Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Szerintem sem kell törődni az eloszlással. Egy időben tököltem vele, de nem lehet eredményt elérni.
A guminyomás lehet valahol úgy van ahogy leírtad, iR-ben szerintem nem. A tapasztalataidat csak utcai gumikkal tudom azonosítani, egy versenygumi nem fog a nagyobb deformáció miatt melegedni.
Ha kánikulában pályázok (semi-slick-en), a hideg 2 baros nyomással kb. másfél kör alatt használhatatlanra melegítem a gumikat, kb. 1,4 bar hideg nyomás az, ami jól használható, és konzisztens teljesítményt nyújt. Persze jobban deformálódik érezhetően, de attól nem melegszik túl.
A sport utcai gumik is így viselkednek, csak sokkal jobban elmelegszenek. 1,6 bar hideg nyomással is felmehet 2,5 bar-ra lazán...na abba aztán fújhatsz még levegőt, hogy ne deformálódjonMivel nincs aktív gumikopás, azaz a gumi teljesítménye nem változik a használat során, nincs benne kihűlés sem. Bár ez a valóságban is szerintem csak mintázott gumiknál fordul elő, slick-nél nem hiszem, de nem tudom biztosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Tesla topik
- Windows 10
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Vezetékes FEJhallgatók
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs