Új hozzászólás Aktív témák

  • kék szín

    friss újonc

    Sziasztok! Örülök, hogy az Elden Ring az év játéka lett. Gratulálok a fromnak és mindenkinek jó szórakozást kívánok hozzá.
    DE! Szeretném az Eldennel kapcsolatban kisírni magam. előre bocsi.
    Ez csak egy játék, mégis olyan csalódást érzek vele kapcsolatban, mint egy szakításnál. A from játékaival játszom szinte kizárólag és a ds1-2-3, BB és a Sekiro annyira de annyira betaláltak, ráadásul egy szép ívet mutatnak nekem amiből az Elden kirántott most teljesen.
    Kb 200 órám van most benne és ez azért ennyi, mert nem hittem el idáig, hogy tényleg nem sikerült egyetlen itemet sem beletenni a készítőknek, amivel tudok azonosulni. Ami mégis tetszik , az a korábbi részekből jött de itt már koránt sem ugyan olyan jók. pl Uchi katana.
    Összeszedtem bánatom okozóit:
    A gurulás mesteri szintre került. Ennyit összesen nem gurultam eddig a szériban mint itt. A sekiróban a hárítás és a penge alatt átcsusszanós dodge után egy csökkentett üzemmód ds3 nem tudta elérni nálam a kívánt hatást. A különböző power uppok,spellek és buffok, ashesek meg kupák ....az ilyesmit mindig kerültem az Elden pedig nagyon eröltette ezeket. Sőt.
    A gurulás egy atomrobbanás közben láthatatlanná teszi a hitboxom de ha nem gurulok ( mivel minden fegyónak van kis area effektje) kb akkor is eltalál vmi, ha nem látom. Az area effekt az eldenben csúcson pörög ami nálam minden játékban olcsó jános megoldás. Itt az area effektnek is van area effektje.
    Pálya design: A belső terek és itt a várakra gondolok teljesen okék de minden más....talán ez a leguncsibb mindközül. Vannak szintek , layerek okés de főleg a felszínen az egyetlen dolog amivel játszottak szinte az a szintkülönbség okozta jajh kerülök még egyet mert a 2d térkép becsapott. És ennyi. Hegyek elég unalmasak , az pedig akad itt bőven. Viccből sem tudnám megversenyeztetni egy 2015-ös BB Nightmare Fontier hegyvidékkel sem kinézetre sem designra.
    Nagyjából ezeket el is tudnám engedni de a harc az ami leginkább fáj. A bossok a végtelen poisi és endurance mellett megtehetnek mindent is ellenben én mindenbe elfáradok és mindenből kiüthető vagyok. Az enemynek mindent szabad nekem semmit. A sekiróban ez okés volt mert ugyanabban a ligában indult a karakterem amiben mindenki más is az adott világban. Ugyanaz a gravitció hatott ránk. Az Eldenben úgy érzem a bossok fejlődtek az előző címekhez képest de akit irányítok, az visszarepült a ds2-3 ba. Ami maradt az a jó öreg menekülj és gurulj vagy igyál egyél meg mindent és lődd le valamivel. Ügyesebbek 20 gurulás után két anim között üthetnek párat. Arról ne is beszéljünk , hogy itt egy két bossnál abszolút dobkocka gurításon múlik egy egy győzelem.
    Úgy voltam mindezzel hogy, semmi gond. a barátokkal majd lovagolok a naplementében és mindezekről eltereli a figyelmem de torrent hegyikecske nem működik multiban. Szóval igyekeztem nem hozzászoktatni magam a lovamhoz, mert invade-nél elpárolog alólam.
    És még egy kis sírás. Npc-k.....Azért áll egy szomorú gólem akár többszáz órát egy helyben a réten hogy rám támadjon amikor arra járok. vagy ha ketten vagy többen verekszenek de megjelenek, hirtelen kitör a béke és mindenki összefog ellenem. A nyilt világ nagyon kihozta ezeket és sandbox hangulatot kölcsönöztek a vándorlásomnak a térképen. Sajna ezek visszaraktak azonnal a valóságba.
    Remélem tök egyedül vagyok a véleményemmel és mindenki boldog órákat tudhat magának a játékban. Nálam ez sajnos mellé ment. Nagyon akartam szeretni az Elden Ringet de úgy látszik itt nem volt meg a kémia. Lehet többen megírták már ezeket előttem is. Nem olvastam vissza minden kommentet. Jó DLCket és arénákat kívánok nektek!
    Szép napot Pacsi!

Új hozzászólás Aktív témák