- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- PlayStation 5
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Úgy látom Ommm és a TC között maradt némi tüske a Rulettkerék W140 Mercedesszel kapcsolatban.
Ezt a cikket gondolom már láttátok, mert ki volt tárgyalva a fórumon is.
Most Vályi facse oldalán volt egy bejegyzés róla.
Vályi István
tSpuo2 nshorerSctdesf
· Shared with Public
Nem az az ember vagyok, aki a sarokban zsörtölődve-morogva csendben megtartja a véleményét, ezt tudhatjátok. Ebből az életben sok gondom bajom származott már, de aludni jobb így.
Gergő e-mailben megkeresett azzal, hogy pár sort írjak neki erről a régi projektről, amely temérdek olvasót, állandó figyelmet és hájpot hozott annak idején a helynek, ahonnan sokan ismerhetnek/utálhatnak tetszés szerint. Valamint reklámbevételt is.
Nem gondolom, hogy bármiért kellett volna, de a tisztesség azt diktálta, hogy írjak, nincs bennem már akkora tüske, hogy ez nehezemre essen, ráadásul mind a mai napig van ott egy-két ember, akit barátomnak mondhatok. A levelezés persze megvan, de nem hiszem, hogy szükség lenne rá a későbbiekben, pusztán a miheztartás - és a mélységes csalódottság miatt - teszem ide ki ezt a pár sort, amelyet válaszként küldtem, mert ami most megjelent, az az egész Rulettkerék-projekt egy olyan félreértelmezése - és érintettségem okán - az ebbe belerakott munkám (és itt ne csak ezt az egy autót lássuk), időm és energiám csatornába lehúzása, melyet csak olyan szerkesztési elvek és motivációk mentén vagyok képes értelmezni, melyek komoly súllyal estek latba akkor, amikor sok évnyi kemény munka után onnan felálltam.
Pár alap, mely nem titok:
- a Rulettkerék projekt célja soha egy percig sem volt az, hogy ezzel valós és mérhető pénzt keressünk, aki egy kicsit is konyít a médiához, az tudhatja, hogy az ilyen tartalmi együttműködések haszna nem ott és akkor csapódik le, amikor egy ilyen - pláne az akkori reklámbevételekhez képest - alacsony értékű, filléres tárgy gazdát cserél
- sosem lett pontosan és számszerűen, tételesen kiszámolva a végső költség, hiszen nem is lehetett számszerűsíteni a barátokkal elszerelgetett munkaórákat, a napokat, melyeket motelszobákban vagy kanapékon aludva töltöttem Szegeden, ahol hibamentesítettük az autót, hogy képes legyen megfeleni a rá váró feladatnak. De nem lehet számszerűsíteni azt a hatalmas segítséget sem, amit azoktól a barátaimtól (idegen szó a mai fiatalság nagy részének) vagy azoktól kaptunk, akik látták a bolondságot ebben, legyen ez Ámon Pista (Isten nyugosztalja) vagy Olivér, akit azóta is barátomnak tudhatok.
- természetesen - és ez le is lett anno írva - pontosan tudtuk, hogy a szopórollerre ülünk fel ezzel, de buli és a kultikus típusnak köszönhetően magas olvasottság miatt ezt már csak brahiból is bevállaltuk, már akkor sem csontnélküli hárompontos volt egy W140-es Mercedes 4 kilóért, ezt elég pontosan tudtuk
- Gergő fiatal, talán már ember sincs a közelében, aki hiteles képet tudna neki adni arról, milyen időket éltünk akkoriban, vagy ha van is, inkább nem mond semmit, ezért nem neheztelek rá, nincs miért, ő egy ilyen szerkesztőség tagja lett, ahol az autóbuzéria gejzírjének a képe még ott lóg a falon, de az értelmezése már más. Pejoratív, meg nem értett és elfogadhatatlan egy kicsit. De ez már csak a privát véleményem, ne érdekeljen titeket sem és megbántani sem akarok vele senkit, attól függetlenül, hogy tisztában vagyok feketeseggű mivoltommal ott, ahol annak idején az asztalon megágyazva éjszakáztunk, vagy éppen 12-13 ezres tömegrendezvényeket raktunk (-tam) össze a térdünkön. Van fülem, van hátam, van orrom, érzem, ha repül a szar valahonnan.
Szóval Gergő, nincs harag, köszönöm, hogy megkerestél, hogy írsz és akarsz valamit csinálni, de a jövőben megkérnélek téged és mindenkit ott, kérlek ne keressetek sem hasonló, sem más esetben, akik a barátaim, azokkal tudom tartani a kapcsolatot e nélkül is. A szerkesztési elveiddel ne haragudj, de nem tudok azonosulni, ahogy lassan azzal a lappal sem (kis kivétellel) ahová én valamikor sok-sok évvel ezelőtt becaplattam a kis bőrjakómban, hogy jobbá tegyem, ahol autókról és autózásról volt szó, amiben mi felnőttünk és arról az iparról, amely minket érdekelt. Lazán, belemenősen, jogosítvánnyal, beszakadt körmökkel és olajfoltos arccal. Nem az én tisztem megítélni, mi maradt ebből mára.
A továbbiakban neked és a létező összes felettesednek sok sikert kívánok úgy a hazai médiapiacon, mint a magánéletben is. Én is csinálom a dolgom, amíg tudom és hagyják, előttetek is áll egy kijelölt út, haladjon rajta mindenki a maga feje után. A miénk már sosem fogja keresztezni egymást a jelenlegi Totalcarral, ebben biztos vagyok.
És ez nem egy túlélőverseny, megtaláljuk a helyünket a kis, hazai piacon, aztán ha már nem megy a szekér, akkor csinálunk mást. Ne legyen ebből kamucirkuszos színjáték a közönség előtt, ezt leírtam, mert úgy éreztem, le kell és itt is marad, a Facebook-oldalamon, ami az én privát felületem.
Vályi István, Pista avagy Omm,
aki a "driftes cimboráinak csinálja a hülye videóit"
helyesbítek, hogy pontosan idézzek:
"a hülye driftes cimboráinak csinálja a videóit"
utóirat: Csapattunk is, jó volt, egyszer próbáld ki! 🙂
Csatolva a válaszom Gergő megkeresésére.---------------------------------------------------------------
Vályi István <xxxxxx@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 2., Cs, 18:57):
Megvesszük, amit nem mersz!
Ugyebár ez volt a szlogen, amellyel annak idején Bandival kitaláltuk ezt a baromságot, amiből életünk remek kalandjai születtek, mint amilyen a Marea-buli is volt, a kötélvégen 99 ezer forintért elhozott, hámló fényezésű zöldségé. Igazából akkor nem tudtuk, de nem a lakkot dobta le magáról, hanem a textilt, amolyan alternatív Monica Bellucciként, hogy aztán odaadja magát nekünk, mi pedig - ha már ezen a vonalon elindultunk - jól megraktuk odakint az Eifel-hegységben erdeiben, reggel is, délben is és este is hazafelé. Imádtuk azt a gépet.
Na de már akkor azon járt az agyunk, hogy méltó módon kretén dolgot találjunk ki, mert azt már az elején megbeszéltük, hogy Csikós, Bandi és én leszünk a sorrend ebben, tovább nagyon nem láttunk (volt egyáltalán tovább? Nem emlékszem.)
Télen elég sokszor eltévedtünk már akkoriban is a Pilis erdejei között, sajnos jellemzően éjszaka, amikor nehezen tájékozódik az ember, így mindig a kanyargósabb utakat dobta ki valahogy a navigációs rendszer, de élveztük mocskosul. Tök mindegy, hogy az a Bandi parittyagumi-erejű 504-es Peugeot-ja vagy egy Sierra, E30, bármi volt, a lényeg, hogy hátul hajtson, lehetőleg ne féllábú legyen (aka hegesztett vagy sperres), nem a tempó számított, hanem a dicsőség. Így addig passzíroztuk a dolgot, hogy a lehető legalkalmatlanabb - ámde hátsókerekes - típust választottuk. Ez lett a bálna, melynek már a megvásárlása is önmagában is akkor szocio-flesh volt, hogy abból Kafka regényt írt volna, folytatásosat.
Én sokat köszönhetek annak az autónak, nem csak remek barátokra tettem szert általa (akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot), hanem alaposan meg is ismertem a típust és miután teljes mértékben rendbe lett rakva a futóműve, na azóta tudom, hogy milyen az, amikor egy futómű önmaga mechanikai mivoltában tökéletesen komfortos, mindenféle légzsák és trükkös elektronika nélkül, mint manapság. Az ott az autógyártás egy olyan csúcsterméke volt minden tekintetben, melyet arányaiban nézve költségoldalról meg sem közelítettek azóta sem és ez a tény még átcsillant néha a leharcolt külsőn, a sokéves magyar taknyoláson és minden felszívott kokaincsíkon vagy végigkurvázott éjszakáján a nagy budapesti 90-es évek sötétjében.
A W140-es Mercedes számomra azóta is etalon (volt szerencsém pár igazán megkímélt darabhoz is), még úgy is, hogy az ortodox Mercedes-hívők köpnek rá.
És hát iszonyat sokat röhögtünk vele, amikor lehegesztett difivel, bömbölve zúg fel a hegyre - lapon - egy hosszú Bálna, abban azért van vitamin. Még akkor is, ha már éreztük az ATF szagát és tudtuk, hogy előbb-utóbb kileheli a lelkét az öreg, négysebességes, hidraulikus automata nem igazán szerette a tiltást és a hegesztett difit, amit Ámon Olivér cimborám csapatós Bálnája alól kaptunk kölcsön. Epic móka volt, és naná, hogy este mértéktelen sörözésbe fulladt a buli mindig, pláne, hogy megjöttek a Gödöllő-környéki csapatós cimborák is egy pirostarka E30-al és együtt verettük, egészen addig, amíg nem szólt Botond barátunk (a szállásadó gazdánk), hogy lehet pakolni kéne, mert a helyi vadőr vagy mi az anyám kínja már jelentett minket a rendőrségnek (pedig igazán csak egyszer estünk be a mezőbe, igaz, akkor azért rángattuk egy darabig, míg kijött) és figyelnek.
Na sebaj, megcsináltuk még a remek kis videót, ahol Panic Peti barátunkat meghúztuk a Bálnával, miközben ő snowboardozott az út melletti hóban (talán kitúrod hozzá a videót, de a képet biztosan megtalálod) és egyik este elindultunk haza.
Rézmányi Balázs jött a kísérőautóval, ami egy 4Motion TDI Multivan volt, DSG-váltóval, természetesen tesztautó volt az is és nem is gondolta volna, hogy megtudja, hol lakik a Jóisten, amikor éjszaka Zsolna (vagy Zólyom?) közelében egyszerűen megadták magukat a rommá égett lamellák a Bálna váltójában és bizony a Multivan húzta hazáig, úttalan-utakon (hiszen autópályán vontatni nem lehet) a több, mint kéttonnás Bálnát. Mi odabent az égett ATF szagban, kocsányon lógó szemekkel csak azt figyeltük, mikor és mennyit mozdul a Multivan komplett hátfala, amikor a hasonló vontatásban nem éppen rutinos Balázs egy kicsit megrántott minket és nem volt időnk megfeszíteni a kötelet.
Az a DSG váltó biztosan megköszönte, bár ha jól láttam nem is olyan régen kék villogóval ment, a rendszáma a retinámba égett az alatt a pár óra alatt, szóval él még a szerencsétlen.
De él még a Bálna is, bár ahogy követem elég viharosan, de alakul. Ez van, ha mindenki praxisa elvisel némi flexibilitást és egy projekt lassan mozdul a cél felé. De megvan, ez a fontos, megmentődik. Nekem pedig maradnak a képek és az újabb ötletek. A végén persze még hab volt a tortán, hogy nullára kihoztuk, ami azt jelentette, hogy a maradék pénzzel bele lehetett vágni a következőbe. Valami Audi vagy mi volt, nem ugrik be, de azt hiszem az. Jó kis buli volt.
--------------------------------------------------------------------------------
Ziegler, Gergő
júl. 6., H 12:40 (1 nappal ezelőtt)
címzett: én
Szia,
Köszönöm!
Kiszedek belőle pár mondatod, és azokat beleteszem!
Gergő -
-
Samott
addikt
Csak mert az eredeti cikkben nem lattam semmi Valyi hibaztatast, sot kifejezetten segitokesznek mutattak be (ahogy a baleknak probalt meg honapokkal is kesobb segiteni). Most az a baj hogy megirtak mekkora szerencsetlenseg volt az egesz sorozat? Az mar akkor is latszott, amikor az eredeti szerzok foglalkoztak vele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Beba Snake
junior tag
válasz ezittketto #68244 üzenetére
Mert sok idióta úgy gondolja, hogy a "nőstények" nem b@sszák szét annyira a technikát, mint a hímek. Egy új kuplungszett muternál 3-6 hónap. A pedagógus barátnőjénél meg 3 hét volt.
---
Ja, Maruti-ról van szó. Drágább bele az alkatrész mint egy VW Golf-ba.
[ Szerkesztve ]
Szigorú a stílusom, mint a lópokróc. Nem miattad, nem ellened. A sündisznó is tüskés b@ssza meg a ló! Aki meg belém rúg, azt székely módra visszaadom!
-
Jahno
őstag
Jajj, múltkori motoros sztoriban is hasonlót emlegettem az arcnak, aki Indiával példálózott.... Hogy okés, legyen valami hangja, csak legyen mellé mérték is, mert mikor 10 kilométerről hallani és járdán kiszakad az agyam, az nem buli. Mutattam Neki indián statisztikát, szépen megírtam, hogy ott 5en ráadásul 20 köbcentis szaron tömörülnek és ugyanannyira veszélyes teljes gázzal falnak menni, mint álló helyben feldőlni vele, miközben itt tuningolt spormotorokról van szó és ne maszatoljunk már ennyire, induljunk el egy szálon és Európával, meg itt egy videó pár utcai karcolásról, itt és itt vannak a szakmai és kevésbé szakmai írások. Reakció? "Szia Bocs de tiltalak mert hülye vagy" Megérte :-D
-
zetor2000
senior tag
válasz eattila #68359 üzenetére
Nekem bazi magas létrákon, amit festők használnak, szokott lenni ilyen "félsz"-em. Nem igazi tériszony, mert nem nevezném annak, mert olyan létráról, amit nem festők használnak, nincs bajom. Talán ismered azt a típust, aminek minden eresztéke laza, és imbolyog, és mozog, minél magasabban vagy, annál jobban. Na, arra, ha fel kell menni, akkor 1-2 sör jól szokott jönni.
Ritkán van ilyen, mert általában földközelben mozgok.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
npera
újonc
Boba, ezt mindenképpen skubizzad!
Simsonnal Alpokban 3300 km csomagokkal. A szent őrület. Sőt A Szent Őrület. És mennyire patika a gépezet!
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68367 üzenetére
Amikor egy "annyira" nem túl meredek hágóban hajtottak felfelé kettesben 23 km/h tempóval az ütős volt. És a hangján hallatszott, hogy ez kábé a maximális fenntartható sebesség anélkül, hogy berágna a motor.
A mai agyhalott módon erős túraendurókkal meg igazából az a határ, hogy mennyire mersz felgyorsulni két kanyar között. Az olyan vérbő gépek, mint a Ducati 1260-as rettenete vagy a hasonló KTM vagy BMW már közel 160 lóerőnél járnak.
-
-NoVa-
addikt
-
zetor2000
senior tag
Megnéztem a Shaun a bárány és a Farmonkívüli-t. Érdemes.
Bármelyik verzió nézhető, már ami normálisabb minőség. A történet nagyon aranyos Kisgyerekkel is ajánlott. Nekem valahogy "németes" lett pár jelenet, de gondolom az eredeti angol feliratokat tartalmaz.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
-
BobaHWSW
újonc
válasz zetor2000 #68371 üzenetére
Kolleganom a 250es suzukival nemmer autopalyara menni mert keves es nem erzi ugy, hogy van eleg ero a cuccban. Emberfuggo.
Ujzelandon 100 a palya limit. Itt az en motorom pont jo es szepen huz. Otthon mar neccesebb lenne, nemetorszagban meg lehet ezres motor kellene a jobbik fajtabol.
-
Jahno
őstag
Óóóóó, valamelyik klubost mindjárt megkeresem, hogy bezzegrégen is akadt hasonló helyi magyar hülye.
Ha meg motor, akkor nyomokban azt is tartalmaz, de inkább poén útifilm. Szomszéd fotós csoportból elmentek egyet vidéken veretni:
Meg is van, a cikk. Tatabányai bányászlámpával mi alakítottuk meg jó időre a magassági motorozás világrekordját. Na jó, kicsit gyalogolni is kellett a sivatagban, meg szörfözni, meg pár mellékes:
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68371 üzenetére
Engem szüleim minden erejükkel próbáltak eltántorítani a motorozástól. Megakadályozni nem tudták, csak késleltetni. Mondjuk azt eléggé, még most sem kezdtem el
Viszont az érdeklődés megvan, csak az idő és a pénz hiányzik. Bágátell.
Ahogy én az S51 Simsont értelmezem ott van kábé 50 ccm és a lóerőket sem kell sokáig számolni. És talán 4 sebesség, plusz az üres. Szóval ha meg is futja könnyű és kicsi pilótával a 100-at (óra szerint, hátszélben, amikor a bolygók együttállnak), akkor is olyan lehet a dinamika, hogy húzod neki és vadul váltod a sebességeket, majd lenézel az órára és 47 km/h-nál jön a negyedik....
HWSW-n volt egy nick, aki lett Ivan Drako talán. Ő tuningolt Simsonokat, de ténylegesen komplett motor tuning és rezo és minden. Na, azok bőven 100 felett mentek, ha jól emlékszem. De kábé közük nem volt az eredetihez már.
-
-
zetor2000
senior tag
válasz BobaHWSW #68373 üzenetére
Lehet, én sem mernék
De azért egy mai motor szerintem műszakilag messze túl van a Simson kategórián. Semmi bajom a Simsonnal, csak én nem mernék nekivágni ilyen túráknak vele. Szerintem nem élné túl, és lám, ezek közül is egy trélerre került. Lehet, a következő városban kipofozták, de. És azért Kelet- és Nyugat-Németország még nem volt olyan régen... Szóval ezt a keleti bölcsek szerintem nem annyira csinálták meg.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Engem nem kellett eltántorítani, jogsit se szereztem eddig
De cangáról tudom, azzal mekkorát lehet perecelni, nem kell nekem motor hozzá. Se autó. Elég egy roller, amit lábbal hajtok, azzal is összetöröm magam, ha arról van szó
De láttam sok "hülyegyereket" akik ilyen kaliberű gépekkel küzdöttek. Egy kis településen A-B közt menni oké, de ekkora túrákat megtenni...Cirka mint Smarttal föld körüli útra menni.
Mindegy, biztos élmény voltEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Izgalmas!
Tegnap este hívtak a fiber telepítő cégtől, hogy ma jönnének. 2018-ban költöztünk ide, akkor az előző tulaj szerint már 1-2 éve tárgyalták a fiber installációt a területen. A kivitelező, aki a hálót építi ki (de nem szolgáltat netet saját maga) nagyon lassan tárgyalta le a dolgokat. Amikor mi költöztünk akkor kellett éppen aláírni a szándéknyilatkozatot, hogy akkor szeretnénk mi is optikai kábelt.
Két opció volt:
- 5k SEK ha 2018-ban szerződöl
- 25k SEK ha az első kör után akarsz csatlakozniMi bejelentkeztünk az előző tulaj révén az első körbe. Aztán vártunk és vártunk. A kivitelező közben nevet váltott. A lakóközösség elkezdte tárgyalni, hogy nem kellene-e felmondani velük a szerződést, de aztán kifulladt az a vita is.
És akkor tegnap este hívtak, hogy ma jönnének a "boxot" telepíteni.
A vicc az, hogy az optikai háló még nincs sehol. És egy ideig nem is lesz, mert ha jól értem azokba a csövekbe nem tudnak telepíteni amiben az ősrégi koaxos TV-kábel alapú mai cucc fut. Részben az a cég birtokolja a csöveket és nem akarnak közösködni a fiberesekkel. Szóval akkor jön az ásás. És az szerintem nem megy majd gyorsan. Állítólag Karácsony előtt kész lesz. Csak azt nem mondták, hogy 2020, 2021 vagy 2022
Ha sikerül összehozniuk és lehet választani végre net szolgáltatót, akkor a Bahnhof lesz az. Ők azzal lettek ismertek, hogy amikor a svéd hatóságok és netnácik elkezdték vegzálni a békés polgárokat a szerzői jogok miatt, akkor egy csomó net szolgáltató azonnal kiadta az adatokat. A Bahnhof pedig naponta törli a logokat és alapból VPN-t ad és nem ad ki semmiféle adatot. Szóval jó lesz ez.
-
ncc1701
veterán
válasz zetor2000 #68394 üzenetére
Engem is csak az tántorított el, h centire pontosan, saját káron tudom, h bicajról mekkorát lehet zakózni, még 20-al is. Mocival esélytelen.
Tűzoltó srác néha jött le konditerembe, h ne szóljunk hozzá aznap, mert darabokban szedték össze a motorost, kb vödörbe az alkatrészeit. -
npera
újonc
Én próbálok "segíteni" a motorosoknak, de ha olyan tempóval jön vagy annyira durván manőverezik, akkor leginkább az segít, ha egyenesen megyek tovább. És van az a tempó, amikor már gyakorlatilag nem hagy esélyt se a reakcióra. Ami veszélyes lehet, ha éppen én magam vagyok manőverben, ami keresztezi az ő "röppályáját".
Eddig még nem volt probléma, de tudnak olyan tempóval jönni, amikor már csak az őrangyal segíthet.
-
zetor2000
senior tag
Alépítményt építeni nem olcsó multaság, csoda, hogy 2év alatt lezongorázták. Ez az a "közmű alagút", ami az utcán megy a föld alatt, és onnan vannak leágazások a felhasználói berendezések felé, vagy az azokat kiszolgáló szolgáltatói berendezésekhez.
Nálunk a lakást kivitelező leszerződött a hazai legnagyobbal, hogy akkor optika a kezdetektől, és tényleg, beköltözés után 1 hónappal, mire odajutottam, hogy kéne net, pár napon belül jöttak, megcsinálni. De a kivitelező csinált még egy beállást, hogyha akármi is lenne, akkor legyen annak is csöve. Ilyenből egy van, az előszoba és a folyosói elektromos elosztó szekrény közt, illetve az előszoba és a nappali egyik fala közt. Azaz, ha kéne, akkor tudnék fogadni másik szolgáltatót is.
Persze most jobban belegondolva, én elfoglaltam azt a kiállást, mert kellett még 230as aljzat, és az most ott van.
Szóval ez a 2év ez szerintem nem is rossz eredmény, kérdés, milyen sávszélesség és mennyiért lesz elérhető?Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- TCL LCD és LED TV-k
- Célegyenesben a Yettel TV
- Nők, nőügyek (18+)
- Gaming notebook topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magisk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs