Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rootmin

    tag

    Sziasztok!

    X61 tabletem van nyár óta, még itt vettem hardveraprón, imádom. A héten azonban egyik pillanatról a másikra megadta magát az akksi. Éjjel még minden rendben volt, akkuról használtam, úgy 30% körül volt, mikor felraktam töltődni, és lefeküdtem. Reggel villogó sárga led fogadott, és a következő hibajelzés: "A battery error has occured. The battery cannot be charged. Replace the battery." Azóta táp nélkül meg se mukkan.
    Bár minden nap használom mobilan a gépet, még közel sincs elhasználva az akkumulátor. (248 ciklus, nem kevés, de ennél bőven többet kell tudnia, pláne teljes halálig)
    Everest szerint 9% az elhasználódás (ez szerintem is kb. stimmel).

    Rá Google-özve a témára az jött le, hogy az előző szériás gépeknél volt egy ilyen visszahívós para, de ez már nem aktuális. A szervizen kívül van valakinek ötlete?

  • rootmin

    tag

    Hali!

    Kezd kicsit csorbulni a Lenovo égisze a szememben. Bevittem kilazult jack csatlakozóval a szervizbe, kicserélték kb. 1 hét alatt (az alaplapot), idáig teljesen korrekt. Hazavittem, használnám a ceruzát (X61 tabletről van szó), nem megy. Sehogy sem. Másik OS, úgy se. Hmm. Mivel szükségem volt a gépre, nem rohantam azonnal vissza.

    Azonban időközben fellépett egy égetőbb probléma is: egyik este feltettem töltődni a gépet, és reggelre villogó sárga led jelezte, hogy bizony meghalt az akksim. Fórumban utánanézve, kiderül, hogy ez egy X60/61 szériahiba, azonban a Lenovo tesztprogramját futtatva az is, hogy az én akksim nem tartozik a visszahívásos akció alá. Ouch. Pedig rossz.(rossz=teljesen néma, még standby-ban sem bír egy másodpercet sem, pedig a hiba előtt kb. 90%os kondíciója volt) A saját FRU-ra guglizva ( 93P5032) egy lenovós fórumthreadben sok sorstárs fakkolása olvasható: sajonos a tablet modellek akksiait nem ítélték hibásnak. MIÉRT? Nem tudom, nem is értem, és csak remélni merem, hogy szép vége lesz a történetnek, hogy visszaállhasson az oszolni látszó "lila füst", ami a ThinkPad fogalmát rejti.

    A szervizben az (általuk elszúrt) kijelzőt szűk két hét után kicserélték (sok más alkatrésszel együtt, aminek nagyon nem örültem volna, ha már nem garanciás a készülék), azonban az akksival nem áll módukban foglalkozni. Kaptam egy pozsonyi postacímet, ha kardoskodni szeretnék, oda írhatok. Vagy megpróbálhatok én is fakkolni a fórumban.

    Jár(t) esetleg valaki hasonló cipőben?

Új hozzászólás Aktív témák