Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gynt

    junior tag

    válasz Sancza #42 üzenetére

    Igazság szerint a gyártó nem azt fogja nézni, hogy melyik megoldás környezetbarát, hanem azt, hogy neki a profit szempontjából mi éri meg? Egy szervizhálózat fenntartása, a szervizben dolgozók betanítása, képzése, az ezzel járó pénzügyi, munkaügyi adminisztráció hatalmas költség. Ugyanígy a garanciáztatással járó logisztika, ügyfélszolgálat stb. Nyilván ezek nagy része ki van szervezve, de azt is össze kell hozni.
    Mindeközben az egy termékre eső előállítási költség vélhetően igen alacsony. Valószínűleg pofátlanul alacsony.

    A fentebb linkelt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos információk után megnéztem az említett cégek honlapját, hogy mit írnak most pontosan a garanciális ügyintézésről. Nos, az egy dolog, hogy garanciaidőn belül kicserélik a terméket, de ezek után még inkább meggondolandó, hogy valaki kiadjon egy ilyen dologért mondjuk 200-300 ezer Ft-ot, mert ha garanciaidő után történik vele valami, akkor ugyanúgy nincs szerviz.
    Figyelembe véve mindazt, hogy mire is akarjuk használni az adott terméket, és hogy tényleg szükség van-e egy ilyen dologra.

    Környezetvédelem szempontjából az a legjobb, ha valamit meg se veszünk. Ez szinte biztos.

Új hozzászólás Aktív témák