-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
newsync
tag
Szép napot!
Focus mk1 1.6 benzin
autópályán 120 as tempónál 1 bukkanónál elkezdett fulladni az autó,majd leált.be tudtam indítani de minden alaklommal amikor sebességbe raktam elindult de dadogva.100 métert el tudtam haladni a legközelebbi parkolóba.máskor is fordult már elő ilyen gond(leginkább olyankor amikor nagy sebességgel vettem be kanyart emelkedőn) de akkor megoldódott a probléma a tanksapka letekerése után -a vákum kiengedett.(most ez nem segített)trélert hívtam ,mire kíérkeztek megjavult,simán fel lehetett vele álni a trélerre és idehaza is normálisan be tudtam parkolni.
havernak Volvo-ja van ugyanezzel a motorral ugyanezzel a hibával,nálla sem tudták még megoldani(benzin pumpa cserén túl van)
esetleg van e valakinek ötlete a megoldásra-választ előre köszönöm -
n1nja
tag
Szélvédő karcok eltávolítására van lehetőség szerintetek? A komplett cserén kívül.
-
newsync
tag
válasz Zoli-bácsi #49053 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ!Ezek szerint semmi köze az üzemanyag ellátáshoz?egyébként mindég csak melegben játsza el ezt a jelenséget.
küldenél 1 képet a jeladórol (hogy biztos jót vegyek). -
newsync
tag
ez a szenzor a motor alján van a fogaskerék alatt vagy fent az aksihoz közel?
köszönöm a segítőkészségedet!!! -
newsync
tag
válasz Zoli-bácsi #49060 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
A napokban kérdeztem fékfolyadékról.
Fiesta 1.4 TDCi (2006) az autó és a gyártói előírás a DOT4. Én az utóbbi években már a Fuchs Titán olajat használom az autónkba, ezért gondoltam, és mert közeleg az olajcsere csere ideje, hogy fékfolyadék csere is lemegy egyszerre és legyen a fékfolyadék is ettől a gyártótól. Érdeklődtem a Fuchs-nál, az ügyvezető igazgató válaszolt vissza és Ő a Fuchs Maintain DOT 514 LV-t ajánlotta.
A Ford is már egy ideje csak az új, DOT 4 LV High Performance folyadékot adja, és ezen is szerepel a WSS-M6C65-A2 specifikáció. A olajwebshopnál (is) megtaláltam ezt a fékfolyadékot: [link]
Tudom, már kérdeztem, de nincs szerelő ismerősöm és azért kérdezem meg itt, mert majd én vinném a cseréhez a fékfolyadékot is, ezt a Fuchs Maintain DOT 514 LV-t ezt megvehetem? Biztosan jó az autóhoz? Vagy maradjak a biztos, járt úton és legyen a DOT4 HT. [link]
Köszi előre is a segítséget és elnézést amiért kicsit tzdatlan vagyok ezen a téren.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz gabor9991 #49063 üzenetére
Szia!
Köszönöm.
Csak az zavart meg és ezért lettem kicsit bizonytalan, hogy az ajánlott DOT514LV-ben ott az 1-es számjegy is és például a DOT5.1 az kifejezetten tiltott/nem használható ehhez az autóhoz.
#49064 kcsa
Neked is köszi még egyszer és bocs amiért bizonytalankodtam.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
2. házi olajcsere pipa
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cappa72 #49071 üzenetére
Csúnya lenne hogy ha Ford szankcionálná a hivatalos csereperiódust megfelező, harmadoló kedves ügyfeleket
2 év / 30000 km a gyári periódus a hibrideknél. A következő márkaszervizes kötelező lesz.Ja csak menüben nyomsz egy resetet, ezt átveszi a mobil app is pár perc múlva.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
senior tag
Ez hasonlóan érthetetlen, mint például az is, hogy Fiesta 1.4 TDCi (2001-2008) és Peugeot 1.4 HDi (2001-2008) - mindkettőbe még anno a PSA-val közösen fejlesztett és csavarról csavarra teljesen azonos 1.4 dízel motorja került - Fiesta 1 év vagy 20.000 Km-- Peugeot 2 év vagy 30.000 Km olajcsere a gyártói előírás.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergőke88 #49075 üzenetére
az milyen pályatempót jelent?
de plz reálisat írj. csóválom a fejem, amikor a 2.5ös smax hibridet beállítják, hogy pályán 130nál 9 alatt elvan. és a dieseleket előzi alapjáraton
asszonynak swace ja van, neki 4.6 a nagy átlag, város körül, zéró autópálya. felviszem pályára óra szerinti 138, ami GPS 130 és 6liter, miközben zajos mint a fene, és nem megy. ez 1.8 eredeti toyo hibrid.
smax meg 6.6 130nál GPS szerint, ecoblue. kiirodat néha 4et, meg 5öt is, de emelkedővel együtt 6.6 lesz.
olajcsere periódus túlhúzása, mint környezet kímélés. mennyi CO ba is kerül bezúzni egy blokkot, és újra legyártani 150e km-ként?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Gergőke88
addikt
válasz bajnokpityu #49079 üzenetére
Palyan jöttünk kb 10 km-t az 110. Utána pedig 80-95 között városon kívül. Városban 55-60 között. Kb így tud jól gm fogyasztani. Pályán ha nyomom neki 140-170 között akkor simán kér 8 litert. 160-190 között forgalomtól függően pedig 10 liter. Ennél többet azért nem fogyaszt. Városba jó lehet (méretei miatt mondjuk nem…), de rendszeresen pályázni nem jó. Szerintem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergőke88 #49080 üzenetére
ok, egyetértünk. de azért klassz, h automata, nagy hombár, városban jó fogyival.
jól emlékszem, ennél a kombinál nincs vízszintesre dönthető hátsó ülés, ugye?nem volt régen nekem ez fontos, de a 7üléses smaxban van egy 210x100cm-es tökéletesen sík alvófelület, amiben már heteket aludtam, aludtunk és rájöttem, h mennyire praktikus, következő kocsiban már alapvetés lesz
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Gergőke88
addikt
válasz bajnokpityu #49081 üzenetére
Jah és csomagtartó is necces, de tény, hogy utazni jó vele. Kényelmes ülések (alcantara) napfénytető ami nyitható. Kar hogy megy vissza 2 heten belül a lízingcégnek.
Itt egy fotó róla.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz troll81 #49086 üzenetére
Hiába, kemény az idő Némethonban...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
dj79
senior tag
Mk7 fiesta 1.4tdci-vel szemezek, munkába járós autónak. Ezekben van már dmf/dpf?
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2007-es 1.4 benzin Fusion-t cserélnék le 250.000 km futott, es egyre több nyűgje van már. Futómű kopogás, kipufogó csere, stb.
Kiszemeltem egy 7-8 éves MK3 Focus max 120.000 km-el, 1.6 TI-VCT szívó benzines.
Van valami nyűgje ezeknek? Mire kell odafigyelni?
Napi 20-20 km utazás, videkről fővárosba, és vissza.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #49081 üzenetére
Ugye, hogy praktiukus alvóhely is egyben?
A régi Galaxy is az volt
következő kocsiban már alapvetés lesz
Ha nem darál be mindent a SUV őrület.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Kobak77
aktív tag
Sziasztok!
Egy gyors ötletre, tippre lenne szükségem.
Az autó egy 2018.01 Ford Focus 1,5 tdci, automata váltóval. Ha szembe állok vele (kocsi elején, motortér felnyitva), akkor bal oldalon folyik belőle az olaj. Azt nem látom, hogy hol, de alul gyűlik a tócsa, és nyilván nem fél liter/literek, de nem is 1-2 csepp.
Az autó júniusban volt aktuális szervizen márkaszervizben. A sima időszakos szervizen felül volt még váltóolaj/olajszűrő csere ill. fékfolyadék csere. Szerviz előtt semmi gondja nem volt - eleve 105e km van benne csak - utána jelentkeztek a tünetek. Amúgy össz kb. kemény 100-120 km-t ment az autó azóta.
Arra tippelek, hogy a szerelés kapcsán nem húztak meg vmit, vagy túlhúztak, vagy bármi, de szerelési hiba .
Délután viszem is vissza a szervizbe.Az aggodalmam egyedül arról szól, hogy el merjek-e vele lábon indulni (kb. 7-8 km a szerviz), vagy inkább trélereztessem. Mi van a blokk bal oldalán, ahonnan egy szerelés után folyhat az olaj?
Előre is köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #49090 üzenetére
Alapvetően megkísérelném, hogy a cseréről lebeszéljelek, de igazából ajánlottnak mondható a típus és a motor is, szóval írok hibalehetőségeket, hogy válaszoljak is a kérdésedre
Focus elektromos szervó ha véletlenül letérdel, már arra többet költenél, beázik hátul - újra kell tömíteni a tetőlemez mellett, katalizátor hiba előfordulhat (ritka), okoskerék ezekben már tartós, dugattyú billegés előfordulhat (motor hangja elárulja). A motorról összefoglaló videó (felirat elérhető) [link]
20 km-re én bevállalnám a dízelt, annyival olcsóbbak a piacon. Vagy minimum gázszett -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #49095 üzenetére
, akkor lehet, hogy mégis marad az 5sebességes 2010 előtti hasonló hengerűrtartalmú d4d.
-
Kobak77
aktív tag
válasz molnarpeter #49094 üzenetére
Sajnos csak a foltrol. Jobb elso kereknel van [URL=http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=87320230808_210058.jpeg]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #49097 üzenetére
Yaris.
-
Ace Ventura
addikt
válasz molnarpeter #49093 üzenetére
Sajnos hetente 1-2 alkalommal mennem kell 1-2 km-t is szüleimnek helyben bevásárolgatni. Dieselben semmiképp nem gondolkodtam.
Néztem a kipufogó már nem várhat tovább, 3 helyen kifúj. [kép] Azt jövő héten csinálják.A kopogás talán fék körül lesz. Jövő héten kiderül.
Igazából, ha még elmenne egy 2 évet nyűg nélkül nem gondolkodnék, de mostanában költöttem rá 400K-t (vezérlés csere, akku csere, komplett kuplung csere, gyertya, olaj, és szűrőcserék)
félek, hogy ez csak a kezdet volt.... 2 hátsó dobkéket kéne még felújítani, plusz ami még közben beesik.
Alja szerencsére nem rohad, kasztni egyben van. Nagyon dilemmázok.....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs