Új hozzászólás Aktív témák

  • formula01

    aktív tag

    ~50 órám belement a játékba, úgy érzem muszáj kiírnom magamból a véleményem, nem lesz spoilerfree.

    Pozitív:
    - A világ szép, érdekes, el lehet benne kóborolni
    - A combat élvezetes
    - A vocationok változatosak
    Van pár ötletes és változatos sidequest, amik minőségben bőven meghaladják a main questeket.

    Negatív:

    SPOILER!!!
    - Ennyire kusza, sehova sem vezető, rövid sztorit én még nem láttam RPG-ben. Teljesen jól, izgalmasan indul a történet, elindulunk 1 úton, végrehajtunk a fővárosban kb. fél tucat questet, aminek a kiteljesedése a koronázáson kellene megtörténjen, ami előtt letérdel a pawn, mert valami nem tetszik neki, ezért mi is hátraarcot veszünk, és elindulunk a világ másik nagy területére, és a történet ezen szála itt kb. ennyiben is marad. Nem mellesleg ezzel, amiről azt gondoltam, hogy kb. a játék első ötödében ha lehetünk, nagyjából letudtuk a fő történeti szál konkrétan kétharmadát. WTF?
    SPOILER!!!

    - Totál logikátlan a játék, a legkisebb faluba is mindenki felismer minket, mégis egy hamis "Arisen" van a trónon? Bemehetek Disa szobájába a palotában és még vele is beszélhetek? WTF?

    - Teljesen semmilyen felejthető karakterek

    - Ha magadtól nem indulsz el felfedezni, a játék ~80+%-ából nem látsz semmit.

    - Konkrét területek le vannak tudva 1 db teljesen opcionális side questel, ami 1-2 óra alatt teljesíthető. (Pl. elfek).

    - Vannak szintén totál opcionális területek, ahova ha véletlenül nem vergődsz oda, nem látsz semmit. (Pl. Mist Land)

    - A lopakodási rendszer nevetséges, bárhova, a legjobban őrzött helyekre, a palotába bemehetek, bár a játék figyelmeztet, hogy elkaphatnak, gyakorlatilag ha körbe futkozok az őr körül sem csinál semmit, 1 perc múlva meg random odajön hozzám és elkezd ütni. Naívan thiefre átváltottam a vocationom a "lopakodós" küldetések előtt, teljesen felesleges.

    - Mivel a combat élvezetes, alapvetően élvezetes a felfedezés, de tizedszer végigmenni ugyanazon az úton, ha épp nem akarsz portolni, mert spórolsz a kővel baromi unalmas.

    - Az ellenfelek nem változatosak, goblin, nagyobb goblin, farkas, másik fajta farkas, repülő szar, éneklő repülő szar, emberek, meg 2-3 féle gyík

    - A nagyobb szörnyekből szintén van 3-4 ami állandóan ismétlődik, később lesznek sárkányok, akikkel egyáltalán nem nehéz a harc csak hosszú és unalmas. A medúza elleni harc volt egyedül valóban érdekes.

    - A pawnok időnként nagyon hasznosak, időnként full retardok.

    Olyan érzésem van a játékkal kapcsolatban, mintha megalkottak volna 1 baromi jó, érdekes világot, élvezetes harcrendszert, lett volna 1 elképzelés a sztorira, aminek aztán a közepéből kivágták úgy legalább 60-70%-át, benne hagyták az elejét, meg a végét, és végül lett belőle ez, ami még DLC-nek sem lenne túl combos. Vannak a játéknak nagyon szerethető pillanatai, abszolút jól elszórakoztam vele, valszeg még NG+ba is 1 kicsit el fogok kóborolni ha nemsokára a végére érek, de ez egy abszolút befejezetlen játék, egy óriási kihagyott ziccer, és szerintem nagyon elfogultnak kell lenni, hogy valaki ezt ne lássa. Ennél a játéknál a 2006-os TES Oblivion a grafikát leszámítva konkrétan MINDEN szempontból jobb játék még ma is, a Skyrimot, Witchert meg már meg sem említem, nem egy liga.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák