- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowguard
senior tag
válasz micafighter #6550 üzenetére
Szöget ütött a gondolat a fejembe, megkerestem a neten
If Dogmeat has not yet been encountered, by avoiding the Red Rocket truck stop earlier in the main questline, Nick will call him with a high-pitch frequency whistle and introduce him here, apparently having worked with him in the past. -
micafighter
nagyúr
válasz Shadowguard #6552 üzenetére
-
#74018560
törölt tag
Megcsináltam a befejezést, nem tartott túl sokból Kb 150 óra alatt játszottam ki a fősztorit, DLC-ket és mellékszálak nagy részét.
Így visszatekintve hiányolom valamelyest a valós RPG elemeket, szinte semmi következménye nincs a döntéseinknek, illetve a vége felé már az volt az érzésem, hogy a meglévő elemeket veszik elő újra és újra.
A befejezés kifejezetten semmitmondó volt, a frakciók kiirtották egymást (ennek se láttam semmi értelmét) aztán ennyiÖsszességében persze nagyon jó játék a Fallout 4, szerintem singleplayerben(!) még semmivel nem játszottam ennyit.
Most viszont erősen elgondolkoztam h adok egy esélyt a Witcher 3-nak még ha nem is fog meg annyira a fantasy világ, azt mondják abban még nagyobb a felfedezhető terület, illetve igaz RPG...
-
#74018560
törölt tag
Nekem 4 starcore maradt, de nem tudom hol kéne keresni őket. Annyira über az a páncél?
Nerd rage + emergency controls kombóval így is végigtoltam az utolsó küldetést (Brotherhood kiírtása) élet töltés nélkül hardon Szerencsére pont előtte találtam egy robbanó tölteteket szóró AK-t, 75-ös tárral senki se tudott megállítani
-
#74018560
törölt tag
válasz micafighter #6556 üzenetére
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz #74018560 #6554 üzenetére
A Witcher 3 minden szempontból kettéhugyozza (PC módon fogalmazva: köröket ver) a Fallout 4-et.
Egy kiváló élménytől fosztod meg magad, ha kihagyod."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
crue
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #6559 üzenetére
Ízlés kérdése, engem a Witcher 3 nem tudott lekötni, pedig többször is próbálkoztam vele. A Fallout 4 annál inkább.
-
micafighter
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #6559 üzenetére
Witcher 3-ba és F4-be egyaránt több száz órát öltem, mindkettőt nagyon szeretem, ahogy a Fallout 3-at és NV-t is. W3 és F4 másfajta játékok, mindkettő jó a maga nemében De megértem hogy neked a W3 sokkal jobban bejött, mert a Fallout 3 meg az NV is jobban bejött neked mint a 4, a W3 meg közelebb áll azokhoz, mint az F4-hez.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #6559 üzenetére
Hatalmas Fallout fannak tartom magam a 2. rész óta (saját idejében játszottam vele), de ennek igazat kell adjak.
A W3 egyszerűen a legjobb játék, amivel valaha játszottam 20 év alatt...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
#74018560
törölt tag
Feltettem most a Witcher 3-at, játszottam vele vagy 3 órát. Igen, van amiben "jobb" de így elsőre nem dobtam hanyatt magam. Átvezető animációk, párbeszédek sokkal mozisabbak, ezért történet mesélésből jobb a Witcher, kérdés mennyire lesz jó a tartalom
Harcrendszer eddig nem valami nagy show: cserélgettem kardokat, próbáltam "okosan" küzdeni de kb ugyanaz volt végig a harc: pörög-forog és vagdalkozik, ehhez képest a Fallout 4 sokkal átélhetőbb.
Rám a Fallout 4 nagyon nagy hatással volt már az elejétől fogva, a végére éreztem csak azt h ellaposodott.
Ilyen érzésem az eredeti Fallout 2-nél nem volt, Perk rendszer sokkal titokzatosabb volt, ami rendkívül érdekessé tette a szintlépegetést. Lehetett sírokat rabolni és egyéb gazságokat csinálni, amit a játék jegyzett.
Én végülis nem bánom, hogy a Fallout 4 az akció felé ment el, mert kellett ilyen is.
Most így belegondolva talán 1 játékot tudnék mondani, ahol a történet, rpg elemek és az akció is tökéletes arányban volt: Diablo II.[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz #74018560 #6563 üzenetére
A tartalomtól nem kell tartanod (ha! micsoda poén! ). A Witcher 3 az a játék, ahol a legutolsó mellékküldetés is érdekesebb, mint a Fallout 4 egész sztorivonala; de befejeztem az offolást, elnézést mindenkitől.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Desy
tag
A kutya olyan társ, mint akár melyik. Ha akarsz játszol vele, ha nem, akkor nem. Csak egy fontos küldetésben van szerepe és ha éppen van társad [vagy nincs] csak mellékszereplővé válik [ha olyan válaszokat adsz]...
Láttam másnál, "le[ki]cserélte" ... jó móka az is.
Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
#74018560
törölt tag
válasz bLaCkDoGoNe #6564 üzenetére
Én még egy OFF-ot hozzátennék, csak mert nem a Witcher topikot akarom szét flame-elni
Szóval szerintem a Fallout 4 olyan mint egy felturbózott FarCry 4, változatosabb történet, több RPG elem.
A Witcher 3 meg olyan, mint egy tökön rúgott Diablo II. Unalmasabb történet, semmitmondó fegyverek, olyan középszerű az egész. Arra pont jó h lekösse a figyelmet, de sok pluszt nem ad.És ezen a ponton elgondolkoztam, hogy mitől lesz egy történet jó, kimagasló vagy középszerű. Igazából elég csak az egész sztori lényegét 2 mondatban összefoglalni, ha az érdekes, akkor már kész is, nem kell csavarni rajta tovább. Lényeg h átélhető legyen.
Ott van pl. a Doom: "A Marson rekedtél egy kutatóbázisban, amit elleptek a pokol teremtményei. Egyetlen esélyed a túlélésre a harc."
Vagy Fallout: "Az emberiség elpusztította önmagát a végső leszámolásban. A túlélők elszigetelt csoportjai egymással küzdenek a törvények nélküli kilátástalan jövőben."
Diablo, eredeti TombRaiderek: "Ősi, 1000 éves mítosz elevenedik meg, felkavarva a világ sorsát, ami mostmár a te kezedben van."Ehhez képest új TombRaider: "Hajótörést szenvedtél, kapcsold be a rádioállomást." vagy "Folyasd apád kutatását". Witcher: "Találd meg a lányt."
Witcherből számomra hiányzik a monumentalitás. Gyűrűk Urában pl az tetszett, hogy volt A Gyűrű, ami mindent meghatározott..... ehhez képest a Hobbit, ami majdnem ugyanarról szólt (de mégse) semmilyen nyomot nem hagyott bennem.
Egy jó játéknak már az elején sejted a végkifejletét, érzed h van egy cél amit el kell érni és a történet ezt segíti eszkalálni. RPG mellékküldetéseknél annyira nem tudok azonosulni az olyan küldetésekkel, amik abszolút nem kapcsolódnak a fő szálhoz és csak a farmolást segítik elő. Semmi értelmük.
Akkor ott volt még pl. a STALKER, aminek az alapötlete zseniális, imáadtam a könyvet és a filmet is, a játékba meg beleraktak valami értehtetlen branscorchert meg monolithet. Végigvitte az ember és csak annyit mondott a végén: "Ok" :-|
Belenéztem a Metro 2033-ba is, nem tudom milyen a könyv, nem olvastam; de a játék full gagyi. Szörnyek, alagút és ennyi
[ Szerkesztve ]
-
#74018560
törölt tag
válasz micafighter #6567 üzenetére
Igen, ez sajnos így van és már korábban is írtam, hogy a fősztori a Fallout 4-ben sem túl motiváló.
Ettől függetlenül a környezet, a túlélő-horror jelleg és a poszt-apokaliptikus atmoszféra kárpótol az előbbi hiányosságért. Ezért lesz a játék csak "nagyon jó" és nem "tökéletes".Ha meg itt tartunk, amit én még másképp csináltam volna F4-ben: Nuka-Cola DLC egy-az-egyben kihagyható. Nagyon túlpörgették ezt a kóla témát Akkor már inkább miért nem power armor gyárat raktak bele?
Illetve hiányoltam a tárgyleírásokat, hihetetlen sok geget el lehetett volna rejteni bennük..... F1-2-nek pont ez volt az erőssége ....[ Szerkesztve ]
-
#74018560
törölt tag
A játék befejezésekor (illetve már jóval előtte is) ezek a fegyverek voltak nálam - rövid leírás következik -
Nehézségi szintet viszatettem normalra a képek kedvéért, illetve tudni érdemes, hogy Big Leagen kívül kifejlesztettem minden sebzést adó perket (Gunslinger, Rifle Man, Commando, Heavy Gunner + Awarness, Bloody Mess)
Ez volt a legjobb kézi fegyver, amit találtam:
Volt nagyobb sebzésű is, de ezzel elég gyorsan lehetett aprítani. Amikor már nagyon keménynek érzed magad jöhet a Dunken McLoad feelingEléggé meglepődtem, hogy pisztoly tud ekkorát sebezni:
PowerArmoros csókák 2 lövésből pusztultak hardon... igazából ez ilyen fun gun: sok szükség nem volt rá, viszont lőszerrel takarékoskodni, szórakozni tökéletesKözelharcra ez volt a legerősebb mordály:
Bármit le lehetett írtani vele a képernyőről másodpercek alatt, eszméletlen erős és a 32-es tárral ez többnyire megtörtént újratárazás nélkülAz egyik kedvenc fegyverem:
Csak a játék vége felé találtam meg és nem tűnik túl erősnek, pedig az! Pillanatok alatt ledarál bármit[ Szerkesztve ]
-
#74018560
törölt tag
Sokáig ez a sniper is a kedvencem volt:
Bullettime nagyon adja sniper modban. Sajnos a játék végére már kevés volt a sebzése, viszont mivel ez volt az egyetlen éjjellátó puskám, ezért megtartottam
Robotok ellen tökéletes, illetve ha hamuvá akarja porlasztani az ember az ellenfelet:
Korábban az egylövetű verziót használtam, de automataként is ugyanolyan jó: tiszta StarWars feelingEz volt az első számú sniper puskám:
Ez volt a legerősebb egylövetű karabély amit találtam. A dupla critical shot különösen jól jött egy küldetésnél, ahogy pont csak 1 lövés leadására volt időm .....Végül pedig a heat-seeking missle:
Hatalmas poén, ahogy rá-lock-ol az ellenfélre és onnantól kezdve annak nincs menekvése 4-es tár pedig tökéletessé teszi a Bossok leírtásáhozVégül egy extra kép a statokról:
FarHarbor, Dima utolsó küldetésében szedtem össze ezt a páncél szettet, azóta se találtam jobbat.[ Módosította: lezso6 ]
-
csabsz13
aktív tag
válasz #74018560 #6571 üzenetére
a missile launcherhez hozzá rakott targeting computer-hez mi kell? (perk, mod ilyesmi?)
AMD Ryzen 2600x 3.6GHz - BE QUIET! Shadow Rock Slim - MSI B450 Tomahawk - KINGSTON HyperX Predator 32GB DDR4 3200MHz - ZOTAC RTX2070 AMP! EXTREME - FSP Aurum Gold 550M - Bitfenix Merc Alpha
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz #74018560 #6566 üzenetére
Nagyon érdekes dolgokat írtál, egy csomó mindenre szívesen reagálnék, de nem akarom teljesen szétoffolni a topikot.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
micafighter
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #6573 üzenetére
Szerintem nem off ha F4et hasonlitjátok másik játékhoz
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz micafighter #6574 üzenetére
Az én észrevételeim ennél általánosabbak lennének most.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
#74018560
törölt tag
válasz bLaCkDoGoNe #6576 üzenetére
Jöhet privátban is
-
S e t h
nagyúr
Ha egy társnak megcsinálom végig az által felkínált küldetést, akkor hol látom a plusz perket, ami ezt követően aktiválódik.
Plusz ez a perk csak akkor aktív, ha ő a társam, vagy ha lecserélem akkor is aktív marad már, mivel megcsináltam a küldetését?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
woryz
senior tag
Engem az idegesít benne (most lehet hülének nézni teljesen ), hogy mennyire megfontolt a karakterem, hogy egyik pillanatban örömmel felfogadom, majd a következőben elküldöm, mert nem akarok követőt!
Nem hiszem el, hogy ezek ott a nagy játék fejlesztőben nem gondoltak arra, hogy ne legyen kötelező szarakodni követőkkel (de lehet segített volna az is, ha normálisan "működnek").
-
woryz
senior tag
válasz Shadowguard #6581 üzenetére
Ez tetszik!
-
Desy
tag
válasz S e t h #6579 üzenetére
... bal felső sarokban megjelenik akkor amikor történik. Utána lényegtelen. Az után is él, ha elküldöd.
(#6580) woryz
... a játék lényege, maga a játék! Egy szuszra nem lehet mindent megtenni. Döntésenként változnak a következmények és a végkimenetel. Az összes DLC -t figyelembe véve ez majdnem féltucat, bár az út és az események minden esetben a "sole survivor" kezében összpontosulnak. Az NPC csak kiszolgálja a karaktert és a vele történő együttműködés plusz bónuszokat ad. Van, ami csak rövid ideig él, és van ami megmarad. Minden "társsal" érdemes játszani, hogy az általa kínált bónusz ajándék aktiválódjon. Ezek az előnyök akkor érdekesek, ha nem települt semmi az eredeti játék felturbózására. Ám de... nem célszerű egyik "társ" NPC mellett sem leragadni a szükségesnél tovább, mert akkor elveszhetnek történeti akciók és esetek.
Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
woryz
senior tag
Én nem is akarok mindent megcsinálni, de amit tudok / találok és érdemesnek ítélek azt egyedül, ilyen serteperte, ajtónyitogató (tolóajtót felugrással) állatok nélkül.
Valami miatt én egy olyan karaktert tudok elképzelni a játékban, mint Clint Eastwood, egyedül a világ ellen. Olyan kinézetű legényt is választottam, és neki se kutyája, se macskája, csak a shotgun-ja. De ezt a készítők nem támogatták - legalábbis úgy érzem most (mondjuk még csak Concordig mentem el a játékban, szal lehet korai a következtetés. )
Sajnos a Skyrim óta nem játszok követőkkel, mert nem tetszenek a folyton csapdába lépő, halhatatlan sík úton elakadó, mindig az ajtóba álló, menekülést gátoló valamik, amik mindent csinálnak csak nem segítenek.
-
esikl012
tag
Sziasztok!
Pár hete újra kezdtem egy új karakterrel a játékot.
Cambridge-i rendőrségnél a ghoulok kiirtását követően nem tudok beszélni Danse-vel, mert csak azt hajtogatja, hogy "még jön ellenség" vagy valami hasonló. A rádió is be van kapcsolva a Military frekvencián de a hang nem mondja a segélykérő szöveget. Valaki találkozott már ezzel?A korábbi karakteremmel gond nélkül eljutottam idáig és simán csatlakoztam a frakcióhoz.
Sok munka van abba' ám, hogy ennyire félősek, Halottak vezetnek itt riadt kis élőket.
-
Desy
tag
... ledőltem. [és most... jön a fetrengős röhögés] Valójában értelek. Tényleg. Ám-de áldozat nélkül nincs győzelem. Ez a játék éppen a társ-kapcsolatokra épül. Ráadásul mind ezt úgy teszi, hogy unalomig lehetsz az, ami akarsz lenni és akkor, amikor kedved van hozzá! [persze kellhet némi nyelvi ismeret ennek teljes és időszerű kihasználására]. Minden rajtad múlik! Azon, miként irányítod a történetet... bármit kihagyhatsz akár mikor ... és legfeljebb visszatérsz újra és folytatod. Vagy sem.
Teljesen szabad a játék! Mert ez játék...Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
Desy
tag
válasz esikl012 #6586 üzenetére
.. egy vagy jön ellenség, vagy egy elakadt valahol amit nem vettél észre.
Kettő... talán kiemelt öltözeted, fegyvered, alkalmatlan társad van ami akadályozza [a program] továbblépés[é]t.
Három, nem tudom... mert nem ismerem a teljes szituációt.Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
Desy
tag
válasz #74018560 #6566 üzenetére
Ami leírt az megmutatja, hogy a mai eladási listák szerint mire van igénye azoknak akik megvásárolnak játékokat. A sablon téma eladható. A sablon film eladható. Az egyéni vagy művészi alkotás a kutyát se érdekli, mert vagy elalszik rajta, vagy kivonul, mert nem ért az egészből semmit.
A fejlesztők-készítők forgatókönyvírók mind egymástól tanulnak és egymástól szedik össze azokat az elgondolásokat, amik nekik tetszenek. A gyártósor meg legyártja a nagy álmot....
Mindig az lesz a lényeg... ki hajlandó és mennyit beletenni a nagy üzletbe?!Egy biztosan állítható. Egy játéktól olyat elvárni ami nem célja és útja... teljesen felesleges.
Olvasom itt, hogy fő fonal meg azt, hogy miért nem így és úgy. Miért a Kóla a támogatott miért nem a ... vagy akár az autó gyár [esetleg az erőátviteli páncél gyártási] vonal. Ezek esetében talán, meg kellene érteni magát a történetet? A helyzetet? Persze.... Mindenki azt nyilatkozik, amihez kedve szottyan. És úgy, ahogy akar. Ám az egyéni igényeket tényszerűen kielégíti az a sok ezer kiegészítés, amiket rajongók gyártottak nem kis energia bedobással ... és költséggel ... mások megelégedésére vagy éppen a nemtetszés kinyilvánításáért.
A nyitott játék lényegét azok nem látják, akik ilyennel még nem találkoztak. Habár ez csak részben képzelhető el. Sok ilyen alkotás van. Mercenaries2, Crysis3, Farcry4 és mások... Ez lényegében egy rövid módon jellemezhető. Szabad mindent. A döntések a következmények előszereplői. Feladat, cél, mindenütt van. Ilyen egy Rambo vagy Joe jellegű vonal játékba nincs. Ott csak egy úton lehet menni és arra, ami előre kijelölt. Nem lehet kihagyni semmit. Ha elakadsz nem jutsz tovább, amíg meg nem oldod a talányt. Ez, itt éppen attól más, hogy ilyen megkötés nincs!Mellék szál, fő... minden nézőpont. A történet olyan, ahogy alakítja valaki. Addig terjed, ameddig csinálja. Ha abbahagyja és mást csinál az is lehetséges .... de ez egy 4 órás Rambo játéknál elképzelhetetlen.
Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ha szerinted a F4 egy művészi értékkel bíró, nem sablonos alkotás, akkor tényleg durván túltoltad a Jet-et. A létező legkommerszebb, legsablonosabb szart sikerült sok év kitartó munkájával összelapátolni a Bethesdának.
Orbitális marhaságokat vagy képes borzalmasan modoros stílusban, terjengősen leírni, hogy a hajam égnek áll.[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Desy
tag
válasz bLaCkDoGoNe #6590 üzenetére
Oh... szerintem akkor ugorj neki és olvad el még egyszer.
Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Utoljára több tíz évvel ezelőtt kellett a "Mire gondolt a költő" című vidám népi játékkal szórakoztatni magamat, mostanában nem hiányzik, szóval ezt most kihagyom, kösz.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
gyimger
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #6590 üzenetére
Gyakran visszatérünk ide. Épp a napokban találtam rá egy videóra, amiben ismerős kritikákat hallottam a játékról, aztán rájöttem, miért Amit tavaly a Bethesda honlapjára írtam, idáig és egy reddit témáig jutott.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
esikl012
tag
Nem tudom mi lehetett a probléma, visszamentem egy régebbi mentéshez és így már tudtam csatlakozni Danse csapatához. Kár, hogy most újra végig kell játszanom amit már eddig elértem.
Azé kösz!Sok munka van abba' ám, hogy ennyire félősek, Halottak vezetnek itt riadt kis élőket.
-
HaaS
addikt
-
micafighter
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #6590 üzenetére
Ha nem tetszik a stilusa, ne olvasd a kommentjeit. Nem kell egyet érteni a játékkal kapcsolatos nézeteitekben, de a személyeskedést mellözük ha kérhetem
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz gyimger #6593 üzenetére
Hires lettél Érdekes dolgokat irtál egyébként, van jópár dolog amivel egyet értek, de az is látszik egyébként hogy annyira nem méllyedtél bele a játékba, csak hogy 1-2 példát hozzak irtad ugye hogy a raiderektől nem tudsz chemset vásárolni pedig tudsz egyébként, mondjuk a ,,get quest from one of the factions before you go on war with them" ezt se igazán értem, mert egy bizonyos pontig nagyon szépen lehet evezni a semlegesség útján, az összes frakciónak a jó oldalán maradva tudsz mindenkinek questeket csinálni, a Bunker hill-i harcban pl egyik frakció se lőtt rám mert mindenkivel jóban voltam Azt se nagyon értem hogy nem találtál otthonodra, több hely is van a játékban ami lehet otthonod, és it nem Diamond Cityre gondolok első sorban, hanem Goodneighbour-ra vagy Covenant-ra például, vagy a 88-as vault-ra, ahol vannak questek is, a szomszédok backgroundjába is bele tudsz mélyedni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #6597 üzenetére
Mondjuk nekem az otthonom egyértelmüen castle volt
-
Desy
tag
válasz esikl012 #6594 üzenetére
... a lényeg a siker.
... KÁR? Miért? Nem a játék a lényeg? Ha nem, akkor mi?
....
Egy játéknak akkor van értelme, ha élvezi azt a használója. Ha csak a problémákon tépelődik ... akkor nem játszik. Kritizál. Más munkáját becsmérli. Neki talán, akkor lehetséges, hogy másik típusú játék kellene... [főként, ha semmit nem költött rá]
A csúszótalpas vagy kerekes kiskocsit, talicskát, kordét.... és a többit minek hasonlítgatni? Mindre érvényes, hogy lehet szállítani velük valamit. Mástól elvenni a játék örömét-bánatát, miért lenne dicséretes?Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
gyimger
őstag
válasz micafighter #6597 üzenetére
Egy ideje nem játszottam a játékkal, akkor is csak az alappal (de megérte nekem a season pass... várni kellett volna) és elmondom, mire emlékszem én ezekkel kapcsolatban: én akárkivel, akármikor, akárhol találkoztam, legyen az akármelyik kisebb frakció, mind megtámadott. A nagyobbak közül elsőre nyilván csak az Institute, de a Gunners, Children of Atom, Triggermen, stb. sosem hagytak békén. Miért? Míg a New Vegasban pont fordítva volt, akkor támadtak meg, amikor okot adtam rá (Powder Gangers, Boomers, Great Khans, mindegy), még a "rosszak" is. A New Vegasban többféle, más-más történettel bíró fosztogatók voltak (Jackals, Vipers, Fiends, Scorpions), és ha a fent soroltakat annak kell felfogni a négyben, akkor abban is... viszont akkor ez nagyon szomorú. Mert semmi másra nem jók, csak lelőni őket, mindenféle interakció vagy küldetés nélkül, ami eldönthetné a viszonyunkat. Fallout 3-ból példa lehet még a rabszolgatartók vagy a Talon Company, akik ugyan ellenségesek, de a karma határozza meg, hogy vadásznak-e. (Volt karma...)
A helyszínekre pláne nem emlékszek, azt tudom, hogy a legtöbb VAGY fulladásig volt no-name NPC-kkel, (zéró sztori, zéró interakció, zéró küldetés) VAGY ugye zsigerből lőttek.
Nem is kezdem sorolni a felejthetetlen helyszíneket a korábbi részekből... Ismeritek Ti is.[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen