Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
Az autó nem csak ebből áll, majd amikor a garis vagy ne adj’ isten a gariidő utáni problémákra lesz legalább 50 km-es körzetben 3 szervized, nagyjából másnapra alkatrészekkel, majd akkor temessük az európai autógyártást.
Egyelőre nagyon nagy ígéretek, csak ne legyenek olyanok mint a kínai Volánbuszok."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
[link]
Nem azt mondom, hogy nem lesznek szűk időszakok, de el kell fogadni, egy autó nem telefon: megveszed, a terméktámogatást meg talán megkapod hozzá.
Egy autó életciklusa nem 4 év, illene ehhez mérten hozzáállni a gyártójának. Ahogy már többen írták, nagyon sokminden kell még egy működő autómárkához, jóval több, mint telefongyártóként. Pedig az sem megy annyira a kínaiaknak…Egyébként amennyire mindenki azt hitte, hogy a kínaiak letarolják a mobilpiacot, nagyon nem jött be, pont a gyalázatos támogatásaik miatt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Akkor csak elolvastad. Ezek szerint voltak minőségi problémák, vagy az is maszatolás? Említettük többen a szerviz hátteret, itt is gond volt vele, szóval hogy is van ez?
Egyébként mekkora részesedéssel bír a Xiaomi? 14% ami akár lehetne több is.
Nem dolgozol az autóipar közelében sem, ez lejön a abból ahogy (nem) látod a beszállítói láncot, annak alá-felé és mellérendelt szerepeit.
Én is egy senki vagyok a rendszerben, de nem is próbálok kávézaccból jósolni. (nem csak* rád értem, csak a jelenségre) *szerkesztveÉn nagyon féltem az európai autógyártást, mivel benne vagyok. De azt ajánlanám minden európainak, hogy nézzenek utána, hogy a GDP hány százalékát adja az autóipar a hozzá szervesen integrált beszállítói lánccal és a további kapcsolódó iparral (pl. gépgyártók, robotgyártók, sor telepítők, stb.) együtt. Ezek után gondoljon bele, hogy mi lenne, ha ez elpárologna… becsődölnének a pékek is.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Egyelőre megkerülhetetlenek az eu-s beszállítók, még a vw sem gyárt lámpát, hegesztő vagy festőrobotot, vagy szélvédőt.
A nagy kérdés a meddig és a milyen mértékben. Meg a szervizháttér, de az inkább a személykocsiknál nagy kérdés. A buszokat megcsinálják a telephelyen a szerelők is, ha van hozzá alkatrész."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
köszi a felvilágosítást. Xiaomi okoseszközök (légtisztító, párásító, dugalj) vannak, de azok wifisek, nem hub-on keresztül mennek. Persze mindegyik elcsatolva a rendes hálózattól, ahogy illik.
sonoff mennyire jó?[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Barthezz2 #64 üzenetére
Legnagyobb vevőnk per pillanat koreai OEM. Egy baj nem áll meg a határnál, szóval van mit félni eu-n kívül is.
Ettől függetlenül tény az eu 14 millió foglalkoztatott, ebből mennyi lenne a munkanélküli, ha a legerősebb ágazatunk beleáll a földbe?
Ha az a rengeteg ember nem vesz lópikulát sem, mert nem lesz pénz, mekkora hatást válthat ki a teljes hazdaságunkra?
Szerintem mindenki érdeke egy jól prosperáló autóipar (egyébként nem annyira szeretem őket, rohadtul lenyomnak mindent mindenki torkán, ha tetszik ha nem, mert megtehetik. Na meg a hülye szabványaik… De kétségem nincs, a kínai cégek sem lesznek jobbak, pláne ha majd ők is nagyra nőnek)[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Hieronymus #100 üzenetére
Tudom mi mennyi, elektromos autóm is van.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest