Új hozzászólás Aktív témák

  • T. I.

    senior tag

    válasz winbox #228 üzenetére

    Én tegnap rendeltem, ma át is adták a futárnak, és küldték a garanciajegyet. Létszatra nem különb más webshoptól. Tudom, egy éve fut, az árukeresőt meg valahogy felfuttatták 5ös értékelésekkel.
    Igazából azt látom, hogy a termék most már elég jó árszintre került náluk, átlag magyar pénztárca is elviseli.

    A jótállás kapcsán asszem leszögezhető,hogy magyar forgalmazó nem ad gyári garit, csak bolti/forgalmazói garit. Ebben nincs különbség.

    Az esetleg járható, hogy mégis valahogy a gyártói gari is érvényesíthető ha becsődölne a cég? Vagy az csak a támogatott országban kiállított számla ellenében lehetséges? (Tehát EU-s P8P hibával G storenak csak UK vagy német számlával küldhetem meg a telót?)

    Amúgy, aki már 3hónaphoz közel jár aktív használatban, lehet meghibásodásra számítani vmilyen fronton, vagy pöpec a gép? Itt nem olvastam hw hibákról eddig. Remélem, 14nap elég annak felismerésére,hogy alapból hibás-e a motyó.

Új hozzászólás Aktív témák