Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b0t0nd

    csendes tag

    válasz Bluesummers #88278 üzenetére

    A gép nem az enyém, hanem egy barátomé, de továbbítottam felé a kisesszé kérést:)

    A gari körüli bonyodalmakról:
    A vásárlás úgy nézett ki, hogy egy Lenovo P50-t bővítettek egy 512GB-os SSD-vel (a vásárlás az usanotebook.hu-ról történt) és telepített os-sel adták át. Amikor jelentkezett a gépen a hiba, először egy Lenovo szervizbe (Nádor rendszerház) került. Ott pár nap után azt az információt kaptuk, hogy a P50 jó, mert másik HDD-vel működik. Ekkor átkerült az usanotebookhoz az ügy, akik először közölték, hogy szerintük a Lenovo szervizben elszakítottak egy kábelt, majd néhány nap után azt is, hogy az SSD rossz és cserélni kell és kérdezték, hogy mehet-e a csere. Rövid tanakodás után úgy döntöttünk, hogy csak elkérjük a rossz SSD-t, mert könnyítené az életünk, ha hozzájuthatnánk a rajta levő adatokhoz. Közben rákérdeztünk, hogy a BIOS-ban látni-e az SSD-t. Erre az a válasz jött, hogy azt nem tudják, mert ők nem ellenőrizték az SSD-t, hanem tovább küldték az SSD-hez kötődő szervizbe (azt még nem sikerült kinyomozni, de rajta vagyunk). A fentiek miatt megcsappant a bizalom a történet szereplőiben (és elfogyott a türelem, mert közben eltelt két hét). Most összeszedünk mindent és kezdjük elölről az egészet. Erre kértem tőletek tanácsot, hogy hol és hogyan?

    "Most a lakat a szerviz előtt is ott volt, vagy utána jelent meg x napon belül?"
    A lakat a szervizelés előtt jelent meg, konkrétan ez volt a hiba ami miatt szervizbe került a gép.

Új hozzászólás Aktív témák