Új hozzászólás Aktív témák
-
CptAdamica
veterán
Én tegnap találkoztam először a repülő bogarakkal, az első találkozásban eléggé felsült az egész csapat. Folyamatosan jöttek a hunterek is és a repülő bogarak is egy élmény volt ugrál/mászni/csúszni, még az autocannont sem tudtam felvenni, amit eldobtam. A következőn tanulva belőle már messziről kilőttem a fészküket, ajánlom mindenkinek!
Megyen!
-
Peace
nagyúr
válasz CptAdamica #152 üzenetére
Vannak már repülő dögök is?!
-
F-ECT$
titán
A legutóbbi patch óta többször crashel a játék PS5-ön
Dive ever, work never.
-
CptAdamica
veterán
Megyen!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CptAdamica #162 üzenetére
Én már csak post berf értem el lvl 20ra, de nagyot csalódtam. Safe módban gyakorlatilag egy hulladék a heavyk ellen, de ha túltöltöd, akkor se egy nagy valami
Az eldobható anti tank cucc ezerszer hasznosabb.Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
F-ECT$
titán
Én PS-en játszok általában minden este PH-s arcokkal, ott simán a játék ingame funkcióját használjuk a kommunikációra.
Egyébként azzal kezdhetnének valamit, hogy akkora eltérés lehet ugyanazon nehézségen belül, hogy egyszer simán lehozzuk halál nélkül a mapot, máskor meg a mission is alig van meg, nemhogy a side-ok meg a kimenekítés...
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
BandiHUN
veterán
Ilyen volt nekem is, 3 küldiből, ami egy mezőn van, az első 2 pokoli volt, ki se jutottunk mind, a harmadik, legkomplexebb, legtöbbet érőre ketten maradtunk, még az SOS-t is ledobtam, de nem jött senki, erre lehoztuk simán, 438 kill, stb, pedig azt lőttem én is, amit muszáj, szóval sose lehet tudni. A nagyobb dögök száma se fix, van, mikor sorozatban kapjuk a titanokat, van, hogy ezernyi styche van, ami ellen még elfutni se lehet, a köviben meg már úgy keresi az ember az ellent, hogy legyen mire dobni a cuccokat. Mindez hard-extreme. Mondjuk szerintem pl. az extreme könnyebb, mint a hard, mert kevesebb a kis g..ci,a nagyból arányosan több van, de sokkal könnyebb azokat leápolni. Fura a nehézségi szint. Igaz már vannak erősebb dolgok unlockolva, lehet azért. Amik az elején megvehetők, kb. semmire se jók később
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
CactuS
Arcképgyáros
Ha esetleg valaki tolná és kéne plusz egy ember néha: steam: [link] és #1120-4141.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Attix82
őstag
Üdv.
Nektek mik a tapasztalatotok 4 playeres játékba? FPS ügyileg.
13900KF +3090 FHD ultra. 1 játékosba 96%, de 4 playeresbe azért elég problémás.
-
F-ECT$
titán
PS-en is droppol erősen, pláne mikor sok minden történik egyszerre. A játék valami "tróger" engine-en fut, bár gondolom minden engine-re jellemző, hogy belassul, ha egyszerre 4-en darálnak és 100 bogarat meg 10 robbanást kell megjelenítenie.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
CactuS
Arcképgyáros
Nekem érzésre valami ilyesmi miatt fagy ki a Tesla/arc shotival a játék. Amikor sok mobot ér el, akkor eldobja a klienseket vagy klienst. A sima arc fegyver nem tud annyit sebezni, azzal még sose volt fagyásom.
És igen, Autodesk Stingray engine-en fut, amire hivatalosan 2018-ban megszűnt a támogatás. Azelőtt kezdték el fejleszteni a játékot mielőtt az Autodesk baromi gyorsan lelőtte a supportot, így szívtak vele rendesen mire összehozták ezt a szintet, legalábbis a CEO szerint.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Maxxy10
addikt
Kijött a patch.
Újra lehet használni az Arc fegyvereket
-
Sordoran
addikt
Van kis csapatunk, és ott páran már kezdték elveszteni a reményt, hogy nem használhatják az arc thrower-t. Nekik ez külön öröm.
Ellenben többi hiba hogy továbbra is jelen van lelombozó... Egyik tagunkkal nem lehet egyszerűen egymásra csatlakozni, ha ketten vagyunk nagy szenvedés árán tudunk csak egy partyba kerülni. (tegnap utána olvastam, és a public party, join, majd vissza private party beállítással működött) Amennyiben van harmadik fél, akkor egyszerűbb (de ők ketten is szenvednek egymásra csatlakozásnál, ezért gondolom, hogy csak ő lehet a ludas)
Majd tegnap este nálam nem működött a CTRL+W (fel) mikor stratagemeket hívtam volna le. Maga a W működött, és CTRL mellett többi gomb is, ez az egy nem. Google alapján nem egyedi eset, csak bind váltás segít (dupla CAPS LOCK lett helyette).
Annyira apró, bosszantó hibák ezek. Kis csapatunk több ilyen coop multi játékkal játszik, de csak ezzel a játékkal vannak technikai problémák.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Anaren91
senior tag
-
VágniValó
addikt
válasz Anaren91 #178 üzenetére
Szintén zenész. 99%-ra sose ugrott fel, 94-97%-on csücsül a GPU konstans. Hőmérséklettel nincs gond, valamivel 50 fok felett.
1440P kimaxolva, HDR bekapcsolva. Nekem is ilyen bruttó 170hz a monitor elvileg (nettó 165hz -Asus XG32VC)A GPU kihasználtság nálam teljesen független attól, hogy 2-en vagyunk a csapatban vagy 4-en, mindig ugyanaz... de az fps az a legnagyobb mészárlás-bombázás alatt se esik 100 alá. Szintén natív, DLSS nélkül.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-
VágniValó
addikt
Ja benéztem, volt valami 'Render scale' vagy hasonló beállítás abban lehetett performance-quality mezsgyén állítani, valamiért DLSS/FSR-nek hittem, mindenesetre nálam OFF.
Az hogy CPU vagy GPU-ra fekszik rá jobban nem beállítás függő? Tényleg nem tudom, de azt olvastam hogy pl 2K-ban a gép mindig a GPU-ot terheli le, és akkor feltételezem 4K-ban is.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-
Maxxy10
addikt
# **🛠️ PATCH 01.000.200 ⚙️**
**🌎 Overview**
This update includes
* Balance changes to missions, stratagems, weapons, enemies and Helldivers.
* General fixes and stability improvements.**📍 Gameplay**
Planetary Hazard additions
* Blizzards
* Sandstorms**⚖️ Balancing**
**Missions**
* Retrieve Essential Personnel
🔹 Moved the enemy spawn points further away from the objective to give players a fairer chance of defending the location.
🔹 There are fewer civilians required to complete the mission on higher difficulties.
* Destroy Command Bunkers
🔹 Now has more objective locations, the mission was too easy before compared to other missions.
🔹 It can now appear in operations from difficulty 5.
* Halved the negative effect of operation modifiers that increase stratagem cooldowns or call in times.**Primary, Secondary, & Support Weapons**
* Arc Thrower: fixed charging inconsistencies; it will now always take 1s to charge a shot.
* Arc Thrower: reduced distance from 50m to 35m.
* Arc Thrower: increased stagger force.
* Guard Dog: now restores full ammo from supply boxes.
* Anti-Materiel Rifle: damage increased by 30%.
* Breaker Incendiary: damage per bullet increased from 15 per bullet to 20 per bullet.
* Fire damage per tick increased by 50% (from all sources).
* Liberator Penetrator: now has a full auto mode.
* Dominator: increased damage from 200 to 300.
* Dominator: increased stagger.
* Diligence Counter Sniper: increased armor penetration from light to medium.
* Slugger: reduced stagger.
* Slugger: reduced damage from 280 to 250.
* Slugger: reduced demolition force.
* Slugger: fixed armor penetration tag in the menu.
* Slugger, Liberator Concussive, Senator: fixed incorrect armor penetration tags in the menu.
* Recoilless Rifle: increased the number of rockets you restore from supply boxes from 2 to 3.
* Spear: increased the number of missiles you restore from supply boxes from 1 to 2.
* Heavy Machine Gun: the highest fire rate mode reduced from 1200 rpm to a more moderate 950**Stratagems**
* Patriot Exosuit: rockets will now penetrate armor only on direct hit.**Enemies**
* Balancing adjustments have been made to
🔹 Chargers normal melee attack now does less damage against Exosuits.
🔹 Bile Spewer and Nursing Spewer do less damage with their puke.
🔹 The Bile Titan can no longer be stunned.
🔹 Shriekers no longer create bug breaches.
🔹 Shriekers hitting you while they are dead now does significantly less damage.**Helldiver**
* Balancing adjustments have been made to
🔹 Heavy and medium armor protects better and you now take about 10% less damage than before while wearing heavy and about 5% less when wearing medium armor. Fortified commando and light armor is unchanged. -
Anaren91
senior tag
? Nem értem mire célzol. Kérdezted, hogy mik a tapasztalatok FPS terén 4 player módba. Leírtam, hogy nekem 1440p be van annyi fps em mint neked, és teker majdnem koppon a GPU. Valami ott neked nem kerek, ha 3090-el 77 fps-ed van fhd-ba
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
F-ECT$
titán
Jó nagy változások, sajnos ma nem tudtam kipróbálni őket, de remélem holnap. Biztos, hogy lesz pár fegyver népszerűségi változás nálam is, mennem kell majd egy lvl8-as robotos missziót az új ellenfél miatt, és úgy tűnik, hogy 1-2 idegesítő ellenfél kevésbé lesz az a jövőben
Dive ever, work never.
-
BandiHUN
veterán
A matchmaking-el is kezdhetnének valamit... képtelen vagyok feljebb lépni a 6-os szintről, extreme asszem' mert csupa ilyen lvl9-esekhez dobál be, én 17 vagyok(más játékokkal is játszok, most lett vége a cod szezonnak+bf2042 új szezon, azt kellett tolni ugye), képtelenek vagyunk megcsinálni a missziót, mert annyi ellenfél jön+nem profik a stratagemben a társak(lebombáznak+nincs komolyabbak meg nekik, se support fegyverek), nem tudom, erre mi a megoldás, saját meccset indítva+sos nem jön be senki. Pedig a matchmaking pillanatok alatt talál futó játékot. Csakhát ilyen lvl10-et.
Szerintem túlságosan szétszakadt a játék, sok kezdő van+vannak, akik megvették megjelenéskor, és volt idejük könnyen kitolni 50-re+9-es nehézség.
Mintha középen nem lenne semmi. Ismik is van kb. 10,én felmegyek 8-9 felé, de senki nincs sose bent...
Megrekedtem. Nem tudok továbblépni 10-esekkel,akiket dob, még legalább a sample gyűlne, de azt se szedik, csak fogyasztják a reinforce-t,meg behúzzák az őrjáratokat, rambóznakSteam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
F-ECT$
titán
válasz BandiHUN #188 üzenetére
17-es szinten meg mi is 5-6-os küldetéseket toltunk. Xp, pénz, sample és medál jön onnan is, majd ha meglesz minden strategemed, akkor ráérsz felmenni a 7-9-es nehézségre.
Én is azt látom hogy szétszakadt a mezőny, sok régi játékos már nem is online, és tényleg sokan próbálnak a szintjükhöz képest túl erős küldetésekkel haladni, ami szenvedős játékot jelent, és nem is hatékony.
Dive ever, work never.
-
CactuS
Arcképgyáros
A pink matikon túl mi értelme a 7-9-es szintnek? Azon túl, hogy néha agyvérzést kapsz, amikor olyan körülményeket rollol a játék, hogy még egy 4 fős party is izzad rendesen, nemhogy egy 2-3 fős.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
F-ECT$
titán
-Egyrészt fejlődsz. Mikor először találkoztunk a Chargerrel, akkor 4-en alig gyűrtünk le egyet (kis túlzással). Most meg ha egy lángszórós társunkon van 3, akkor szól, hogy mehetünk, mert ő intézi őket.
-Másrészt a játék arról szól, hogy egyre nagyobb fegyverekkel egyre több és nagyobb ellenfelet demokratizálsz.
-Harmadrészt ahogy írod is: ott van pink sample, illetve több az egyéb jutalom is.DE: sajnos kicsit szerintem elmérték a dolgot a fejlesztők. A 8-9-es szinten már akkor se tudsz mindent megölni, ha mind a 4-en jók vagytok, ott már más stratégia kell: bújkálás, elszaladás, kite-olás, stb. Szóval pont a fun része esik vissza ott a játéknak, ahol a legnagyobb fun-t kellene okoznia. (Egyébként soloban is le lehet tolni a 9-es szintet, de ott már tényleg nagyon jónak kell lenni )
Az egyébként nem gond, ha a küldetés alatt nem végig érzed azt, hogy ez meglesz, mert akkor tud nőni az adrenalin is. Viszont ha szenvedős a dolog, akkor érdemes 1 szinttel visszamenni. Sokkal jobb (és jövedelmezőbb) egy fun küldetést letolni, ahol a mellék küldetésekre is van idő, mint sokkal több idő alatt 1000x halva épp csak a fő küldit letolni az eggyel nehezebb szinten.
Dive ever, work never.
-
CactuS
Arcképgyáros
Alapvetően a probléma ott van, hogy fixek a mobok, 1 és 4 játékos esetén is, 2 fő esetén főleg szívás tud lenni amilyen ugrások vannak néha a nehézségben 1-1 pályán - inkább szenvedős a dolog magasabb szinten. Tudom az első részben is így volt, de így maradnának a randomok a hiányzó helyekre, azokkal meg inkább több a gond, főleg, amikor ilyen lvl 10 alatti jön be 7+os szintre úgy, hogy kb. 4 cuccot nem tud berakni, mert annyi sincs kivéve neki.
Azzal egyetértek, hogy a felső szinteken már inkább kerülöd a mobokat, mint henteled, ami élesen ellentétes azzal, hogy mindenkinek jár a demokráciából.
A gond szerintem az, hogy jelenleg értelme nem sok van:
- A fejlesztések fontosabb darabjai bőven megvannak lvl 30 körül, lvl40re szerintem minden maxos.
- Pénz semmire nem kell, mert lvl 30 körül már mindent megvettél.
- Egyedül a tokenek azok, amikből sosem elég, de szintenként 1 a különbség ugye per map, az meg nem akkora mennyiség.Remélem valamilyen formában ezen változtatnak, mert önmagában a token egyedül ami igazán farmolható hosszabb távon, de az meg nagyon lassan jön, ha azt nézed, hogy mennyi kell 1-1 frame kihúzásához.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
F-ECT$
titán
Én is kötném valamilyen szinthez az adott nehézség megnyitását, bár akkor meg nem lehetne felhúzni a kicsiket ha van mondjuk 3 haverja a magasabb szinten.
A mobok kerülése meg mint írtam is pont ellentétes a játék alapvető értékével.
A fő strategemek lvl20-ra megvannak, tényleg csak a töltelék hiányzókat kell később behúzni. Utána meg csak gyűlik a pénz a semmire.
A medálok is egy idő után nem kellenek már semmire, és ugyanez igaz a sample-ökre.Lehetne abba az irányba elmenni, hogy:
-fejlődjön a karaktered
-lehessen fejleszteni a strategemeket
-lehessen tovább fejleszteni a ship-et
-lehessen a sisakon / köpenyen is valamilyen plusz statPersze ha ez mind meglenne, akkor mit csinálnának a következő 2-3 évben?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Hogy ez megint bugosabb lett a patch után, azon már nem is csodálkozom...
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen