Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #76030 üzenetére
Először megvárod, míg ősz lesz és ellepik a falevelek. Ha éppen nem szitál az eső, akkor lazán fellocsolod és már haladhatsz is, nem is kell kötelezően csak az első féket behúzni a kívánt ponton, mert szinte bármivel el tudod érni a kívánt hatást átközlekedésileg
-
Gabibácsi
tag
válasz ezittketto #76030 üzenetére
olyan 160 felett már egész jól nem fogod érezni
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #76030 üzenetére
Ez nagyon függ abroncstól, felnitől, guminyomástól, macskakőtől, kocsi tömegétől, lengéscsillapító karakterisztikától, etc...
Ha a rugózatlan tömegre gondolsz, akkor az szenved a legjobban a tranziensektől, meg aztán a "rugózás", amibe beleértem a szilenteket, lengéscsillapítót és rugókat is.
Ami a legrosszabb az valami sajátfrekvencia megtalálása, amikor a kocsi felúszik és gyakorlatilag nincs kapcsolatod az úttal. Vagy a fejed harangozik a két ablak között. Ezen extrémumok között vonulva én még a szabályos sebesség alatt haladnék, elkerülve a saját frekvenciákat.
Ha lelassítasz lépésre, akkor egyik gödörből a másikba döccensz, olyankor gyakorlatilag egy mini kaszni torzulásos tesztet csinálsz. Az extrém a két színusz fél fázissal eltolva és diagonálban torzítja az egész kocsit.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP VICTUS 16,1" Full HD 144 Hz, i7-11800H, 16 GB, 512 GB SSD, RTX 3060 6 GB
- Eladó bontott dell, lenovo, hp alaplapok
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- 1060 6GB, Logitech G PRO X Superlight - Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen