Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UHHH

    senior tag

    válasz TrollBalint #34037 üzenetére

    Hogy mi a gond az unicredittel?!

    UNICREDIT karbantartás napokig? Az online szolgáltatás jelenleg nem elérhető.
    A leállás eddig az időpontig tart: 2024.05.06. 10:00.
    Kérjük, ha teheti, egy másik időpontban vegye igénybe szolgáltatásunkat!

    Egyszer akartam használni... Most.

    [ Szerkesztve ]

  • RR-13

    őstag

    válasz TrollBalint #34037 üzenetére

    Pl. az UniCredit mostani "leállás" szövege az egy vicc:

    "Kérjük, ha teheti, egy másik időpontban vegye igénybe szolgáltatásunkat! "

    És, ha nem tehetem, hogy hétfőn reggel 10-ig várok, akkor mit tehetek helyette :F
    Próbálkozom, hogy éppen valamikor fog-e működni valami...
    Így a mondatnak nem sok értelme volt, mert pl. hétvégén még bankfiókba sem mehet az ügyfél, ha nem tud várni hétfő reggel 10-ig. :U

    A kérdésedre a többi válasz, hogy pont az ami az előnyük volt 3 éve az mára nagyjából elveszett, egyre több szinkronhiba, téves díjterhelések, számlatörténetből eltűnt jóváírás, a netbank és a mobilapp között hiányos szinkron, és most már a számla elérhetetlenségek is, amit most jól tükröz a több napos leállás.

    A visszafejlődést arra is értettem, hogy ígéretük ellenére nem tették be az appba az utalási igazolás letöltés lehetőségét, azóta sem, és a kp. befizetés (szvsz. még most) sincs szinkronban az egyenleggel, amit az utalási rendszerük figyel az utalás előtt, pl. ha este 8 után vagy hétvégén történik a kp. befizetés ATM-be, amit az összefoglalóban is írtam.

    Ezen hibát többszöri jelzése sem javították ki évekig biztos (szerintem mostanra sem), így aki befizet ATM -be kp-ét azért mert nincs a számláján elég pénz az utaláshoz, annak szinte biztos, hogy kamatot fognak felszámolni, amíg szinkronba kerül az egyenleg, ami jellemzően a következő banki nyitvatartáskor történik csak meg. Nem sok a kamat, de ez nem is az összegről szólt.
    Mivel nincs szinkron a befizetett összeg és az (összes rendszerükben lévő) egyenlegek között, ezért a pl. 0 Ft-os egyenlegből történik az utalás a befizetés ellenére, és így utalja át a befizetett összeget, amit enged a rendszer, de úgy tekinti, hogy nem volt ott a befizetett összeg, ezért kamatot számol, amit nem írnak jóvá automatikusan, hanem panaszt kell beadni.

    Persze akiket nem érintenek a fenti problémák, azok "elvannak" a számlával, de most talán már ők sem annyira mint 2 éve kb. :U

    Amikor eltűnt egy lekönyvelt jóváírásom a számlatörténetből, az volt az első amit kérdeztek, hogy van-e róla képernyőfotó, mert az alapján tudnának vizsgálatot indítani, mert ők nem látják, hogy volt olyan jóváírásom. :Y
    A hülye kérdésük után mondtam is, hogy, ha tudtam volna, hogy elfog tűnni, akkor másik telefonnal készítek képet a részletekről is, mivel Androidon NEM engedélyezi az UniCredit sem a képernyőfotót. Az ügyintézői reakció: jaa....
    Volt képem a jóváírásról az appos számlatörténetben, de annak ellenére is azt állították a panasz válaszokban, hogy nem volt ott az a jóváírás. :U
    Lényegében hivatalosan két panasz után sem lett meg a korábban lekönyvelt jóváírás, szóval nekem ez elég volt, hogy megbízhatatlanná "minősítsem" őket. :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák