszerint kapunk pontokat, hogy éppen milyen vocationje (milyen class) van a karakternek vagy a pawnnnak. Ha 200. szinten maximális erővel rendelkező magic archer akar lenni valaki, azt úgy tudja elérni, hogy 1 percet sem játszik magic archerként, hanem 200. szintig sorcererként játszik, mert azzal tudja maximalizálni a magic statját. 200. szinten kb. 500 különbség van az átlagos és a minmaxolt magic stat között, ami buffolással azt hiszem 2000, ami már elég ahhoz, hogy fele, vagy harmad idő alatt meg lehessen ölni egy nagyon erős szörnyet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest