Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz vicze #109515 üzenetére

    Van ezzel ugye egy olyan problematika, hogy 5év support, illetve strapabíróság.

    Ezzel tényleg van gond, a supportról szerintem pont ebben a topikban nem kell sokat mesélni, nagyon mókás, hogy mit meg nem enged magának egy ilyen kategóriában a gyártó, a strapabíróságról pedig én tudok hosszas és érzelmes beszédet tartani. A legjobban a generációkon átívelő ismert és tudvalévő hibák nem kijavítása tetszik. Konzumerben is simán ellállásra dobnám vissza 1-2 év után azt, amit itt is lazán megcsináltak már. A papír elbír mindent, ha leírom, hogy tudok repülni, attól még nem igaz.

    És mivel elég időt voltam szervizben is, pontosan tudom milyen az alkatrészellátás is. Olyan lazán visszadobta a Dell az ügyfél gariból pont kiesett kérését, hogy fizetős javításra szeretne alaplapot! mint a huzat. Voltak érdekes levélváltások akkoriban is, hogy amúgy srácok, remélem felfogtátok, hogy most miről van a szitu. Márkabolt, márkaszerviz, hivatalosan. Csak a margóra.

    Az ár meg valóban, cégeknél durván kisker ár alá megy a végösszeg. Kérdés, hogy mennyire nyomorultnak kell lenni ahhoz, hogy még mindig forgalmazzunk olyan kijelzőket, amiket 10 éve sem akart már nézni a kutya sem. De van "fejlődés" ezer másik téren. Akku resethez fóruok eldugott linkjéből kell csomagolnom progikat és azt felrakni meg frissítseket tiltani, hogy egy már létező funkciót elérjek. Az is egy szint, amikor idáig eljutunk.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák