Új hozzászólás Aktív témák

  • jolti05

    őstag

    válasz V/ #60998 üzenetére

    Jajj, bocsánat, elsiklottam a másik kérdés felett: Szervizben átültették a telefont erre az "új" kijelzőre, majd a boltban bekapcsoltam, minden rendben volt, majd zsebre raktam és sétáltam úgy egy kilómétert, majd elővettem, hogy kikapcsoljam (mert csak 4%-on volt az aksi), erre akkor már nem érzékelte a digitizer az érintést... Visszamentem a boltba, elvileg ma ránéztek megint a szervizben, de (akkor épp) nem produkálta a hibát. Azt az infót kaptam, hogy ha újra előjön, akkor több, mint valószínű, hogy hibás a kijelző.

    Azt magam is tudom, hogy sajnos sokáig tartott, amíg oda jutottam, hogy szervizbe adjam; nem tudtam másképp megoldani és a munkám miatt nem értem rá. Ha kifutottam egy bizonyos időintervallumból, vagy az eladó nem hajlandó egyezkedni, megértem (legalábbis az első okból kifolyólag), csak érdeklődni és informálódni próbálok, hogy vannak-e még lehetőségeim.

    Egyébként hogyan ketyeg az idő az átvételtől? Kap az eladó egy értesítést, hogy a csomagot kézbesítették? (Szerintem nem, valamint én sem írok alá semmit, csak kiveszem a csomagokat a postaládából, vagy a postás a kezembe nyomja.)

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

Új hozzászólás Aktív témák