Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
Ehh én meg az IR-ben a fékerő érzékenység állítására gondoltam.
Fanatec-nél is van "fapados" (értsd jól) pedálszett, CSR és Porsche szettjei nem load celles pedálosak. (igaz nem tudom fLeSs-nek milyen szettje van, ezért írtam), ha viszont potis, akkor mindig marad hibafaktor még ha alien alkat is.
Ez lett volna a következő amit belinkelek, de ha már clipboardon van...Múltkor találtam egy topikot Ir oldalán, ott azért van elmebeteg faktor a látogatók közt az biztos.
Igaz kulturáltan vitatkoztak és nem habzott a szájuk de ami ott ment az már szőrszálhasogatás volt.
(gondolom én az is közrejátszik, hogy nekem pl majndem elérhetetlen lett a load cell, míg nekik a kétkörös fékpedál is farzsebből kirázós téma a cockpitre és onnantól tényleg finomhangolásra lehet összpontosítani)
Emlékeim szerint vagy a hidraulikus fékes, vagy a pneumatikus fékes topikban volt. Szerintem a legnagyobb előrelépés, ha valakinek már nem potija van a féken, hanem nyomást érzékel, aztán hogy az levegős olajos vagy cellás már tökmindegy. Onnantól tényleg csak annyi a különbség, hogy ha kreatív valaki és magának kényelmesen be tudja lőni, akkor realisztikusabb lehet az olajos a csillapítás miatt, de pontosságát tekintve ha jól épített konstrukció akkor mindegy melyiket választja a manus.
A topikban ha jól vettem ki még a testhelyzet és a pedál bezárt szögén is ment a diskurzus.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Assassin's Creed Odyssey
- DIGI kábel TV
- Óra topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen