Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    Annyi szerepe van a hőmérsékletnek, hogy függ tőle a nyomás, ami viszont befolyásolja a gumi viselkedését :)
    Elsősorban az optimális meleg nyomást érdemes megkeresni ami szerintem 190kPa, de hallottam már 200-at is, szóval ekörül. A hideg nyomás ilyen célt megcélozva 152-155kPa (GT autóknál, leginkább GT3).
    Na most ezzel a nyomással indulva kell pár kör, mire beáll a meleg nyomás, ezért érdemes 162 körülivel indulni, ha gyors kör kell, mert akkor csak 1-2 kör kell. Megnézi bárki a quali seteket amiket felraknak fórumra, a legtöbb ilyesmi nyomással van, holott versenyen ez tuti túlmelegedést és csúszkálást okoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák