-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pirosvilamos
tag
Sziasztok!
B-maxban hol lehet kiütni az olajcsere figyelmeztetést?
Nyáron vettem a kocsit, akkor cserélve lett szűrő-olaj.
Erre tegnap kiírta, hogy az olajcsere periódus lejárt.
Keresgéltem menüben, de nem találom...--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
ReFleXx
addikt
válasz pirosvilamos #15605 üzenetére
hat szerintem ugyanugy mint masik fordnal.
gyujtast adsz, majd gaz+fek egyszerre lenyom es nyomva tart vagy 20mpig, eloszor kiirja hogy reset in progress, majd amikor vegzett hogy complete vagy ilyesmi2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
-
flymi
addikt
Fejlemények a járgánnyal kapcsolatban.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #15614 üzenetére
Igen, én is gondoltam, hogy ott a tükörfűtés... de nem viszi le úgy az esőt, főleg induláskor, hogy az esővédelemnek ne legyen értelme. Bár ebben a formában használhatatlan. Láttam olyant, aki kívülről ragasztotta a konzol tetejére, olyant meg én nem vagyok hajlandó művelni.
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok.
Mk1 focusom rendetlenkedik egy kicsit menet közben, ha elveszem a gázt de sebességben hagyom a váltót, a pillanatnyi fogyasztás nem esik le a nulla környékére (ahogy az motorfék üzemben logikus lenne szvsz) hanem 2-4l/100km közötti értékeket ír és mintha kicsit önálló életre kelt volna. Ha kinyomom ilyenkor a kuplungot, a motor nem pörög fel, sima alapjáraton jár, 700 körüli fordulaton.
Mi lehet ennek az oka? Alapjárati motor?
-
CsakEgySrác
csendes tag
sziasztok,
mk3-as mondeoót ma szervizelték és szóltak, hogy a küszöbből folyik a víz. Nos valóban csöpög a víz a küszöb alján, ahol a két lemez össze van préselve. Hogyan kerül be oda a víz? Két hete lett alvázvédőzve az autó, lehet, hogy valami lukat eldugaszolt? Van a küszöbnek nyílása, vagy oda nem is kerülhet be víz?köszi előre is!
-
kelly416
veterán
válasz CsakEgySrác #15621 üzenetére
A legtöbb autónak a küszöbben van vízkivezető nyílás, akár több is. Bár ennyire új autókkal nem sok a tapasztalaton sajnos. Én is azt feltételezném, hogy az egyik-másik ilyen kivezetőt sikerült valahol eldugaszolni véletlenül vagy tudatlanul.
-
Goose-T
veterán
Na melyik autó van benne a listában?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SG3rg0
őstag
-42 fokos téli szélvédő mosót vettem. Túlzás, nem fogja felmarni a fényezést?
-
sasba77
újonc
Tisztelt uraim!
Ford focus C-Max 2004-es. Tulajdonosa vagyok. (2000 - es tdci motor. 6 seb.)
Egy ideje rosszalkodik, de nem találjuk a hiba okát szoftveres diagnosztikával sem.
Reggeli elinduláskor semmi baja. Rövid, pár perces parkoláskor 10-ből 3 szor nem indult újra. 1 mp járás után Esp csekklámpa felvillan, motor OFF és úgy marad.
Csak 30 perc-től 2 óra várakozás vagy mini túráztatás után mozdul meg. Volt, hogy első lefulladás utáni indításnál odaléptem neki pár másodpercre 2300-3000 fordulat közötti tartományba és csodák-csodája nem állt le a motor. Ezt néha meglehet tenni, de nem mindig oldja meg a problémát. Egy egyirányú utcában beragasztottam egy kisebb konvojt. (Ekkor ők anyáztak)
Első blikkre nagynyomású sziv. porlasztócsúcs, bevizsgálás történt a szereő javaslatára. Csúcsok ok. Szivattyú viseletes, (160k km.) kicseréltem. Üzemanyagszűrő csere, olajcsere megtörtént.
1 héten belül pár perces leállás után Ismét jelentkezett a hiba. (halkan anyáztam)
A szerelő szerint talán a motor és a tengely fordulatszám nem passzol egymáshoz és ezért a komputer le tiltja az erőforrást. Jobbat nem tudott, mert a compúteres dianosztika és a hibakódok sem jeleztek semmit.
Első tengely fordulatszám szenzor... csere.
Ismét pár nap és megint leállt a már említett módon. (Esp. csekklámpa kigyullad, motor leáll, mint ha elfordítottam volna a kulcsot.) Ekkor már belül hangosabban anyáztam. Parkolóból már nem tudtam kiállni csak kb. 1 óra múlva. Indításkor pöc-röff. mint ha semmi baja sem lenne.
Lassan kifogyok az ötletekből és a keret is szűkül.
Valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel?
Mi lehet a hiba, merre keressük?
Köszönet a válaszokért.
[ Szerkesztve ]
-
sasba77
újonc
válasz molnarpeter #15631 üzenetére
Első tengely szenzor alatt abs jeladót érted?
Na ezt most vígjáték stílusban adom elő:
Sajnos nem én vagyok a szerelő és most láttam először egy ilyen cserét. Jobb első kerék leszerel, kis fekete bizbasz leszed a madzag végéről, az új kütyü catlakotat. kerék visszatesz. Nekem kb ennyi a szakmai autós rutinom. Teljesen más képzettséggel rendelkezem.
Hogy ez a kütyü a kerék blokkolását érzékeli...? Valószínű.:-) -
Hikvision
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Adott egy Duratec HE 2.0 Benzines Blokkos S-max 2006-ból, Első gazdás volt az autó, tehát fix 189.000.-Km-el, végig Fordhoz volt hordva évente vagy 20 ezrenként olajcserére, számlákkal igazoltan, és a következő a tünet:
Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt, meg a korom pamacsot a földre a kipufogóból. Olajfogyasztás még ismeretlen mert, friss olajat kapott amikor megvettük, kérdés az, hogy ennyi kilométernél, elképzelhető, hogy le van ragadva az olajlehúzó gyűrű? szelepszár szimmeringet kizárnám mert motorfék után sem dobja a füstöt, csak és kizárólag fordulaton. Gondoltam még a PCV szelep eltömődésére, mert elég nagy a karternyomás ha leveszem az olajbetöltőt miközben jár a motor.Előre is köszi az ötleteket.
20 éve a PH-n.
-
ReFleXx
addikt
válasz Hikvision #15633 üzenetére
"Hidegen beindítva alapjáraton semmi füst, melegen sem, menet közben szintén nem látni tükörből, viszont ha álló helyzetben felpörgetjük akkor dobja a kék füstöt"
tehat normal korulmenyek kozott nem fustol, allo helyzetben meg nem porgeti az ember ugysem, mert minek.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
sasba77
újonc
válasz molnarpeter #15631 üzenetére
Kérdeztem a szerelőt, nem az abs szenzort cseréltük, hanem a felső holtpontit.
-
Goose-T
veterán
válasz Hikvision #15633 üzenetére
Sajnos a nagy testben a relatíve kis motor nagy terhelésnek van kitéve, ezért gyorsabban kopik, mint mondjuk egy Focusban vagy Mondeoban. Tesóm S-Maxával pont ugyanez a helyzet, sajnos kinéz egy 200 ezer forintos motorgenerál. Az olajat zabálja, abban biztos lehetsz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
troll81
addikt
Sziasztok kerdesm lenne ha betolom a focusom a ford hoz szelep hezag állítást megcsinalnak? Holnap bemegyek meg erdeklodom hatha nem rohognek ki.
15633) Saycz a 20 ezres csere kicsit sok... Szerintem ez az egyik ok ami miatt van probléma van vele. En max 10 amit megyek egy olajal.
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
Köszönöm a választ mindenkinek, igen valóban sok a gyári 20-ezres olajcsere intervallum, 99%-hogy ez miatt ragadtak le a gyűrűk, mert a Ford Kipp Németbe Most cserélt rajta utoljára olajat 184.000.-km-nél Áprilisban, és amikor leengedtem az olajat, olyan volt mint amibe legalább 20-ezer van.
Nyilván az is benne lehet, hogy annyira mégse cserélték le, csak kiszámlázták, bár az olajszűrő ami gyár ford-volt, meg a levegőszűrő is új volt benne, tehát lehet, hogy eleve olajsaras volt a motor, ennek fényében, kapott gyorsan egy Xado Vitaflush-t a régi olajba csere előtt, aztán, kapott egy standard 5W-30-ast amivel mentünk kb 300km-ert és le lett engedve egy Liqui Moly Fél literes Motor-cleant,és úgy kapta most meg a Xado 5W30-at, plusz a OneStage revitalizálót, most már gyönyörű szép az olaj, illetve a szelepfedélen benézve, eltűnt minden olajsár, de hát nyilván a gyűrűkkel nem lehet mit kezdeni.
Jah és ez most nem Xado reklám, csak nálam már rengetegszer bizonyított az elmúlt 6-évben, úgyhogy azóta minden autót azzal "kezelek".
Egy standard gyűrűzés kijöhet 200-ból valóban, ha csak a hengerfejet kell rendbe tenni, meg a gyűrűket, baráti munkadíjjal, csak el tudja b*szni az ember kedvét, hogy egy amúgy minden tekintetben tip-top benzines autót 190-ezernél már gyűrűzni kell...
20 éve a PH-n.
-
daniel2121
senior tag
Szeretném kicserélni a 2011-es Focusban a fényszóró izzókat valamilyen erősebbre, de azért amelyik legálisan használható. Milyen fajtát tudtok ajánlani?
-
nagyúr
válasz daniel2121 #15648 üzenetére
Megalight,vagy Osram Night Breaker Laser H7 a lumenet.hu-ról.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz daniel2121 #15648 üzenetére
Felesleges nagyobb fényűt venni bele. Inkább tartósat nézz bele. Azért írom mert nightbrakereket vettem 4-et, 20-ért és fel évet nem bírtak ki... Pedig nem mindennap mentem a kocsival... De lehet neked szerencséd lesz vele.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs