Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz Dudi08 #545 üzenetére

    Szerintem sem kell törődni az eloszlással. Egy időben tököltem vele, de nem lehet eredményt elérni.

    A guminyomás lehet valahol úgy van ahogy leírtad, iR-ben szerintem nem. A tapasztalataidat csak utcai gumikkal tudom azonosítani, egy versenygumi nem fog a nagyobb deformáció miatt melegedni.
    Ha kánikulában pályázok (semi-slick-en), a hideg 2 baros nyomással kb. másfél kör alatt használhatatlanra melegítem a gumikat, kb. 1,4 bar hideg nyomás az, ami jól használható, és konzisztens teljesítményt nyújt. Persze jobban deformálódik érezhetően, de attól nem melegszik túl.
    A sport utcai gumik is így viselkednek, csak sokkal jobban elmelegszenek. 1,6 bar hideg nyomással is felmehet 2,5 bar-ra lazán...na abba aztán fújhatsz még levegőt, hogy ne deformálódjon :))

    Mivel nincs aktív gumikopás, azaz a gumi teljesítménye nem változik a használat során, nincs benne kihűlés sem. Bár ez a valóságban is szerintem csak mintázott gumiknál fordul elő, slick-nél nem hiszem, de nem tudom biztosan.

Új hozzászólás Aktív témák