Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz SpazzMaticus #22 üzenetére

    Ide most egy Futurama mém kívánkozna erősen.

    Szóval történetek, karakterek objektív megítéléséhez olyan évezredes múlttal, történelemmel rendelkező dolgok állnak rendelkezésre, mint színművészet vagy irodalom, de ha már játékokról beszélünk, nézhetjük a filmművészetet, hisz az áll legközelebb a játékok audiovizuális voltához.

    Hogy honnan indul és hova érkezik egy karakter, nem személyes értelmezés kérdése. A karakter történetét ugyanis -főleg történetközpontú alkotásoknál- nem te írod, azt már megírták, te max annyit dönthetsz el, hogy mennyit akarsz látni belőle és tetszik-e, amit látsz. Esetleg kapsz pár alternatív befejezést, de akkor is ott a "kánon" ending, amivel a következő rész folytatódik /-na.

    Tényleg nem értelek, hogy mit akarsz kérdezni egy előre megírt történetet elmesélő játéknál, ahol konkrétan ott a "hivatalos" narratíva, az meséli a történetet...

    Horizon-ról van szó meg GoW-ról, ezek nem RPG-k, egy előre megírt történetet játszol végig, ahol az interakció, a játék célja, hogy egy filmnél jobban összekapcsoljon a főhőssel, jobban berántson az univerzumba.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák